Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@18:56:56 GMT

مسابقات ملی مهارت در گلپایگان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۴۴۹۴

مسابقات ملی مهارت در گلپایگان آغاز شد

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: مسابقات ملی مهارتی در گلپایگان با رقابت ۱۴ نخبه کشوری از یازدهم تا چهاردهم بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرش اخوان امروز یکشنبه _ ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۰_ در آئین افتتاح نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت رشته تأسیسات الکترونیکی و نخستین نمایشگاه کارآفرینان برتر صنعت و دانشگاه در گلپایگان، اظهار کرد: مسابقات ملی مهارتی در گلپایگان با رقابت ۱۴ نخبه زیر ۲۲ سال از ۱۲ استان کشور از یازدهم تا چهاردهم بهمن ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این مسابقات با هدف انتخاب برترین‌ها برای شرکت در مسابقات شانگ‌های چین در مهرماه ۱۴۰۱ است.

مدیر فنی حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به برگزاری ۱۹ بار مسابقات ملی مهارتی در کشور، افزود: تاکنون شش دوره در مسابقات جهانی شرکت و موفق به دریافت مدال نقره و برنز و دیپلم افتخار و کسب رتبه چهارم جهانی شدیم.

اخوان گفت: در سال‌های گذشته سازمان فنی حرفه‌ای هزینه مسابقات ملی مهارتی را تأمین می‌کرد، اما امسال بخش خصوصی و صنعت با هدف جذب نخبگان هزینه مسابقات را تأمین می‌کند.

وی تأکید کرد: در برگزاری مسابقات رقابت کنندگان و داوران به اخلاق مداری اهمیت دهند.

به گزارش ایمنا، در حاشیه مسابقات ملی مهارت نخستین نمایشگاه کارآفرینان برتر صنعت و دانشگاه در بلوار سلمان فارسی کوچه شهدا سالن شهدای فرهنگیان گلپایگان تا ۱۴ بهمن ماه دایر است.

کد خبر 552341

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گلپایگان فنی حرفه ای مسابقات مهارت نخبگان چین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مسابقات ملی مهارتی بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله حذفی در شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

یسنا پورماهانی کماندار کیش در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است