Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - در ادامه رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال، ۴ دیدار به صورت همزمان در شهر‌های میزبان برگزار شد.

لبنیات هراز آمل ٣ - صفر شهرداری گنبد

شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هرازآمل با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۷ شهرداری گنبد را شکست دادند تا به چهاردهمین برد خود در این فصل از رقابت‌ها دست یابند و ۴۰ امتیازی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شهرداری گنبد نیز سیزدهمین ناکامی خود را در این دیدار تجربه کرد تا با کسب ۹ پیروزی و ۱۳ شکست و با ۳۰ امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر والیبال قرار بگیرد.

سایپا تهران یک – ۳ مقاومت یزد

یکی از دیدارهای، حساس و تاثیرگذار هفته بیست‌ودوم، تقابل سایپا تهران و مقاومت یزد بود. رقابتی که به میزبانی خودروسازان برگزار شد و در آن یزدی‌ها توانستند با نتیجه سه بریک به حریف تهرانی خود غلبه کرده و معادلات بالانشینان را برهم بزنند.

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم مقاومت یزد در این دیدار در ست‌های اول، سوم و چهارم به امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۳ رسیدند و کار را تمام کردند تا با کسب چهاردهمین پیروزی، ۳۹ امتیازی شوند و شهرداری ارومیه را از رتبه چهارم جدول به زیر بکشند.

سایپا در ست دوم ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید. پیش از این و در دور رفت مقاومت یزد موفق شده بود با نتیجه سه بر دو سایپا را شکست دهد.

شهرداری ورامین صفر - ۳ فولاد سیرجان

فولاد سیرجان ایرانیان با کسب یازدهمین پیروزی در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر موفق شد یک پله در جدول رده‌بندی صعود کند و به رتبه هفتم برسد. شاگردان سعید رضایی این هفته در ورامین میهمان شهرداری این شهر بودند و موفق شدند در سه ست متوالی و با ثبت امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی برسند.

پیش از این در هفته نهم دور رفت نیز فولاد سیرجان با نتیجه سه بر دو از سد شهرداری ورامین گذشته بود و نماینده ورامین امروز چهاردهیمن شکست خود را تجربه کرد.

فولاد مبارکه سپاهان ٣ - صفر هورسان رامسر

تیم صدرنشین فولاد مبارکه سپاهان در رقابتی راحت و یک‌طرفه در خانه موفق شد میهمانش هورسان رامسر را در سه ست متوالی و با امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲ شکست دهد.

این نوزدهمین پیروزی سپاهان در لیگ برتر بود. به این ترتیب جمع امتیازات شاگردان رحمان محمدی‌راد به عدد ۵۷ رسید تا این تیم به اختلاف امتیازی شگفت‌انگیزی (۱۵ امتیاز) با سایر رقبا برسد. سپاهان در هفته نهم دور رفت نیز موفق به پیروزی سه بر صفر مقابل هورسان شده بود و در مسابقه امروز هم شانزدهیمن شکست نماینده رامسر را رقم زد.

بیشتر بخوانید 

شهرداری ارومیه در بن بست محض/ مس رفسنجان بدون توقف در جمع مدعیان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال اخبار والیبال شهرداری گنبد مقاومت یزد لیگ برتر موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | جشن قهرمانی پرشور اینتر و پیروزی تعیین‌کننده آرسنال برابر تاتنهام تیترهای کیوسک امروز (دوشنبه 29 آوریل 2024) بودند.

موج اینتر
حدود 300 هزار نفر برای جشن گرفتن ستاره دوم این‌جایی است که جشن گرفتند
پنج شگفت‌انگیز
تیاگو و دروسی متوقف شدند، گاسپ بالا رفت، تودور امیدوار شد تا پایان [فصل]
توقف مکالمات یووه و الگری تا آینده
جنون اینتر یک هیولای دیگر برای رودیگر
خاوی مارتینز: بایرن-رئال مادرید، حماسی، رازآلود و یک جنگ است یوسوا کیمیش: بازی برابر رئال مادرید خاص است ژاوی چیزهای بیشتری می‌خواهد لواندوفسکی همچنان ادامه می‌دهد
اولین چالش ژاوی کورس قهرمانی همچنان پابرجا
آرسنال دربی هیجان‌انگیز را برد و هالند پیروزی سیتی را تضمین کرد تاتنهام 2-3 آرسنال
این‌بار نمی‌لغزیم

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • در 23 سالگی: وینی به رکورد گرت بیل رسید!
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان