Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@16:24:29 GMT

 کاهش ارزش بازار رمزارزها

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۴۱۲۹

 کاهش ارزش بازار رمزارزها

بازار رمز ارزها در ۲ هفته اخیر، افت و خیز بسیاری را تجربه کرده است. این مساله باعث شد ارزش بازار رمزارزها که از ۲ هزار میلیارد دلار عبور کرده بود، اکنون به یک هزار و ۶۷۶ میلیارد دلار کاهش یابد.

به گزارش مشرق، نوسانات بازار رمزارزها همچنان ادامه دارد و امروز نیمی از ارز صدرنشین بازار رمز ارزها با افزایش و نیمی دیگر با افت قیمت مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس رصد بازار رمز ارزها (coinmarketcap.com) در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز، بهای بیت‌کوین با افزایش حدود یک درصدی نسبت به روز گذشته به نرخ ۳۷ هزار و ۹۷۰ دلار معامله شد. این ارز قدیمی و تاثیرگذار بازار رمزارزها در هفته‌ای که گذشت افزایش ۶ درصدی قیمت را تجربه کرده است.

بر اساس آخرین آمار، تعداد ارزهای دیجیتال جهان اکنون به ۱۷ هزار و ۲۰۵ رمز ارز رسیده است.

اکنون سهم دامیننس (Dominance) بیت‌کوین به ۴۱.۶ درصد رسیده و تسلط اتریوم در این بازار نیز ۱۷.۴ درصد است. ارزش این بازار اکنون از یک هزار و ۶۷۶ میلیارد دلار عبور کرده، این در حالی است که حدود ۲ هفته قبل، ارزش این بازار ۲ هزار میلیارد دلار را نیز پشت سر گذاشته بود.

ارزش بازار بیت‌کوین (Bitcoin) امروز به ۷۱۹ میلیارد و ۳۱۵ میلیون دلار و ارزش بازار اتریوم نیز به ۳۱۱ میلیارد و ۳۷۰ دلار رسیده است.

رشد قیمت بیت‌کوین و اتریوم

نرخ بیت‌کوین مانند روز گذشته در کانال ۳۷ هزار دلار بود و به قیمت ۳۷ هزار و ۹۷۰ دلار در بازار معامله شد. قیمت اتریوم نیز امروز به ۲ هزار و ۶۰۸ دلار رسیده است.

در بازار امروز، تتر (Tether) یک دلار، یو اس دی کوین (USD Coin) یک دلار، بی. ان. بی (BNB)  ۳۸۴ دلار و ۷۱ سنت، سولانا(Solana)  ۹۵ دلار و ۴۹ سنت، کاردانو (Cardano) یک دلار و ۶ سنت، ریپل (XRP)  ۶۱ سنت، ترا  (Terra) ۴۹ دلار و ۶۹ سنت و دوج‌کوین (Dogecin) با قیمت ۱۴ سنت معامله شد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت اتریوم کاردانو رمز ارزها خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت بازار رمزارزها میلیارد دلار ارزش بازار بازار رمز بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاهش قیمت ها در بازار طلا و ارز درحالی ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در کف بازار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است؛ ضمن اینکه دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله می شود.

سیرنزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز و با کاهش تنش ها در منطقه ادامه دار شد.فعالان بازار ارز می گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته های قبل است.

بازاری‌ها می گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین تر خرید کنند.

هم اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته ولی در کانال‌های تلگرامی طبق روال قبل دلار یکی دو هزار تومان گرانتر قیمت گذاری می شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته‌ آینده بالاست.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899492

دیگر خبرها

  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟