Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام سازمان تیم‌های ملی کاراته، نفرات تیم ملی در بخش انفرادی که برای رقابت‌های جهانی و آسیایی ۲۰۲۱ انتخاب شده بودند، از شرکت در مسابقات قهرمانی کشور معاف هستند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی کاراته) در رده سنی بزرگسالان، جام یادآوره سردار شهید سید محمد حجازی در بخش بانوان طی روز‌های ۱۲ و ۱۳ و در بخش آقایان طی روز‌های ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران برگزار میگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها جهت انتخاب ورزشکاران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، کشور‌های اسلامی و بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد و طبق اعلام سازمان تیم‌های ملی، نفرات انفرادی کاراته کا‌های تیم ملی در بخش انفرادی که برای رقابت‌های جهانی و آسیایی ۲۰۲۱ انتخاب شده بودند، معاف هستند و سایر نفرات برای رسیدن به پیراهن تیم ملی باید به روی تاتامی بروند.

لازم به یادآوری است که در بخش کومیته مردان ۴ ورزشکار برتر شامل قهرمان، نایب قهرمان و سوم مشترک به مرحله بعدی انتخابی دعوت می‌شوند تا نفرات هر وزن در مرحله دوم انتخابی ۶ ورزشکار باشد.

در بخش کومیته بانوان نیز ۵ ورزشکار برتر شامل قهرمان، نایب قهرمان، سوم مشترک و همچنین یک ورزشکار در هر وزن به انتخاب کادرفنی به اردو دعوت می‌شوند تا نفرات هر وزن در مرحله دوم انتخابی ۶ ورزشکار باشد.

در بخش کاتای آقایان و بانوان نیز ۴ ورزشکار برتر شامل قهرمان، نایب قهرمان و سوم مشترک به مرحله بعدی انتخابی دعوت می‌شوند تا در مرحله دوم انتخابی ۶ ورزشکار به رقابت با یکدیگر بپردازند.

همچنین بنا بر اعلام سید شهرام هروی و فرخناز ارباب سرمربیان تیم‌های ملی کومیته مردان و بانوان با توجه به شرایط ویژه بهمن عسگری و حمیده عباسعلی پس از رفع محرومیت و مصدومیت در خصوص چگونگی حضور ان‌ها در انتخابی تیم ملی تصمیم گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مسابقات سوپرلیگ کاراته| تیم های راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون کاراته تیم ملی کاراته

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کاراته تیم ملی کاراته تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۷کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان برگزار شد  فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود نائب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در این مسابقات  سه ورزشکار از شهرستان خوشاب  حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا