Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به مصدومیت میلاد سرلک، پرسپولیس باید بازیکن دیگری را به جای او راهی میدان کند

حضور میلاد سرلک در بازی سوپرجام در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش طرفداری، میلاد سرلک با ثبات ترین بازیکن پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ 21، در اردوی تیم ملی از ناحیه همسترینگ با مصدومیت مواجه شده و نه تنها بازی با امارات را از دست داد بلکه حداقل سه هفته‌ای از بازی های پرسپولیس دور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع به خودی خود کافی است تا یحیی برای بازی با فولاد تصمیم جدیدی گرفته و با تغییر در خط میانی در بازی سوپرجام حاضر شود.

در این میان آمادگی کمال کامیابی نیا مشکلات یحیی را به حداقل می رساند اما مشخص نیست چه کسی قرار است به عنوان زوج مکمل کمال به میدان برود. رضا اسدی و محمد شریفی دو گزینه قابل اعتنای کادرفنی پرسپولیس در این پست تخصصی هستند و باید دید در تمرینات روزهای باقی مانده تا بازی با فولاد کدامیک می تواند خودش را برای حضور در ترکیب اصلی معرفی کند.

 

بیشتر بخوانید:

میلاد سرلک به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی را ترک کرد

 

 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس دعوت ژاپن از ایران برای انجام بازی دوستانه تا ابد که نمی تواند گزینشی باشد! / با من به ورزشگاه بیا سردار آزمون در همین زمستان به بایرلورکوزن منتقل می شود پیام بارسلونا به عثمان دمبله: اگر بخواهی تمدید کنی، هم اندازه پدری و فاتی حقوق می گیری!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلاد سرلک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم

به گزارش "ورزش‌سه"، امید شریفی‌نسب مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از مصاف با هوادار گفت: امیدواریم بازی خوبی باشد. همه بچه‌های تیم ما و بچه‌های تیم آنها سلامت از زمین خارج شوند. این بازی خیلی برای ما مهم است. از زمانی که آقای کمالوند حتی یک روز هم استراحت نداشتیم. ما حتی روز سیزده بدر هم استراحت نکردیم. نتیجه‌اش هم این شد که با سختی و کار زیاد تیم خوب سپاهان راشکست بدهیم. در دو بازی دیگر هم خیلی خوب بودیم. در بازی با استقلال خوزستان 4 موقعیت خیلی خوب داشتیم و در بازی با پرسپولیس هم آن اتفاقات رخ داد.

او با تمجید از تیم حریف اضافه کرد: هوادار تیم خیلی خوبی است و این را می دانیم. امیدواریم در این بازی با تمام وجود بازی کنیم. امیدواریم در پایان با کوشش بچه ها و کادر فنی سهمیه صنعت نفت در لیگ برتر حفظ شود. ما تلاش خودمان را انجام می دهیم و دیگر نتیجه دست خداست.

شریفی‌نسب درباره قول کمالوند برای حفظ صنعت نفت در لیگ برتر اضافه کرد: ابتدای صحبت هایم گفتم. با کار و تلاش قرار است این ماموریت انجام بشود. کیفیت بازیکنان و تیم با حضور آقای کمالوند بهتر شده. ما سپاهان را بردیم و پرسپولیس را هم اذیت کردیم. مطمئن باشید که ان شاالله تیم در لیگ می‌ماند.

از مربی نفت آبادان پرسیده شد که چرا در آبادان همیشه این مشکلات وجود دارد. شریفی نسب در واکنش به این سوال گفت: نمی خواستم درباره موردی غیر از بازی هوادار صحبت کنم. اما کوتاه جواب می‌دهم. فکر می‌کنم تیم را مدیرعامل نمی‌بندد. آقای ویسی آمدند و کار بزرگی انجام دادند. همه مردم آبادان دوست داشتند آقای ویسی حفظ شود و این اتفاق افتاد، اما شرایط تیم بستن متفاوت است. اینجا جای صحبت کردن درباره آن نیست. ان شاالله همه فکر کنیم که این تیم می ماند. بازیکنان ما یک روز در عید پیش خانواده هایشان نبوده‌اند. ما بچه های با وجودی داریم. این ماموریت را سال گذشته انجام دادیم و امسال هم سعی می کنیم این کار انجام بشود.

او سپس درواکنش به این سوال که آیا عملکرد تیم به پرداختی های نامتناسب هم مربوط می شود یا خیر گفت: فکر می کنم پرداختی ها معقول بوده است. اما اگر درباره هوادار صحبت کنید ممنون می شوم.

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • منتظر محمد مصدوم شد