Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:46:18 GMT

کشف ۸ تن چوب قاچاق در میاندورود و محمودآباد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۴۷۶۳

کشف ۸ تن چوب قاچاق در میاندورود و محمودآباد

ایسنا/مازندران ماموران انتظامی ۸ تن چوب قاچاق را در شهرستان های میاندورود و محمودآباد کشف و ضبط کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، مجید باقری، فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، یک دستگاه خودروی نیسان حامل چوب قاچاق را متوقف کردند که در بازرسی، ۵ تن چوب قاچاق و فاقد هرگونه مجوز کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش چوب های مکشوفه بیش از ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهم به همراه خودرو توقیفی و کالای قاچاق جهت سیر مراحل رسیدگی به مرجع ذیصلاح تحویل شد.

در همین راستا، فرمانده انتظامی محمودآباد نیز از توقیف یک دستگاه خودروی حامل ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در آن شهرستان خبر داد و در تشریح این خبر، گفت: ماموران این فرماندهی در جهت طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی نیسان حامل چوب مظنون شدند که در بازرسی از این خودرو، ۳ تن چوب جنگلی غیرمجاز که از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود، کشف کردند.

محمود حسین زاده تصریح کرد: در این راستا ۲ نفر متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند و خودروی مذکور نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

حسین زاده از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استانی شهرستانها قاچاق چوب جنگل های شمال قاچاق کالا چوب قاچاق تن چوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد

سروان وفادار گفت: به دنبال اطلاع از آتش گرفتن یک دستگاه کامیون در محور فهرج ـ زاهدان، آتش‌نشانی، عوامل راهداری و پلیس راه فهرج به محل وقوع حادثه اعزام شدند که بدین ترتیب آتش پس از چند دقیقه مهار شد و از خسارت به خودرو‌های عبوری و انسداد مسیر جلوگیری شد.

وی افزود: در این حادثه کانتینر کامیون به همراه بار آن که بیسکویت بود بطور کامل در آتش سوخت؛ ولی خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.

رئیس پلیس راه فهرج ـ زاهدان تصریح کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی