Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش اقتصاد آنلاین، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و پیشرو در توسعۀ ارتباطات پهن‌باند روستایی، در راستای تجهیز تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به اینترنت پرسرعت و اتصال آن ها به شبکۀ ملی اطلاعات در ذیل قانون برنامه ششم توسعه و از محل بودجۀ USO وزارت ارتباطات، روستای «نوشکله سیدرضی (ترازگ)» از توابع بخش مرکزی شهرستان اسلام‌آباد غرب در استان کرمانشاه را به اینترنت پرسرعت همراه مجهز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نوشکله سیدرضی» روستایی با ۳۱ خانوار و ۱۰۶ نفر جمعیت است که با راه‌اندازی سایت ارتباطی ایرانسل مجهز به تکنولوژی LTE-Pro برای اولین بار به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرده و جاده‌های ارتباطی اطراف، روستاهای «زواره کوه» و «ترازک کسان» نیز از آن بهره‌مند شده‌اند.

سایت ارتباطی روستای «نوشکله سیدرضی»، شانزدهمین سایت ارتباطی ایرانسل در روستاهای استان کرمانشاه است که از محل بودجۀ USO و با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جهت اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکۀ ملی اطلاعات راه‌اندازی شده است.

اهمیت راه‌اندازی این سایت از آن جهت است که تا پیش از راه‌اندازی سایت ارتباطی ایرانسل، هیچ‌گونه دسترسی به اینترنت ثابت و سیار در این روستا وجود نداشته و با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، با راه‌اندازی این سایت، بهره‌مندی از خدمات بر بستر اینترنت از جمله آموزش آنلاین، وعرضه محصولات، برای اهالی این روستا فراهم شده است. اواخر آبان ماه ۱۴۰۰، کودکان این روستا با ارسال درخواستی در قالب ویدیو از طریق رسانه‌های اجتماعی، نیازمندی خود به دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه را اعلام کرده بودند که با اقدام فوری ایرانسل، در ۱۹ دی ماه ۱۴۰۰، سایت LTR-Pro در این روستا راه‌اندازی شد و مورد استقبال اهالی روستا قرار گرفت.

ایرانسل طی سال‌های اخیر، پروژۀ توسعۀ ارتباطی روستایی را در سراسر کشور در راستای تحقق عدالت ارتباطی و کاهش شکاف دیجیتالی پیش برده و صبح یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ نیز، در آیین رونمایی از دسترسی ۱۰۰۰ روستا به شبکۀ ملی اطلاعات با حضور دکتر عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، مورد تقدیر قرار گرفت. وزیر ارتباطات در این مراسم، طی سخنانی با تشکر از دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و مجموعۀ کارکنان ایرانسل که در راه‌اندازی ارتباطات روستایی سهیم بوده و بسیار فعالانه ایفای نقش کرده‌اند، گفت: زحمت اصلی در برقراری دسترسی روستاییان عزیز به اینترنت پرسرعت را این عزیزان می‌کشند.

حجم ویدیو: 12.47M | مدت زمان ویدیو: 00:01:28 دانلود ویدیو این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد شرکت ایرانسل ایرانسل بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط رقابت هندبالیست‌ های ایرانی برای رتبه سوم آسیا صعود هندبال ایران به قهرمانی جهان با حمایت ایرانسل آغاز دسترسی ۲۵۰ روستا به اینترنت پرسرعت ایرانسل توسط وزیر ارتباطات هدایای ویژه ایرانسل برای روز مادر و روز پدر اعلام شد ضریب نفوذ اینترنت سیار از ۱۰۹درصد عبور کرد پخش مستقیم مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از لنز ایرانسل ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها ارزان‌ ترین خودروهای خارجی بازار ایران کودکان روستای «نوشکله سیدرضی» با اینترنت ایرانسل آنلاین شدند تعطیلی ۵۶ درصد ظرفیت ماشین سازی ایران اومیکرون کشور را ۲ هفته تعطیل کرد؟ تولید نجات‌ دهنده کشور از مشکلات است آیا پوتین از سلاح خود بر علیه اروپا استفاده می‌ کند؟ رشد و توسعه کشور با توجه به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی محلی بریتانیا: در صورت پایبندی ایران به برجام، تحریم‌ ها لغو می‌ شود روایت انجمن جهانی فولاد از رشد تولیدات معدنی ایران کسری تراز تجاری آمریکا رکورد شکست ترانزیت از مسیر ایران ٧٥ درصد رشد کرد لحظه تاریخسازی نادال در دنیای تنیس + فیلم قیمت گوشی شیائومی (جدول) شروع وعده‌های انتخاباتی ترامپ! کاهش قیمت لوازم خانگی در ایران قفل شد اولین فیدبک های تولیدکنندگان لوازم خانگی به گلایه های رهبر انقلاب تایید جدایی آزمون از زنیت در نیم فصل نتایج فروش فوق العاده سایپا اعلام شد + لینک و جزییات تخلف ۵ بانک از دستور وزیر اقتصاد بورس امروز ۱۰ بهمن ماه۱۴۰۰ / حالا وقت خرید است؟ بررسی جک j۷ سدان جدید کرمان موتور برای سال ۱۴۰۱ ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ قیمت ماهی (جدول) خبر خوش وزیر اقتصاد درباره تسهیلات کارآفرینی رفت و برگشت دلار به کانال ۲۸ هزار تومانی احراز هویت کیف پول ها در آمریکا اجباری می‌ شود؟ فرصت توافق برای مذکرات وین رو به پایان است لینک خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ عادل فردوسی‌ پور را به شبکه سه برگردانید پیام تبریک رییس فیفا به خاطر صعود ایران به جام جهانی قطر استعفای گل محمدی ۷۲ ساعت طول کشید! تور روسیه ویژه نوروز ۱۴۰۱ (جدول) منظور علی کریمی از این کنایه چیست؟ + عکس نمایشگاه گردشگری تهران + عکس تخریب پلاژ بهزیستی در سواحل بابلسر اولین شعبه فروشگاه هفت سلامت در بیمارستان امام خمینی (ره) افتتاح شد ۱۲ تا ۱۵ درصد از زوج های ایرانی مشکل ناباروری دارند تولید کربن صنعت هوایی ۵۰ برابر بیشتر از بیت کوین قیمت موبایل اپل (جدول) دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ حمایت از توسعه کسب‌ و کارهای زنان سرپرست خانوار سویه پنهانکار در برخی مناطق استرالیا دیده شد آذربایجان در بازار گاز ترکیه جایگزین ایران می شود ۱۵ شهر ایران در وضعیت قرمز کرونا معاون رییس‌جمهوری: چند همسری درصورت رضایت همسر مجوز قانونی دارد نحوه فعالیت مدارس در فارس تغییر کرد تحصیل در کدام رشته ها برای اتباع خارجی ممنوع است؟ پیاده روی منظم خطر ابتلا به دیابت را کم می کند سقوط یورو به پایین‌ترین سطح یک ماه اخیر قیمت انواع میوه و سبزیجات تا اواسط بهمن ماه اعلام شد DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایرانسل اینترنت پرسرعت سایت ارتباطی راه اندازی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیۀ اینترنت ۳۰ گیگابایتی برای معلمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: معلمانی که از طریق شاد با دانش‌آموزان در ارتباط هستند تا سقف ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند. بسته به شکل اتوماتیک فعال می‌شود.
زارع پور همچنین در مورد تکمیل فاز اول پایگاه پرتاب فضایی چابهار، گفت: امیدواریم امسال فاز اول پایگاه پرتاب فضایی چابهار را به اتمام برسانیم و پرتاب اول را تا پایان سال داشته باشیم.
وی افزود: این پایگاه استراتژیک و راهبردی در صنعت فضایی کشور خواهد بود.
زارع‌پور ادامه داد: با ساخت و به بهره‌برداری رسیدن این پایگاه امکان خدمت‌رسانی به کشور‌های همسایه و کشور‌های متقاضی و ارسال ماهواره به مدار‌های مختلف جو وجود خواهد داشت.
وی رفع فیلترینگ کشور را منوط به قانون جرائم رایانه‌ای دانست و گفت: منتقدان این قانون را مطالعه کنند تا در جریان جزییات کار قرار بگیرند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی درباره فروش خط‌های رند اپراتور‌ها به قیمت‌های نجومی، اظهارکرد: اگر این خطوط در چارچوب مصوبات باشد، بلا اشکال است.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و التعاون + پخش آنلاین
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • هدیۀ اینترنت ۳۰ گیگابایتی برای معلمان
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • اینترنت فورجی به قمر زمین می‌رود
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!