Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@02:07:07 GMT

هفته پایانی لیگ تیراندازی استان قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۴۷۳۶

هفته پایانی لیگ تیراندازی استان قم برگزار شد

ایسنا/قم هفته پایانی لیگ تیراندازی استان قم در باشگاه تیراندازی شهید مهدی زین الدین برگزار شد و در تفنگ بادی تیم سوفار و تپانچه بادی تیم صنایع سنگ جهان نما به قهرمانی رسیدند.

رقابت‌های هفته پایانی هفتمین دوره لیگ استان قم، در دو بخش تفنگ و تپانچه بادی در باشگاه تیراندازی شهید مهدی زین الدین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رشته تفنگ بادی تیم سوفار و پیشرو با تیم‌های شهید زرین و آتیه‌داران به رقابت پرداختند و حریفان خود را شکست دادند و در بخش تپانچه بادی نیز تیم‌های صنایع سنگ جهان‌نما و ستارگان با تیم‌های اوج و آذرخش به رقابت پرداختند و موفق به شکست حریفان خود شدند، در هفته پایانی تیم شهید لطفی در بخش تفنگ نیز استراحت داشت.

همچنین بعد از برگزاری سه هفته مسابقه در مدت‌زمان سه ماه در بخش تپانچه بادی تیم صنایع سنگ جهان‌نما مقام اول، تیم ستارگان مقام دوم و تیم اوج مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب نمودند.

در بخش تفنگ بادی بعد از برگزاری پنج هفته و در مدت‌زمان سه ماه تیم سوفار مقام اول، تیم پیشرو مقام دوم و تیم شهید مهدی لطفی نیاسر نیز مقام سوم این رقابت ها را کسب نمودند.

در رده‌بندی نهایی هفتمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی استان قم در بخش انفرادی رشته تفنگ بادی، هادی غرباقی از تیم شهید مهدی لطفی نیاسر مقام اول، علیرضا دانشور از تیم آتیه داران مقام دوم و حامد غرباقی از تیم پیشرو مقام سوم را کسب کردند.

همچنین در رده‌بندی نهایی هفتمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی استان قم در بخش انفرادی تپانچه بادی نیز، محمودجعفرغفار از تیم صنایع سنگ جهان نما مقام اول، خدیجه هاشمی از تیم ستارگان مقام دوم و مهدی نیسی پور از تیم اوج مقام سوم مسابقات را کسب نمودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیراندازی لیگ تیراندازی استان قم هفته پایانی تپانچه بادی مقام دوم شهید مهدی تفنگ بادی مقام اول بادی تیم مقام سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار نماینده ایران در تپانچه ۱۰ متر مردان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در دومین روز از جام جهانی در باکوی جمهوری آذربایجان و در تپانچه ۱۰ متر مردان، سجاد پورحسینی با امتیاز ۵۷۵ از صعود به فینال باز ماند.

از ساعتی دیگر هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی در مرحله مقدماتی تپانچه ۱۰ متر در خط آتش قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، شرمینه چهل‌امیرانی، فاطمه امینی، نجمه خدمتی، پوریان نوروزیا و امیر محمد نکونام تیراندازان کشورمان در رشته تفنگ به همراه مریم طالبی، سرمربی تیم ملی تفنگ در این مسابقات حضور دارند.

کد خبر 6095716

دیگر خبرها

  • ۱۹ و ۳۶، رتبه تیراندازان المپیکی ایران در جام جهانی
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید 
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید
  • بازماندن تیراندازان ایران از فینال جام جهانی/ نکونام ۱۱ و نوروزیان ۵۸ شدند
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه
  • پایان کار نماینده ایران در تپانچه ۱۰ متر مردان