Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار گلستان گفت: اهتمام لازم برای تسهیل حضور هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری ملی در استان گلستان ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی محمد زنگانه عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: باید از طریق معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری با همکاری دستگاه‌های اجرایی، اهتمام لازم را برای تسهیل حضور هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری ملی در گلستان در مسیر توسعه و رشد استان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید 30 برنامه برش میانی بر محور سند چشم‌انداز 1404 و سند آمایش استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی تا انتهای سال تهیه شود.

استاندار گلستان گفت: تعامل دستگاه‌های اجرایی به رفع مشکلات مردم منجر می‌شود و مدیران دستگاه‌ها به گونه‌ای با هم همکاری داشته باشند که نتیجه آن حل مسائل مردم شود.

‌استاندار آذربایجان‌غربی: سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی پارک ملامین ارومیه جذب می‌شود‌مرکز تدوین، تنقیح و تطبیق قوانین و مقررات بازار سرمایه راه‌اندازی شدتصویب لایحه موافقتنامه حمایت از سرمایه‌گذاری بین ایران و نیکاراگوئه

زنگانه اظهار کرد: شرکت گاز نسبت به گازرسانی به 14 شهرک گلخانه‌ای در 14 شهرستان اقدام کند تا زمینه توسعه آن تسریع شود.

استاندار گلستان افزود: معادن و بهره‌برداری از آن بسیار پراهمیت است و از این پس به راحتی این معادن را در اختیار سرمایه گذاران قرار نمی دهیم بلکه معادن پر ارزش در کنار معادن با ارزش کمتر ، یکجا به سرمایه گذاران ارائه می شود.

وی بیان کرد: باید برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان به صورتی که طرح‌های فرصت‌های سرمایه‌گذاری، مجوزهای بی‌نام آماده شود، برنامه‌ریزی شود و با ایجاد پایگاهی امکان همراهی برای سرمایه‌گذاران استانی، ملی و فرا سرزمینی فراهم شود.

انتهای پیام/581/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جوانی جمعیت در سی سخت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست شبکه بهداشت و درمان دنا در این همایش گفت::یکی از مهمترین فاکتور‌ها و شاخص‌ها در زمینه طرح جوانی و افزایش جمعیت عملیاتی کردن مشوق‌ها و طرح‌هایی است که در این راستا اعلام شده است.
یزدان پناه افزود:شهرستان دنا در حوزه جمعیت نقاط امیدبخشی دارد و تلاش برای افزایش نسل و حمایت از خانواده یکی از ضروری‌ترین اولویت‌ها برای مسئولان و مردم است.
پارسا شعبانی فرماندار شهرستان دنا هم گفت: برای قانون جوانی جمعیت در قانون ۷۳ماده‌ای شرح و وظایف هر اداره‌ای مشخص شده است و می‌طلبد هر نهادی به نحو احسن وظایف خود را انجام دهد.
در ادامه سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان با حضور در مراسم جوانی جمعیت در شهرستان دنا گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری لازم است در بحث جوانی جمعیت همه ارگان‌ها پای کار باشند تا با جوان بودن جمعیت کشور از آسیب و گزند دشمنان دور باشیم.
حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه شهر سی سخت نیزگفت: تشکیل قرارگاه حمایت از جوانی جمعیت و ازدواج در شهرستان دنا جهت مقابله با پیری جمعیت با حضور همه ارگان‌های زیربط ضرورت دارد.

دیگر خبرها

  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • گیلان با ۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری در نمایشگاه اکسپو تهران حضور دارد
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • همایش جوانی جمعیت در سی سخت
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴