Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:07:53 GMT

سرمربی اینتر به دربی حساس میلان می رسد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۲۹۸۱

سرمربی اینتر به دربی حساس میلان می رسد

آخرین تست کرونای سیمونه اینزاگی منفی شده و سرمربی می‌توانند در دربی میلان تیمش را همراهی کند.

به گزارش "ورزش سه"، در تاریخ 24 ژانویه بود که تست کرونای سرمربی ایتالیایی اینتر یعنی سیمونه اینزاگی مثبت شد اما او خیلی زود بهبود یافته و به نظر می رسد که برای حضور روی نیمکت اینتر در بازی حساس هفته آینده مقابل میلان مشکلی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق گزارشی که کوریره دلو اسپرت منتشر کرده آخرین تست کرونای سیمونه اینزاگی منفی بوده و او از فردا در تمرینات نراتزوری حاضر خواهد شد تا تیمش را به بهترین شکل ممکن برای حضور در دربی حساس دلامادونینا که نتیجه آن می‌تواند در قهرمانی تاثیر زیادی داشته باشد، آماده کند.

 

 

 

 

گفتنی است سیمونه اینزاگی در نیم فصل اول روزهای فوق العاده ای را با اینتر تجربه کرده و آنها در حال حاضر با چهار امتیاز بیشتر نسبت به تیم همشهری یعنی میلان در صدر جدول قرار گرفته اند. پیروزی در دربی می‌تواند باعث شود که این اختلاف به هفت امتیاز افزایش پیدا کرده و همانطور که گفته شد شانس شاگردان سیمونه اینزاگی را برای دفاع از عنوان قهرمانی افزایش دهد.

اینتر میلان سیمونه اینزاگی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان سیمونه اینزاگی سیمونه اینزاگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان

لوپتگی شانس خوبی برای حضور روی نیمکت روسونری دارد

طرفداری | خولین لوپتگی، سرمربی اسپانیایی احتمالا سرمربی میلان می شود. 

به گزارش لوکا بیانکین از گاتزتا دلو اسپورت، خولین لوپتگی گزینه اصلی و محبوب سران میلان برای هدایت این تیم به حساب می آید. تماس های روسونری با لوپتگی مداوم است و سران باشگاه ایتالیایی نگرش او در مذاکرات را دوست داشته‌اند.

میلان به دنبال گزینه‌ای است که با جوانان خوب کار کند و بدون تحمیل کردن دیدگاه خود در نقل و انتقالات، در تصمیمات سهیم باشد. لوپتگی ویژگی های مدنظر میلان را دارد و او با وجود داشتن پیشنهادی بهتر از وست هم، اولویت خود را به روسونری داده است. هنوز خبری از توافق نهایی بین طرفین نیست اما سرمربی 57 ساله اسپانیایی از سایر گزینه ها مثل پائولو فونسکا، دومنیکو تدسکو و مارک فن بومل شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت به عنوان جانشین استفانو پیولی دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر