Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@15:01:08 GMT

۴ شهید در حملات ائتلاف سعودی به یمن

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۴۲۴۹

۴ شهید در حملات ائتلاف سعودی به یمن

حملات ائتلاف سعودی به استان‌های الحدیده و صعده یمن، چهار شهید و هفت زخمی بر جا گذاشت.

به گزارش مشرق، حملات ائتلاف سعودی در یمن همچنان موجب وارد آمدن تلفات جانی به غیر نظامیان می‌شود، به طوریکه در ۲۴ ساعت گذشته در استان الحدیده و صعده چهار نفر شهید و هفت نفر دیگر زخمی شده‌اند.  

به نوشته خبرگزاری سبأ نت، در منطقه «التحیتا» واقع در استان الحدیده در پی حملات خمپاره‌ای و نقض توافق سوئد از سوی شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی، یک کودک شهید و سه نفر دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در منطقه الرقو در شهرستان مرزی «منبه» در استان صعده نیز حملات توپخانه‌ای ارتش سعودی سه شهید و چهار زخمی بر جا گذاشت. دو تن از مجروحین از مهاجران آفریقایی هستند.

یک منبع امنیتی در این باره به سبأنت گفت که شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی ۷۵ مرتبه در ۲۴ ساعت گذشته دست به نقش توافقنامه ۲۰۱۸ سوئد در خصوص آتش‌بس در الحدیده زده‌اند.

عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا، از ششم فروردین ۱۳۹۴ با ادعای تلاش برای بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرد.

این تجاوز نظامی هیچ کدام از اهداف ائتلاف سعودی را محقق نکرد و فقط با کشته و زخمی شدن ده‌ها هزار یمنی، آواره شدن میلیون‌ها نفر، به بار آمدن خرابی برای زیرساخت‌های این کشور و گسترش قحطی و گرسنگی و بیماری‌های واگیردار همراه شده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت جنگ یمن ائتلاف سعودی حمله به یمن توافق سوئد آمریکا عربستان سعودی حملات ائتلاف سعودی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی

موج باران و سیل آسا همراه با وزش باد و گرد و خاک بخش‌هایی از مناطق مدینه و طائف به ویژه مناطق باز و بزرگراه‌ها را درنوردید. منبع: آخرین خبر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران محله‌های مسکونی غزه
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • خاندوزی: گفت‌و‌گوی سازنده‌ای با همتای سعودی داشتیم
  • خاندوزی: گفت و گوی سازنده ای با همتای سعودی داشتیم
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه