Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

قرارگاه ۱۹ دی استان قم پیش از ظهر امروز جهت بررسی عملکرد و گزارش دهی کمیته های تشکیل شده در این قرارگاه در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد.

در این نشست مهدی کبیری‌پور جانشین دبیر قرارگاه ۱۹ دی با اشاره به تغییرات جدید در ساختار قرارگاه ۱۹ دی اظهار کرد: بعد انتصاب سردار موحد به عنوان دبیر جدید قرارگاه و با توجه به ملاحظه و بررسی عملکرد یک ساله گذشته تغییراتی را در ساختار و شیوه عملکرد اعمال کردیم که هدف از این تغییرات اصلاح نقائص و کاستی های ایجاد شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مصطفی مولایی مسئول هیات اندیشه‌ورز قرارگاه ۱۹ دی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مردمی گفت: اثرگذاری مدیریت شهری در زمینهٔ سیما و منظر شهری ازجمله نماهای شهری موردتوجه خاص است و با حضور جمعی از نخبگان و بهره‌گیری از آنان به دنبال تدوین راهکارهایی برای رفع موانع موجود هستیم.

رضا نورعلی مسئول کمیته رصد و اشراف نیز با تأکید بر اهمیت رصد آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی استان توسط کمیته اشراف قرارگاه ۱۹ دی، تصریح کرد: ۴۵ آسیب با طبقه بندی‌های مختلف رصد و شناسایی شده است.

وی افزود: در حوزه آسیب‌های اجتماعی، مشروبات الکلی، باندها و مراکز اقامتی و افرادی که در ادارات خلاف شئونات رفتار می‌کردند شناسایی لازم انجام و برخورد قانونی با متخلفان دنبال شده است.

امیر جعفری مسئول کمیته امر به معروف گفت: شناسایی و تمرکز نسبت به مراکز حساس و حادثه خیز از جمله خیابان‌های اصلی، مراکز خرید و فروش، بوستان‌ها، ساماندهی و به‌روز رسانی گروه‌های امر به معروف و تهیه تقویم برنامه‌ها از جمله اقدامات این کمیته است.

وی گفت: برگزاری ۱۲ رزمایش مشترک با پلیس و بازدید از هشت هزار واحد صنفی و تذکر به ۸۰۰ واحد صنفی و ساماندهی سه تیم عملیاتی با هماهنگی دادستانی از جمله اقدامات انجام شده است.

در ادامه حجت الاسلام ابوالفضل تحریری نماینده دادستان در قرارگاه ۱۹ دی گفت: نگاه دستگاه قضا در مسائل عفاف و حجاب حل مسئله است و اگر این دیدگاه نباشد برخورد ها اثر گذار نخواهد بود.

محمد خوئینی مسئول کمیته تشکل های مردمی، حوزوی و دانش آموزی از اجرای طرح دختران فاطمی با همکاری جامعه الزهرا خبر داد و گفت: در این طرح ۱۰۰۰ دختر در مقطع راهنمایی در حوزه عفاف و حجاب و فضای مجازی توسط ۵۰ مبلغه از جامعه الزهرا آموزش می‌بینند که برای مبلغین نیز تا به حال ۶ دروره آموزشی برگزار شده است.

فاطمه فرخنده مسئول کمیته بانوان قرارگاه نیز عنوان کرد: دو برنامه ویژه در دستور کار این کمیته است که شامل تربیت نیرو برای عملیات‌ها و ماموریت‌ها و همچنین شناسنامه دار کردن گروه‌ها و افرادی که در این فریضه مهم فعالیت می‌کنند می‌شود، تا از موازی کاری در فالیت‌ها و ماموریت‌های پیش رو جلوگیری شود.

در ادامه حسین غریب سرپرست اداره کل اجتماعی استانداری تصریح کرد: از سوی سازمان امور اجتماعی کشور ابلاغیه فرایند بازرسی عفاف و حجاب به دستگاه‌ها ابلاغ شده است؛ دولت جدید مباحث حاشیه ای که شاید این مسئله مهم را مورد تاثیر قرار دهد را حذف کرده و فقط روی مسئله حجاب و عفاف و مسائل اخلاقی تاکید دارد.

حجت‌الاسلام علی قمری‌نیا مسئول کمیته مساجد نیز از اجرای نمایشگاه قم جهان کوچک برای معرفی ظرفیت های مساجد قم و کشور در آینده نزدیک خبر داد.

حجت الاسلام سید حامد شریعت‌مداری مسئول کمیته اجتماعی نیز عنوان کرد: نگاه هم افزایی در دستور کار است و در این راستا ۳۰ شبکه در مساجد و محلات قم با محوریت تقویت بنیان خانواده و آموزش خانواده تشکیل شده است.

در ادامه سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم با دعوت از رسانه‌ها برای پوشش فعالیت های قرارگاه ۱۹ گفت: تلاش ما این است که از رسانه‌های مشارکت کننده در قرارگاه ۱۹ دی حمایت کنیم.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،طاهره زحمت کش گفت درطرح شهید محمودوند که شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل است در دو سال اخیر در آن مدیران مدارس به عنوان پیگیری کننده تعریف شده و باید با داشتن کد ملی دانش آموز بازمانده، آدرس محل سکونت زمان تولد و با به کارگیری انواع روش‌های شناسایی علل بازماندگی دانش آموز را بررسی و پیگیری کنند.
وی افزود پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان توجه جدی به دانش آموزان دیرآموز، سنجش به موقع نوآموزان پیش دبستانی و مداخله به هنگام، توجه جدی به دانش آموزان مناطق محروم، روستایی و عشایر، فرهنگ سازی و نگه داشت دانش آموزان جذب شده را راهکارهای اولویت‌دار در کاهش بازماندگان عنوان کرد

دیگر خبرها

  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان