Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@20:10:34 GMT

راه یابی ۸ کرمانشاهی به مرحله کشوری جشنواره ابوذر

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۲۷۷۹

راه یابی ۸ کرمانشاهی به مرحله کشوری جشنواره ابوذر

محمد هادی صحرایی از راه یابی ۸ کرمانشاهی به مرحله کشوری جشنواره ابوذر خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد هادی صحرایی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: ۶۰۴ اثر در استان کرمانشاه که شرایط اولیه شرکت در جشنواره ابوذر را داشتند در دبیرخانه استانی جشنواره پذیرفته و به داورها سپرده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که شمار آثار ارسالی بیش از این تعداد بوده ولی برمبنای شرایط اولیه باید آثار ارسالی حداقل ویژگی ها را داشته باشند.

وی با بیان اینکه متأسفانه در برخی از رشته ها نفرات برتر نداشتیم، افزود: مجموعا هشت نفر که حائز رتبه اول شدند، به مرحله کشوری جشنواره ابوذر راه یافتند و در مرحله استانی، علاوه بر این نفرات اول، نفرات دوم و سوم و شایسته تقدیرها و صاحبان آثار ویژه هم مورد تقدیر قرار میگیرند و به آنها جوایز نفیس اهداء خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر در مرحله استانی، إن شاءالله و در صورت تأمین امنیت بهداشتی و سلامت مردم در موج ششم کرونا و اُمیکرون، بیست و پنجم بهمن ماه جاری برگزار می شود.

صحرایی خاطرنشان کرد: امسال تغییراتی در برگزاری جشنواره ابوذر ایجاد کردیم به گونه ای که شمار داوران را از سه نفر به پنج نفر افزایش دادیم همچنین سعی کردیم که داوری ها را به صورت‌ حرفه ای تر برگزار کنیم.

وی از افزودن بخش هایی به جشنواره ابوذر خبر داد و عنوان کرد: در صورتی که برخی از شرکت کنندگان جزو نفرات اول تا سوم نشدند اما آثار ارسالی آنها برجسته و حرفه ای و حائز شرایط خاصی مثلاً خارج از موضوعات گفته شده بوده است، با عنوان شایسته تقدیر معرفی می شوند.

صحرایی تصریح کرد: همچنین بخش جایزه ویژه به جشنواره ابوذر افزوده شد که بر مبنای آن برای افرادی که خارج از قالب و موضوعات جشنواره شرکت کردند یا از فعالین رسانه های رسمی نبوده اند و محصول آنان نیز برجسته بوده، جوایزی درنظر گرفته شده است.

وی افزود: مجموع نفرات برتر، نفرات شایسته تقدیر و نفراتی که جایزه ویژه به آنها تعلق می گیرد، کمتر از 30 نفر هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: آثار برگزیده مرحله استانی، برای شرکت در مرحله کشوری نیز با داوری مجدد در سطح کشور به تهران ارسال شده و در مقیاس کشوری با دیگر استان‌ها سنجیده خواهد شد که امیدواریم امسال رسانه های استان کرمانشاه بتوانند افتخار آفرین باشند.

صحرایی با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا پیش بینی می شود که مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر در سطح کشور طی اسفند ماه برگزار شود، خاطرنشان کرد: زمان برگزاری مراسم اختتامیه متعاقبا توسط دبیر خانه کشوری جشنواره ابوذر اعلام می شود.

وی عنوان کرد: به منظور اینکه جشنواره از روال معمول و تکراری خارج شود و برای اهالی رسانه عایدی فنی داشته باشد، امسال تنها به برگزاری مسابقه بسنده نشده و إن شاءالله کارگاه های آموزشی بعد از جشنواره نیز برگزار خواهد شد.

صحرایی خاطرنشان کرد: در کارگاه های آموزشی نقاط ضعف آثار ارسالی به درخواست صاحبان اثر بررسی شده و الگوی صحیح تولید آثار در قالب های مختلف توسط داوران محترم آموزش و یادآوری خواهد شد تا إن شاءالله در سال‌های آینده آثار بهتری به جشنواره ابوذر ارسال شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کشوری جشنواره ابوذر استان کرمانشاه مرحله کشوری آثار ارسالی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

سرهنگ ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در محور‌های پایگاه اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ، موش گرافیک و پویا نمایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

وی افزود: علاقمندان فرصت دارند آثار خود را در دو بخش دانش آموزی و عمومی تا ۳۱ اردیبهشت به پیام رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۹۳۳۸۸۲۰۷۵ ارسال کنند.

ذوالفقاری اضافه کرد: اختتامیه جشنواره خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت