Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یکی از دیدارهای حساس لیگ برتر پیکان در ارومیه تیم شهرداری این شهر را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، نبرد شهرداری ارومیه و پیکان بر سر رتبه دومی جدول، همان‌طور که از قبل نیز پیش‌بینی می‌شد، نبردی سنگین بود که سرنوشت آن در ست پنجم مشخص شد؛ جایی که شاگردان خوروساز پیمان اکبری موفق شدند بار دیگر پیروزی سه بر دو دور رفت را این بار در هفته بیست و دوم تکرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برد، پیکان را ۴۲ امتیازی کرد تا با این پیروزی به‌موقع، خودروسازان موقعیت خود در رتبه دوم جدول را تثبیت کنند. در این رقابت پیکانی‌ها در ست‌های اول، چهارم و پنجم به امتیازات ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۱۰ رسیدند. شهرداری ارومیه هم با پیروزی ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ در ست‌های دوم و سوم، یک امتیاز از این دیدار گرفت و ۳۸ امتیازی شد.

عادل غلامی، امیررضا سرلک، رحمان داوودی، علیرضا بهبودی، صابر کاظمی، قاسم کارخانه و آرمان صالحی ترکیب اولیه شهرداری ارومیه و فرشاد اکبری، حمزه زرینی، شایان شاهسوند، آرمین تشکری، محمدطاهر وادی، پوریا ولی، محمدرضا حضرت پور ترکیب اولیه پیکان را در این بازی تشکیل می دادند.

پیش از این پیکان در دیدار هفته نهم دور رفت با نتیجه سه بر دو مقابل نماینده ارومیه به پیروزی رسیده بود و این، هفتمین شکست شهرداری ارومیه در دور برگشت بود.

این دیدار در مدت زمان ۱۵۵ دقیقه انجام شد و طی آن رحمان داودی بازیکن شماره ۱۱ شهرداری ارومیه در ست اول کارت زرد دریافت کرد.

امیر طلوع‌کیان، محمد شاهمیری، کیوان عابدزاده و اسماعیل رزقی به عنوان ناظرفنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت بازی را برعهده داشتند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شهرداری خودروسازان جدول رقابت شهرداری ارومیه بازی لیگ برتر والیبال والیبال تیم والیبال پیکان تیم والیبال شهرداری ارومیه تیم والیبال پیکان تهران آذربایجان غربی شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ژابی آلونسو که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر میزبان خود رُم را شکست دادند تا نیمی از راه صعود به فینال را طی کرده باشند، پس از این بازی گفت: ما با قدرت و نظم تیمی سخت جنگیدیم اما هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است. ما روی ضدحملات عالی بازی کردیم و با وجود اینکه از موقعیت‌های‌مان برای به ثمر رساندن گل سوم نهایت استفاده را نبردیم اما همچنان ازعملکرد این تیم راضی هستیم. امیدوارم در بازی برگشت بتوانیم همراه با هواداران‌مان جشن صعود به فینال بگیریم.

بیشتر بخوانید: گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور

سرمربی اسپانیایی لورکوزن که اخیراً این تیم را به قهرمانی زودهنگام در بوندس‌لیگا رساند، تصریح کرد: این یک عملکرد متمرکز با ارائه یک بازی هوشمندانه و پخته بود. رُم هم موقعیت‌های خود را داشت اما گل اول به ما اعتماد به نفس بیشتری داد و ما چه با توپ و چه بی‌توپ خوب کار کردیم. ما در نیمه دوم احساس ثبات می‌کردیم و به سختی به رُم اجازه خلق موقعیت دادیم، چون می‌دانستیم که اگر در دفاع محکم و منضبط بمانیم، می‌توانیم موقعیت‌هایی هم روی دروازه آنها ایجاد کنیم.

آلونسو که با لورکوزن رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرده‌اند و در ۴۷ بازی اخیر شکست‌ناپذیر بوده‌اند، در این باره هم خاطرنشان کرد: این روند شکست‌ناپذیری استثنایی است. این به خاطر ذهنیت عالی بازیکنانم و سطح تمرکز ثابت در سراسر تیم است اما ما نمی‌خواهیم اکنون متوقف شویم. ما باید این روند را تا پایان فصل ادامه دهیم.

وی در پایان در مواجهه با این پرسش که «آیا رؤیای کسب سه‌گانه قهرمانی را دارید؟»، گفت: ما به کسب سه‌گانه نزدیک هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229316 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • بایدبه بهترین شکل لیگ رابه اتمام برسانیم/دیدار با پیکان دشوار است
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم