Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@16:46:32 GMT

تبریک جالب و ویژه رئال مادرید به رافا نادال (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۳۸۵۵

باشگاه رئال مادرید به شکل جالبی قهرمانی رافائل نادال در رقابت گرند اسلم آسترالیا را تبریک گفت.

به گزارش "ورزش سه"، رافائل نادال امروز در فینال رقابت‌های تنیس گرند اسلم ملبورن استرالیا مقابل دنیل مدودف روس قرار گرفت. نادال با عملکردی استثنایی و تحسین برانگیز در حالیکه دو ست ابتدایی را برابر مدودف شکست خورده بود سه ست پیاپی به پیروزی رسید و قهرمان تنیس استرالیا شد تا یکی از ماندگارترین مسابقات تاریخ گرنداسلم ملبورن را به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته جالب جایی است که نادال این رقابت نفسگیر که نزدیک به شش ساعت طول کشید را در 35 سالگی انجام داد تا نشان دهد که در این سن همچنان در آمادگی فوق‌العاده‌ای به سر می‌برد. رافائل نادال با قهرمانی در ملبورن موفق به کسب بیست و یکمین گرند اسلم خود شد و با عبور از راجر فدرر و نواک جوکوویچ به تنهایی رکورددار قهرمانی در مسابقات گرنداسلم تاریخ تنیس شد.

 

اما نادال با فوتبال نیز بیگانه نبوده و همواره علاقه خود را به پرطرفدارترین رشته ورزشی دنیا نشان داده است. همچنین بر هیچ کس پوشیده نیست که او یک طرف دارد جدی رئال مادرید محسوب می‌شود و همواره مسابقات این تیم را دنبال می کند. در همین راستا قهرمانی نادال با واکنش جالب رئال‌مادرید روبرو شد و این باشگاه در صفحه اجتماعی خود نوشت: "تبریک به خاطر قهرمانی بزرگ تو در مسابقات تنیس اوپن استرالیا. بیست و یکمین گرند اسلم تاریخی تو. ما مفتخریم که مادریدیستای بزرگی مانند تو و یکی از اعضای افتخاری باشگاه ما، یک اسطوره ورزش و بهترین تنیسور تمام دوران است."

 

 

 

تنیس رئال مادرید رافائل نادال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس رئال مادرید رافائل نادال رافائل نادال رئال مادرید گرند اسلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه