Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، صادق ضیائیان گفت: از بعد از ظهر فردا سامانه بارشی از جنوب غرب وارد کشور شده و در استان‌های خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد سبب ابرناکی و بارش باران و در مناطق مرتفع و سردسیر زاگرس مرکزی سبب بارش برف و باران و وزش باد شدید موقت خواهد شد.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی این سامانه سه‌شنبه در مناطق غرب، جنوب غرب، مرکز، شمال شرق، برخی نقاط شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز سبب بارش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شدت بارش این سامانه در شمال و شرق خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و نوار غربی اصفهان است.

طبق پیش بینی‌های سازمان هواشناسی از فردا بعد از ظهر شاهد بارش برف و باران، وزش باد شدید و کولاک برف در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان، جنوب لرستان، نوار غربی اصفهان و شمال غرب فارس هستیم بنابراین از مسافران خواسته شده از انجام سفرهای غیر ضروری به مناطق کوهستانی بدون تجهیزات پرهیز کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1127877 برچسب‌ها هواشناسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد کشور شده است (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سامانه بارشی در راه کشور / کدام استان ها بیشترین بارش را دارند؟ (فیلم) تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم) فیلمی ماهواره‌ای از سامانه بارشی بزرگی که هم‌اکنون در جنوب ایران سیل به راه انداخته است (فیلم)

دیگر خبرها

  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد کشور شده است (فیلم)
  • لرستان بارانی می‌شود
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده