Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته بیست و دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه ۱۰ بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای ورامین، تهران، آمل، اصفهان، ارومیه (دو دیدار) و مریوان پیگیری شد.

جدال مس رفسنجان و راه‌یاب ملل مریوان به عنوان تیم‌های ششم و هفتم جدول امروز درحالی برگزار شد که تا پایان هفته بیست‌ویکم دو تیم ۳۰ امتیاز کسب کره بودند اما مسی‌ها یک برد بیشتر از حریف در کارنامه داشتند و در هفته‌های پایانی به دنبال افزایش تعداد بردها بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که این هفته هم رخ داد تا شاگردان اسماعیل بادرنگین با پیروزی سه بر صفر مقابل راه‌یاب ملل مریوان، دوازدهمین پیروزی را در کارنامه ثبت کنند و ضمن جبران شکست دور رفت، ۳۳ امتیازی شوند.

این رقابت درحالی با ثبت امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۰ به سود مس رفسنجان تمام شد که دو تیم پیش‌تر در هفته نهم دور رفت مقابل هم قرار گرفته بودند و راه‌یاب ملل با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیده بود. امین برق‌لشگری و مسعود قاری نظارت فنی و داوری این دیدار که ۸۸ دقیقه طول کشید را برعهده داشتند. مرتضی اکرمی و هادی تیموری هم داوران اول و دوم بازی بودند.

پیروزی قاطع آملی‌ها در نبرد سیزده بردها

جدال سیزده‌ بردهای هفته بیست‌ودوم با پیروزی لبنیات هراز آمل مقابل شهرداری گنبد آغاز شد. دو تیم درحالی مقابل هم قرار گرفتند که شاگردان بهروز عطایی تا پایان هفته بیست‌ویکم ۱۳ برد و ۳۷ امتیاز کسب کرده بودند و در این دیدار، دو هدف را دنبال می‌کردند، حفظ جایگاه سومی و گرفتن انتفام شکست دور رفت از گنبدی‌ها. هدفی که بازیکنان و کادرفنی لبنیات هراز آمل به خوبی آن را محقق کردند تا با غلبه سه بر صفر مقابل نماینده گنبد و کسب امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۷، چهاردهمین پیروزی و چهلمین امتیاز را کسب کنند و سوم جدول بمانند.

نکته حائز اهمیت شکست شهرداری گنبد در بازی امروز بود. گنبدی‌ها در زمره تیم‌هایی بودند که برد و باختشان در بازی این هفته، تاثیر مستقیمی روی صعود تیم‌ها ۱۳ امتیازی جدول به مرحله پلی‌آف داشت.

گفتنی است شهرداری گنبد در هفته نهم دور رفت با نتیجه سه بر یک مقابل لبنیات هراز آمل به پیروزی رسیده بود. این بازی در مدت زمان ۸۷ دقیقه انجام شد و حسین پورکاشیان و حمید حق‌بین ناظر فنی و داوری آن بودند. احمد سرمست و امید فولادی‌وندا هم به عنوان داور اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

ثبت هفتمین شکست شهرداری ارومیه در دور برگشت

نبرد شهرداری ارومیه و پیکان بر سر رتبه دومی جدول، همان‌طور که از قبل نیز پیش‌بینی می‌شد، نبردی سنگین بود که سرنوشت آن در ست پنجم مشخص شد؛ جایی که شاگردان خوروساز پیمان اکبری موفق شدند بار دیگر پیروزی سه بر دو دور رفت را این بار در هفته بیست و دوم تکرار کنند.

این برد، پیکان را ۴۲ امتیازی کرد تا با این پیروزی به‌موقع، خوردوسازان موقعیت خود در رتبه دوم جدول را تثبیت کنند. در این رقابت پیکانی‌ها در ست‌های اول، چهارم و پنجم به امتیازات ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۱۰ رسیدند. شهرداری ارومیه هم با پیروزی ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ در ست‌های دوم و سوم، یک امتیاز از این دیدار گرفت و ۳۸ امتیازی شد.

پیش از این پیکان در دیدار هفته نهم دور رفت با نتیجه سه بر دو مقابل نماینده ارومیه به پیروزی رسیده بود و این، هفتمین شکست شهرداری ارومیه در دور برگشت بود. این دیدار در مدت زمان ۱۵۵ دقیقه انجام شد و طی آن رحمان داودی بازیکن شماره ۱۱ شهرداری ارومیه در ست اول کارت زرد دریافت کرد. امیر طلوع‌کیان، محمد شاهمیری، کیوان عابدزاده و اسماعیل رزقی به عنوان ناظرفنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت بازی را برعهده داشتند.

اکبری: سرماخوردگی روی هر دو تیم اثرات منفی گذاشته بود

پیمان اکبری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیروزی تیمش مقابل شهرداری ارومیه، اظهار داشت: با وجود اینکه تیم شهرداری ارومیه از چند هفته گذشته در بحران قرار دارد، اما اتفاق خاصی رخ نداده و می‌تواند به شرایط عادی خود بازگردد.

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: در مجموع بازی امروز بسیار سخت و دشوار برای هر دو تیم بود. شاید سرماخوردگی بر روی هر دو تیم اثرات منفی بر جای گذاشته بود و بازیکنان هر دو تیم نمی‌توانستند توانمندی خود را به نمایش گذارند.

وی افزود: با اینکه پیکان در این دیدار دو بر یک عقب بود اما با تغییراتی که انجام شد، بازیکنان این تیم عقب‌ماندگی خود را جبران کرده و برنامه تیمی را از ست چهارم بهتر اجرا کردند و در نهایت پیروز بازی شدند.

مدافع عنوان قهرمانی به رده هفتم رسید

فولاد سیرجان ایرانیان با کسب یازدهمین پیروزی در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر موفق شد یک پله در جدول رده‌بندی صعود کند و به رتبه هفتم برسد. شاگردان سعید رضایی این هفته در ورامین میهمان شهرداری این شهر بودند و موفق شدند در سه ست متوالی و با ثبت امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی برسند. پیش از این در هفته نهم دور رفت نیز فولاد سیرجان با نتیجه سه بر دو از سد شهرداری ورامین گذشته بود و نماینده ورامین امروز چهاردهیمن شکست خود را تجربه کرد.

شهباز صدری و بهروز جعفری ناظران فنی و داوری این دیدار بودند که در مدت زمان ۹۳ دقیقه برگزار شد. اصغر میرزایی و حامد آقابراری هم به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت بازی را برعهده داشتند. محمد آقایی نیز داور ویدئوچک بود. در این دیدار شایان سپهری‌فرد بازیکن شماره ۱۱ شهرداری ورامین در ست سوم کارت زرد گرفت.

مقاومت بی‌رحمانه می‌تازد

یکی از دیدارهای جذاب، حساس و تاثیرگذار هفته بیست‌ودوم، تقابل سایپا و مقاومت یزد بود. رقابتی که به میزبانی خودروسازان برگزار شد و در آن یزدی‌ها توانستند با نتیجه سه بریک به حریف تهرانی خود غلبه کرده و معادلات بالانشینان را برهم بزنند.

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم مقاومت یزد در این دیدار در ست‌های اول، سوم و چهارم به امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۳ رسیدند و کار را تمام کردند تا با کسب چهاردهمین پیروزی، ۳۹ امتیازی شوند و شهرداری ارومیه را از رتبه چهارم جدول به زیر بکشند.

سایپا در ست دوم ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید. پیش از این و در دور رفت مقاومت یزد موفق شده بود با نتیجه سه بر دو سایپا را شکست دهد. دیدار دو تیم ۱۲۹ دقیقه طول کشید و طی آن آرش کشاورزی بازیکن شماره ۱۳ سایپا و رضا عابدینی بازیکن شماره ۶ مقاومت یزد در ست دوم کارت زرد گرفتند.

محمدحسن خوشدل، علی یاوری، علیرضا قریب و محمدرضا درفش‌کاویان به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و دوم، نظارت و قضاوت بازی را برعهده داشتند.

اختلاف امتیازی شگفت‌انگیز سپاهان با سایر رقبا

تیم صدرنشین فولاد مبارکه سپاهان در رقابتی راحت و یک‌طرفه در خانه موفق شد میهمانش هورسان رامسر را در سه ست متوالی و با امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲ شکست دهد.

این نوزدهمین پیروزی سپاهان در لیگ برتر بود. به این ترتیب جمع امتیازات شاگردان رحمان محمدی‌راد به عدد ۵۷ رسید تا این تیم به اختلاف امتیازی شگفت‌انگیزی (۱۵ امتیاز) با سایر رقبا برسد.

سپاهان در هفته نهم دور رفت نیز موفق به پیروزی سه بر صفر مقابل هورسان شده بود و در مسابقه امروز هم شانزدهمین شکست نماینده رامسر را رقم زد. محمد ابراهیم‌زاده و مجید محسنی شوشتری ناظران فنی و داوری این بازی بودند که ۸۷ دقیقه طول کشید. قضاوت بازی نیز برعهده مهدی نویدی و علیرضا پوردهقان به عنوان داوران اول و دوم بود.

آذرباتری از صعود به مرحله پلی‌آف ناامید شد

آخرین دیدار هفته بیست‌ودوم به میزبانی سالن غدیر ارومیه برگزار شد؛ جایی که آذرباتری با وجود داشتن امتیاز میزبانی، تقابل مقابل پاس گرگان را با نتیجه سه بر صفر به حریف خود واگذار کرد تا از صعود به مرحله پلی‌آف کاملا ناامید شود.

در طرف مقابل پاس گرگان با ثبت امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۹، دهمین پیروزی و سی‌ویکمین امتیاز را در کارنامه ثبت کرد تا دو پله در جدول صعود کند. امیر طلوع‌کیان و محمد شاهمیری ناظران فنی و داوری این دیدار بودند که در مدت زمان ۸۳ انجام شد. وحید پورکاشیان و جواد مرآتی نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت بازی را برعهده داشتند.

نتایج کامل دیدارهای این هفته به شرح زیر است:

شهرداری ورامین صفر – فولاد سیرجان ایرانیان ۳؛ (۲۱-۲۵)، (۲۳-۲۵)، (۱۹-۲۵)

سایپا یک – مقاومت یزد ۳؛ (۲۳-۲۵)، (۲۵-۲۰)، (۲۳-۲۵)، (۲۳-۲۵)

لبنیات هراز آمل ۳ – شهرداری گنبد صفر؛ (۲۵-۲۱)، (۲۵-۱۹)، (۲۵-۱۷)

فولاد مبارکه سپاهان ۳ – هورسان رامسر صفر؛ (۲۵-۲۰)، (۲۵-۱۹)، (۲۵-۲۲)

شهرداری ارومیه ۲ – پیکان ۳؛ (۲۶-۲۸)، (۲۵-۲۲)، (۲۵-۲۱)، (۱۷-۲۵)، (۱۰-۱۵)

راه‌یاب ملل مریوان صفر – مس رفسنجان ۳؛ (۲۳-۲۵)، (۱۶-۲۵)، (۲۰-۲۵)

آذرباتری ارومیه صفر – پاس گرگان ۳؛ (۲۲-۲۵)، (۱۸-۲۵)، (۱۹-۲۵)

جدول لیگ برتر مردان در پایان هفته بیست‌ودوم بدین شکل است:

۱- فولاد مبارکه سپاهان / ۱۹ برد و ۵۷ امتیاز
۲- پیکان / ۱۴ برد و ۴۲ امتیاز
۳- لبنیات هراز آمل / ۱۴ برد و ۴۰ امتیاز
۴- مقاومت یزد / ۱۴ برد و ۳۹ امتیاز
۵- شهرداری ارومیه / ۱۳ برد و ۳۸ امتیاز
۶- مس رفسنجان / ۱۲ برد و ۳۳ امتیاز
۷- فولاد سیرجان ایرانیان / ۱۱ برد و ۳۲ امتیاز
۸- پاس گرگان / ۱۰ برد و ۳۱ امتیاز
۹- راه‌یاب ملل مریوان / ۱۰ برد و ۳۰ امتیاز
۱۰- شهرداری گنبد / ۹ برد و ۳۰ امتیاز
۱۱- شهرداری ورامین / ۸ برد و ۲۷ امتیاز
۱۲- سایپا / ۸ برد و ۲۵ امتیاز
۱۳- هورسان رامسر / ۶ برد و ۲۰ امتیاز
۱۴- آذرباتری ارومیه / ۶ برد و ۱۸ امتیاز

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: راه یاب ملل مریوان داوران اول و دوم لبنیات هراز آمل شهرداری ورامین فنی و داوری شهرداری ارومیه امتیازات ۲۵ هفته بیست ودوم نتیجه سه عنوان داور شهرداری گنبد بازیکن شماره فولاد سیرجان هفته بیست مدت زمان مس رفسنجان مقاومت یزد برگزار شد پاس گرگان سه بر صفر دو تیم انجام شد لیگ برتر سه بر دو ۲۵ بر ۱۹ موفق شد پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، کمیته مسابقات و داوران فدراسیون هندبال، اسامی داوران، ناظران و همچنین نمایندگان فدراسیون در مسابقات هفته نوزدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران را اعلام کرد که به این شرح است:   * نفت و گاز گچساران - پرواز هوانیروز   داوران: عرفان شکیبا – صلاح الدین کریمیان   نماینده فدراسیون: عبدالصائب نکویی   ناظرفنی: محمد وطن   * صنعت مس کرمان - زغال سنگ طبس    داوران: بهزاد قندی – میلاد زارع   نماینده فدراسیون: کاظم عربی   ناظر فنی: سید حسین حسینی   * سپاهان نوین - گیتی‌پسند اصفهان    داوران: حمید حسین زاده – ایرج حبیبی   نماینده فدراسیون: اردشیر مستاجران   ناظر فنی: علیرضا سلیمانی   * فولاد مبارکه سپاهان - پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد    داوران: حامد دربهانی – افشین خراسانی    نماینده فدراسیون: مجید شجاع   ناظر: سیف الله حیدرپور   * نیروی زمینی شهید شاملی کازرون - فرازبام خائیز دهدشت    داوران: مهدی قالب تراش – محمد علی قاسمی   نماینده فدراسیون: صارم بنکداری   ناظر فنی: بهنام جمشیدی   * آلومینیوم اراک - پیکان خراسان    داوران: جواد یزدانیان – محمد امین رضایی    نماینده فدراسیون: سید مهدی ترابی   ناظر فنی: فرامرز می‌آبادی   مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان، فردا، دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت، برگزار می‌شود.  ­

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان