Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:06:08 GMT

با هرگونه تعطیلی مخالف هستیم

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۳۷۷۶

با هرگونه تعطیلی مخالف هستیم

باشگاه خبرنگاران جوان قم -  محسن اروجی در جلسه مدیریت بحران شهرداری قم با اشاره به این که پیک ششم کرونا در کشور و قم آغازشده است،گفت: متأسفانه آمار بستری‌ها رو به افزایش است و برای کنترل این پیک حتماً باید دستورالعمل‌ها را رعایت کرده و خودمان را برای مقابله با شرایطی سخت آماده کنیم.

او با بیان این که در مورد مدارس، آموزش هوشمند و مجازی در دستور کار است، گفت: از سوی دیگر اگر یکی از اعضای خانواده مبتلا شود همه افراد خانواده مبتلا خواهند شد و حتماً باید دو دز واکسن را دریافت کرده باشند و افرادی که شرایط دز سوم را دارند حتماً اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استان قم با تأکید بر این که با هرگونه تعطیلی مخالف هستیم،گفت: شهرداری می‌بایست در مراکزی مانند اماکن تفریحی، سالن‌های ورزشی، بهشت معصومه (س)، میادین تره‌بار و هر کجا که تجمع مردم را شاهد هستیم با استقرار اکیپ‌هایی با همکاری مرکز بهداشت تذکرات و کنترل‌های لازم را انجام دهند تا از گسترش و شیوع بیشتر کرونا پیشگیری کنیم.

او با اشاره به این که نیاز به تغییر چهره شهر و افزایش تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی گسترده در این پیک داریم، گفت: رانندگان تاکسی و اتوبوس حتماً باید سه دز واکسن زده باشند و لزوماً از ماسک استفاده کرده و دستگاه‌های نظارتی شهرداری باید این موضوع را با حساسیت دنبال کنند.

اروجی گفت: برای گذر از این پیک باید تمهیداتی بیندیشیم که اگر به شرایط سخت رسیدیم بتوانیم اوضاع را کنترل کنیم.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران کرونا در قم ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است

وزیر خارجه عربستان سعودی ضمن هشدار نسبت به پیامدهای گسترش جنگ غزه گفت که تنها رژیم صهیونیستی مخالف توقف این جنگ است.

به گزارش ایسنا، «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت: به همراه شرکایمان برای توقف جنگ غزه و تقویت راه‌حل دو دولتی تلاش می‌کنیم.

وی تاکید کرد: اسرائیل تنها طرف بین‌المللی است که مخالف توقف جنگ در غزه است. تداوم راه‌حل نظامی تنها به سود تندروها است.

طبق گزارش الجزیره، بن فرحان افزود: گسترش جنگ کنونی پیامدهای فاجعه‌بار برای فلسطین و تمام کشورهای منطقه به همراه دارد.

وزیر خارجه عربستان امروز در جریان دیدار «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا نیز گفت: حتی اگر آتش‌بس در غزه حاصل شود، ما همچنان باید با پیامدهای درگیری نه‌تنها در غزه بلکه در کرانه باختری رود اردن، فراتر از آن، در منطقه خود مواجه شویم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • متقاضیان خرید مسکن حتما بخوانند
  • انصارالله: به هر تجاوزی از خاک مبدا پاسخ می‌دهیم
  • کتاب بنیه فیلمساز را قوی می‌کند/ حتما به نمایشگاه کتاب تهران می‌روم
  • 56 راز سلامت مردان که حتما باید بدانید
  • آیا حتما به خرید قرص ویتامین C نیاز داریم؟
  • رئیسی: دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است