Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت گیزموچاینا، در ابتدا، مصرف‌کنندگان به دنبال بسته‌های باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی، سپس ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی و سپس ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی بودند، زیرا وسایل الکترونیکی ما روز به روز تشنه انرژی می‌شوند. یکی از اینفلوئنسرهای چینی پاور بانک‌ها را به سطح دیگری رسانده، زیرا اکنون یک پاوربانک ۲۷ میلیون میلی‌آمپر ساعتی را ساخته است!

هَندی گِنگ، اینفلوئنسر چینی صنعتگر الکترونیک، اخیرا ویدیویی را در ویبو و یوتیوب خود منتشر کرده است با عنوان «من یک پاوربانک قابل حمل ۲۷ میلیون میلی‌آمپر ساعتی ساخته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او در این ویدئو به طنز اشاره می‌کند، از اینکه دوستانش پاوربانک‌های بزرگ‌تری از او داشته‌اند خسته شده است و می‌خواست نشان دهد که بزرگ‌ترین و بادوام ترین باتری را در اختیار دارد!

از ساخت پاوربانک، به نظر می‌رسد که مرد برای خود یک بسته باتری شبیه تخت خریده است، شاید هم چیزی شبیه به باتری‌هایی که در پایین یک خودروی برقی می‌بینید. او بسته باتری را با یک محفظه فلزی نقره‌ای پوشاند تا طراحی آن شبیه به یک پاوربانک بزرگ شود.

بعد راه‌اندازی پورت‌های شارژ ورودی و خروجی بود. او یک پورت شارژ ورودی با ۶۰ پورت شارژ خروجی را نصب کرد که تا ۲۲۰ ولت، ولتاژ پتانسیل الکتریکی را پشتیبانی می‌کند.

او نشان داد که با جدیدترین «اختراع» خود، اکنون می‌تواند تا ۲۰ دستگاه مختلف از تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها را همزمان شارژ کند.

علاوه بر این، با رتبه ولتاژ بالای ۲۲۰ پاوربانک، او می‌تواند از شارژ تلویزیون، ماشین لباسشویی و اجاق گاز برقی، هم‌زمان بدون اتصال کوتاه عمده پشتیبانی کند.

با این حال باید گفت که این پاوربانک به دلیل اندازه‌اش قابل حمل نیست، اما هندی، حداقل زمانی که برق قطع می‌شود، می‌تواند با آن راحت به امور روزمره‌اش ادامه دهد!

کد خبر 653818 برچسب‌ها کامپیوتر - لپ تاپ برق کامپیوتر - تبلت‌ موبایل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کامپیوتر لپ تاپ برق کامپیوتر تبلت موبایل میلی آمپر ساعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از دستگیری سارق باتری خودرو در این شهرستان با ۱۰۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری سارقان باتری در شهرستان ارومیه خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان از سرقت باتری خودروهایشان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طبق اطلاعات و بررسی‌های پلیسی سارقی در این راستا شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه با بیان اینکه این فرد در تحقیقات پلیس و پس از روبرو شدن با مستندات موجود به ۱۰۵ فقره سرقت باتری از خودروهای شهروندان اعتراف کرد، ادامه داد: در این راستا همچنین دو نفر مال‌خر شناسایی و تعداد ۳۰ عدد باتری خودرو در محل مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

توحیدی عنوان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر 749195

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب مرگ یک دانش آموز با مشت یک همکلاسی
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب استان تا ساعتی دیگر
  • با ده دقیقه شارژ ۳۲۰کیلومتر رانندگی کنید!
  • ماجرای هولناک مرگ پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی
  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود
  • مرگ عجیب پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی
  • آموزش: با این راهکار ساده دمای گوشی خود را پایین بیاورید!
  • ساخت نوعی باتری سدیمی که ظرف چند ثانیه شارژ می‌شود
  • حمایت انجمن‌های تخصصی از کنگره کنسرژنومیکس
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید