Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

دبیرخانه چهارسوق

این رویداد توسط موسسه مطالعات راهبردی تعلیم و ‏تربیت برهان و با مشارکت گسترده افراد، سازمان‌ها و نهادهای فعال حوزه آموزش به صورت سالانه برگزار می‌شود.

رویداد «نوآوری‌های آموزشی چهارسوق» در سال ۱۳۹۲ متولد شد تا موج امیدواری بیشتری به درون دنیای تعلیم و تربیت وارد ‏شود. چهارسوق اجتماعی ‏است برای تجلی حرکت‌های امیدبخش و نوآورانه آموزشی و تربیتی؛ و محلی است برای ‏اشتراک‌گذاری ایده‌ها و تجارب فعالان زیست‌بوم تعلیم و تربیت کشور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنرانی‌‌های کوتاه و امیدبخش نقش‌آفرینان حوزه تعلیم و تربیت به همراه پرسش و پاسخ، فعالیت‌های متنوع برای ایجاد ارتباط ‌و شبکه‌سازی میان شرکت‌کنندگان و نشست‌های تخصصی حول موضوعات مهم و چالش‌برانگیز حوزه تعلیم و تربیت، از جمله برنامه‌های سیزدهمین رویداد چهارسوق در طی ۳ روز برگزاری آن است.‏

 

شرکت در رویداد چهارسوق برای عموم افراد آزاد است.‏‎ ‎مخاطبان هدف چهارسوق فعالان تحول‌خواه تعلیم و تربیت از جمله معلمان، مربیان، مدیران و کادر مدارس، طلاب و دانشجویان علاقه‌مند، پژوهشگران، اساتید حوزه و دانشگاه، فعالان فرهنگی، مؤسسات، مدیران و کارشناسان نهادهای تعلیم و تربیتی و اهالی رسانه و نیز دانش‌آموزان و والدین دغدغه‌مند است.

سیزدهمین رویداد «نوآوری‌های آموزشی چهارسوق» شاهد ‏حضور گسترده  فعالان، نوآوران، علاقه‌مندان و تحول‌خواهان حوزه آموزش از تمامی استان‌ها و نیز کشورهای دیگر خواهد بود.

سیزدهمین رویداد «نوآوری‌های آموزشی چهارسوق» روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه، ۲۷، ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد

برای ثبت نام در سیزدهمین رویداد چهارسوق می‌توانید از طریق این پیوند اقدام نمایید.

نقل از: دبیرخانه چهارسوق

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نوآوری های آموزشی رویداد چهارسوق تحول آموزشی نوآوری تحول نظام آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیر عامل کانون‌پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاون وزیر اموزش و پرورش در دیدار نماینده ولی فقیه در استان  کرمان گفت : رهبرمعظم  انقلاب به حوزه کودک و نوجوان وکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دقت ویژه ای دارند در طول سالهای گذشته دست اندکاران کانون در دیدار با رهبر معظم انقلاب توصیه های پیرامون کودک و نوجوان و اهمیت کانون دریافت کردند از جمله اینکه برنامه های خلاق و پویا ویژه انها طراحی شود و در دل انها بذر ایمان کاشته شود به همین منظور استفاده ار ابزار هنر میتواند در کانون بسیار موثر باسب محور فعالیتها در کانون کتابست.
علامتی با تاکید بر پیگیری سه سیاست  از جمله  رصد وبررسی سیاست مرکز محوری  در سفر های استانی،حوزه دفاع مقدس  بطور ویژه در این استان با حضور شهدای اخیر حمله تروریستی که ثلث انها کودک و نوجوان بودند و وجود مزار مطهر سردار سلیمانی مورد توجه است و برخی فعالیتهای فرهنگی در این خصوص شروع شده و پراکندگی و پهناور بودن استان ایجاب میکند متناسب با زیست بوم استان منطقه به منطقه برنامه ریزی کنیم  که در تمام‌موارد ظرفیت روحانیت و امام‌جمعه ها بسیار اهمیت دارد.

 بگفته وی یکی از محصولات ما فیلم بچه زرنگ‌است که ایدئولوژی حب وطن حس مسئولیت دارد و سیاست دیگر ما  نوجوان‌محوریست و رمانها و فیلمهای نوجوان در دستور کار ماست.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان افزود نظام تعلیم و تربیت در انسانها به گونه ایست که مربی همه کاره نیست و نمیتواند تمام بحث تربیت را یدک بکشد بنابراین حتما باید سهمی برای متربی قائل شد یعنی  خودش پذیرش و اختیار داشته باشد ..
 وی تاکید کرد:لازم است برای تربیت گروه سنی کودک و نوجوان همه ی ظرفیتها و امکانات تعلیم و تربیت بکار گرفته شود .  

 

            

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صندوق نوآوری حامی زیست‌بوم پیشگیری و درمان سرطان
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان