Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - قصد ساخت و ویرایش یک ویدئو دارید؟ در این گزارش تصویری تعدادی از لپ‌تاپ‌های مناسب با نیازهای شما برای ویرایش ویدئوها معرفی می‌شود.
حتی اگر قدرتمندترین لپ‌تاپ را هم بخرید، باز هم تضمینی نیست که بتوانید بهترین ابزار برای ویرایش، تصحیح رنگ و/یا درجه‌بندی، و رندر کردن ویدیوها و فیلم‌هایتان را داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مطمئناً به قطعات داخلی قدرتمند، به‌خصوص کارت گرافیک قوی و یک حافظه سریع نیاز خواهید داشت. اگر حرفه‌ای هستید، برای اجرای برنامه هایی با نیازهای سخت افزاری بزرگ مانند ویرایشگرهای ویدئویی غیرخطی مانند Adobe Premiere یا DaVinci Resolve، باید به سراغ برنامه های سطح بالاتر بروید. ضمن اینکه نمایشگر با کنتراست عالی، سطح روشنایی بالا و فضای رنگی مناسب (Rec. 709 و DCI-P3 تقریباً استانداردهای ویرایشگرهای ویدئویی و رنگ‌سازها هستند) کاملاً ضروری است.

لپ‌تاپی را انتخاب کنید که با برنامه‌هایی که برای گردش کار روزانه‌تان استفاده می‌کنید، مانند نرم‌افزار رایت DVD، نرم‌افزار مبدل ویدیو، و البته ویرایشگرهای ویدیو، سازگار باشد.

چگونه لپ‌تاپ مناسبی برای ویرایش ویدئو انتخاب کنیم؟
اغلب نرم‌افزارهای ویرایش ویدیو به GPU بستگی دارند. بنابراین، یک کارت گرافیک قدرتمند برای ویرایش بسیار ضروری است. برنامه های ویرایش ویدیو، نرم‌افزارهای سنگینی هستند که در نتیجه شما به حافظه زیادی نیز نیاز دارید. برای کار با ویرایشگرهای ویدیویی سنگین وزن مانند Adobe Premiere به 16 گیگابایت رم نیاز دارید . اگرچه از نظر فنی می تواند تنها با 8 گیگابایت نیز اجرا شود.


   گزارش تصویری‌های مشابه: 
  - برترین لپ‌تاپ‌های تجاری 2021 
  - برترین لپ‌تاپ‌های 15 اینچی
  - بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ زیر 1000 دلار


برای خواندن توضیحات روی گزینه «تصاویر بزرگ» کلیک کنید.

  تصاوير کوچک تصاوير بزرگ اسلايد تصاوير

منبع: ايتنا

کلیدواژه: لپ تاپ گزارش تصویری ویرایش ویدئو برای ویرایش لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران

مدیر نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: با توجه به ضرورت حفظ منابع آبی برای دوره‌های بعدی، برنامه‌ریزی تأمین آب کشتزارهای مازندران براساس نوبت‌بندی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد دادویه، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ با اشاره به آغاز فعالیت کشاورزان در کشتزارهای استان از میانه‌های فروردین و نیاز به آب برای عملیات کاشت اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به آورد مناسب رودخانه‌ها و بارندگی‌های خوبی که از ابتدای سال آبی جاری تا کنون در بالادست سد داشتیم، وضعیت ذخیره آب در سد آیت‌الله صالحی مازندرانی مطلوب است.

وی افزود: حجم آب ذخیره شده در مخزن به بیش از ۱۳۹ میلیون متر مکعب معادل ۹۸ درصد پرشدگی رسید.

مدیر نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران با تاکید بر اینکه با توجه به کاهش دبی آب میان‌حوضه‌ای رودخانه بابلرود و آغاز زودهنگام فصل کشاورزی، رهاسازی آب از این سد برای کشتزارهای شبکه البرز از تاریخ بیست‌وهفتم فروردین آغاز شد، گفت: از ابتدای رهاسازی آب کشاورزی از سد البرز تاکنون بیش از پنج میلیون متر مکعب آب برای آبیاری کشتزارهای شبکه البرز اختصاص پیدا کرده است.

دادویه با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته و وضعیت مناسب ذخیره مخزن این سد، متناسب با نیاز کشتزارهای پایین‌دست میزان آب مورد نیاز در ماه‌های آتی تأمین می‌شود، عنوان کرد: البته با توجه به ضرورت حفظ منابع آبی برای دوره‌های بعدی، برنامه‌ریزی تأمین آب براساس نوبت‌بندی خواهد بود.

وی ادامه داد: برای تأمین آب آشامیدنی شهرهای گروه الف از سد البرز هم ماهانه ۲.۵ میلیون مترمکعب آب به تصفیه‌خانه بابل انتقال داده می‌شود.

کد خبر 748797

دیگر خبرها

  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی
  • هوش مصنوعی توانست ویرایش ژنی را هدفمند کند