Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با اشاره به ناخرسندی رهبر معظم انقلاب از آمار‌های اقتصادی دهه ۹۰ اظهارداشت: دولت خود را موظف می‌داند دغدغه‌ها و توصیه‌های امروز مقام معظم رهبری در دیدار با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی را با اقدام جهادی پیگیری کرده و کاری کند که این ناخرسندی به رضایت خاطر ایشان و مردم عزیز تبدیل شود.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز (یکشنبه) در جلسه هیات دولت با اشاره به تاکیدات مکرر رهبر انقلاب درخصوص رونق تولید گفت: تولید نجات دهنده کشور از مشکلات است لذا لازم است جهت‌گیری و برنامه‌ریزی اصلی همه دستگاه‌های اجرایی، تلاش برای رونق تولید و حمایت از تولید گران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور تهیه سند نقشه راه صنعتی کشور را اقدامی ضروری دانست و گفت: دولت با پرهیز از تصدی گری، بدنبال مدیریت، نظارت و هدایت فعالان اقتصادی و بخش خصوصی است.

آیت الله رئیسی وجود ثبات در مقررات را برای فعالان اقتصادی حائز اهمیت دانست و گفت: بی‌ثباتی در مقررات و تصمیم‌گیری‌های موردی باعث سردرگمی مردم، تولیدکنندگان و صادرکنندگان می‌شود و باید با اقدام جهادی به این بی ثباتی خاتمه داده شود تا فعالیت اقتصادی و بازار برای مردم و فعالان عرصه تولید قابل پیش بینی باشد.

آیت الله رئیسی بیانات مقام معظم رهبری را دغدغه مردم و فعالان اقتصادی دانست و از معاون اول خواست با تشکیل کارگروهی متشکل از اعضای دولت، نخبگان اقتصادی و تولید کنندگان موارد مطرح شده در دیدار معظم له با فعالان اقتصادی را پیگیری و اجرایی کند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: آنچه در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ اتفاق افتاد ظهور قدرت الهی بود لذا یوم الله نامیده می‌شود. در آن روز رژیم تا دندان مسلح و مورد حمایت قدرت‌های بزرگ جهانی کنار زده شد و ملتی با نام خدا و برای اجرای قوانین الهی به قدرت رسیدند. این روز را نباید فراموش کرد چرا که هم روز پیروزی جریان حق و هم روز اضمحلال جریان باطل بود.

آیت الله رئیسی گفت: یادآوری ایام دهه فجر الزاماتی دارد که باید مورد توجه همگان باشد. گرامیداشت ایام دهه فجر ۱۳۵۷صرفا برای بیان یک رخداد تاریخی نیست بلکه باید فلسفه و علل وقوع آن با توجه به ویژگی‌های دهه فجر ۱۴۰۰ مورد تحلیل و تبیین قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: دولت با اصلاح جریمه‌ها و حدنصاب‌های ریالی مندرج در قانون امور گمرکی موافقت کرد

انتهای پیام/

 

برچسب ها: رئیس جمهور رهبر انقلاب

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس جمهور رهبر انقلاب فعالان اقتصادی رئیس جمهور آیت الله دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشت؛

حضور گرامی رئیس جمهور محترم

با سلام

در دیدار استانداران فرموده‌اید:

- کارگزاران دستگاه‌های اجرایی باید در عرصه عمل و با کار شبانه‌روزی امید مردم را ارتقا دهند.

- مردم باید این احساس را داشته باشند که دولت دارد کار می‌کند.

- باید ضمن گزارش کارها و اقدامات و تلاش برای گره‌گشایی از اذهان مردم، دلایل و علل ناکارآمدی‌های احتمالی را نیز به گزارش کرد.

- همه ی بخشها برای تحقق شعارسال باید برنامه داشته باشند.

-هیچ بخشی از تولید اعم از کارخانه‌های بزرگ وکارگاهها نباید بی‌برنامه باشند.

- استانها باید برای جهش تولید برنامه کلان و استانی و اقلیمی داشته باشند.

- بانکها باید در زمینه تامین مالی به موقع واحد های تولیدی کمک‌ کنند.

- باید با عموم‌مردم سخن‌گفت، ارتباط با مردم را همواره به استانداران و مدیران تاکید کرده‌ام.

-باید پرداخت تسهیلات برای ازدواج و اشتغال ومسکن در اولویت قرار بگیرد.

- باید استانهایی که بیشترین آمار بیکاری را دارند از این وضعیت خارج شوند. باید فکر ویژه برای این استان ها داشت و باید کار جدی در این زمینه کرد.

- باید نتیجه جلسات، رفع موانع تولید باشد.

- باید از محصولات روستایی حمایت کنیم ومحصولاتشان به موقع خریداری شود.

- باید بهره‌وری را بالا ببریم.

- باید در یک سری مسائل کار فرهنگی کنیم. وزارت‌خانه های فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش، سازمان صداوسیما، چهره ها و ... باید تلاش کنند.

- الگوهای مصرف آب و برق و گاز و انرژی باید تبلیغ شود.


جهت‌استحضار جنابعالی عرض می کنم ۳۴ ماه از عمر دولتتان گذشته و شما هنوز دارید میگویید:"باید" فلان شود و "نباید" بهمان شود.

خدا عمر باعزت بدهد به حاج‌حسین‌آقای شریعتمداری که در چنین مواقعی خطاب به روسای‌جمهور پیشین (البته نه همه شان، بلکه به بعضی شان!) به درستی می‌نوشت: "الان زنگ انشا نیست، زنگ حساب است آقای رئیس‌جمهور! انشا خواندن مال روزهای تبلیغات بود"

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903299

دیگر خبرها

  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب | ویدئو
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند