Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاس گرگان با پیروزی سه امتیازی مقابل آذرباتری قعرنشین، دو پله در جدول رده‌بندی صعود کرد و در جایگاه هشتم ایستاد.

به گزارش برنا، هفته بیست و دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه 10 بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای ورامین، تهران، آمل، اصفهان، ارومیه (دو دیدار) و مریوان پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین دیدار هفته بیست‌ودوم به میزبانی سالن غدیر ارومیه برگزار شد؛ جایی که آذرباتری با وجود داشتن امتیاز میزبانی، تقابل مقابل پاس گرگان را با نتیجه سه بر صفر به حریف خود واگذار کرد تا از صعود به مرحله پلی‌آف کاملا ناامید شود.

در طرف مقابل پاس گرگان با ثبت امتیازات 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 19، دهمین پیروزی و سی‌ویکمین امتیاز را در کارنامه ثبت کرد تا دو پله در جدول صعود کند.

امیر طلوع‌کیان و محمد شاهمیری ناظران فنی و داوری این دیدار بودند که در مدت زمان 83 انجام شد. وحید پورکاشیان و جواد مرآتی نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت بازی را برعهده داشتند.

انتهای پیام // 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال مردان جدول بازی والیبال ارومیه قهرمانی گرگانی آذرباتری سردار دل ها باشگاه های برتر مردان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم میکس ریکرو ایران در دور نخست مسابقات حذفی جام جهانی تیراندازی با کمان شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.   تیم کشورمان در مرحله یک هشتم پایانی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت و راهی دور بعد شد.   تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی با نتیجه ۵ به ۴ مقابل مکزیک نتیجه را واگذار کرد و و از صعود به جمع ۴ تیم برتر بازماند.   در مرحله مقدماتی این مسابقات تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز ۱۳۲۷ در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد. ­

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • خواب آلودگي راننده پژو جان پاکبان گرگاني را گرفت 
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود