Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@05:53:14 GMT

مهاجم اسپانیایی در نقش مانژوکیچ جدید یوونتوس!

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۳۸۱۳

مهاجم اسپانیایی در نقش مانژوکیچ جدید یوونتوس!

به نظر می‌رسد که با انتقال دوشان ولاهوویچ به یوونتوس، آلوارو موراتا نقش تازه ای در این تیم پیدا خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا امیدوار بود که در نقل و انتقالات ژانویه به بارسلونا بپیوندد اما به طول کشیدن پروژه جذب دوشان ولاهوویچ توسط بیانکونری باعث شد که این انتقال منتفی شده و ستاره اسپانیایی حداقل تا پایان فصل در تورین ماندگار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در همین راستا اکنون گاتزتا دلو اسپرت گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که سرمربی یوونتوس یعنی ماسیمیلیانو آلگری به دنبال راهی است که هم از موراتا و هم از ولاهوویچ در ترکیب اصلی خود استفاده کند؛ موضوعی که می تواند باعث شود مهاجم اسپانیایی نقش جدی در یووه داشته باشد که چند فصل پیش ماریو مانژوکیچ آن را ایفا می کرد.

 

 

 

 

آلوارو موراتا و ماریو مانژوکیچ ویژگی های مشابهی با یکدیگر دارند؛ ویژگی هایی مثل سرعت بالا و حرکت های بدون توپ فوق العاده. مکس آلگری پیش از این با استفاده از مهاجم کروات در کناره ها و با قرار دادن سیستم 1-2-3-4 درون زمین موفق شده بود با یووه به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و حالا آلوارو موراتا می‌تواند در این فصل نقشی مشابه داشته باشد.

آلوارو موراتا آث میلان یوونتوس ماریو مانژوکیچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلوارو موراتا آث میلان یوونتوس ماریو مانژوکیچ آلوارو موراتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا