Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموران قلابی در کرج دستگیر شدند. ماموران قلابی با ۲ خودرو سمند و ساینا دست به سرقت می زدند. عکس چهره باز ماموران قلابی منتشر شد. ماموران قلابی خود را مامور پلیس معرفی می کردند. از مخفیگاه ماموران قلابی اسپری فلفل و بیسیم تقلبی کشف شد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار حوادث رکنا، لقب سرکرده باند تبهکاران " جناب سروان " است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادعا می کند هیچگونه سرقتی با باجناق و دوستش انجام نداده است اما مالباخته های پرونده اعضای این باند را به خوبی می شناسند.

خودرویی که یکی از سارقان جوان از مادرش برای سرقت قرض گرفته بود در پارکینگ اداره پلیس آگاهی توقیف شده است.

وسایلشان اسپری فلفل و بی سیمی بود که با مقوا ساخته شده است. آنها چنان در سرقت و جعل عنوان پلیس ماهر  شده بودند که بیش از 80 سرقت تلفن همراه در پرونده شان ثبت کرده اند.

متهمان این پرونده همراه با مالخر لوازم مسروقه توسط اداره پلیس آگاهی استان البرز دستگیر شدند.

توضیح پلیس استان البرز درباره ماموران قلابی

سرهنگ  " محمد نادربیگی " رئیس پلیس آگاهی استان البرز درخصوص انهدام دستگیری ماموران قلابی کرج به خبرنگار رکنا گفت: با وقوع سرقت های سریالی از مردم در پوشش پلیس تحقیقات کارآگاهان پلیس آغاز شد.

این مقام پلیسی در ادامه گفت: ماموران پلیس در تحقیقات پی بردند، متهمان با استفاده از خودرو های سمند و ساینا در پوشش مامور قلابی طعمه های خود را در خیابان شناسایی می کردند و با شگرد زورگیری دست به سرقت می زدند.

وی افزود: کارآگاهان  پلیس آگاهی وقتی که متوجه شدند محل های وقوع جرم به دوربین مداربسته مجهز است، صحنه های سرقت را لحظه به لحظه تماشا کردند و موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه سارقان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در ادامه گفت: تیم عملیات اداره پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات راهی مخفیگاه متهمان شدند و پس از چند ساعت تعقیب و مراقب در یک عملیات غافلگیرانه 3 سارق را دستگیر کردند. این درحالی بود که خودرو متهمان در این عملیات کشف شد.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه موردنظر تعداد تعداد زیادی تلفن همراه مسروقه کشف و متهمان پس از انتقال به اداره پلیس آگاهی در بازجویی ها لب به سخن گشودند و به جرم جعل عنوان پلیس و سرقت از مردم اعتراف کردند. این درحالی بود که آدرس 2 مالخر را در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دادند.

سرهنگ نادربیگی در پایان خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضایی چهره بدون پوشش متهمان برای شناسایی توسط مالباختگان منتشر شد و مالباختگان برای شکایت می توانند به پلیس آگاهی استان البرز ادامه دارد.

گفتگو با مامور قلابی

متهم 30 ساله به جرم جعل عنوان پلیس و سرقت با باجناقش دستگیر شده است. او که مالخر های اموال مسروقه را به پلیس معرفی کرده پشیمان است.

به چه جرمی دستگیر شدی ؟

سرقت تلفن همراه در پوشش مامور نیروی انتظامی

شیوه و شگرد ؟

در اطراف شهر خودمان را به عنوان پلیس معرفی و پس از جلب اعتماد سرقت می کردیم.

طعمه هارا چگونه شناسایی می کردید ؟

سراغ افراد جوان می رفتیم و سرقت می کردیم .

بیشتر در کدام نقاط سرقت می کردید ؟

کرج ، پاکدشت و شهریار

خودرو را از کجا آوردی ؟

یکی خودرو هارا از برادرم قرض گرفته بودم و خودرو دیگر برای مادر یکی از متهمان است. آنها خبر نداشتند که با خودرو سرقت می کردیم.

چقدر پول در آوردی ؟

پول زیادی نبود. نتوانستم همه را بفروشم.

بنابراین گزارش، با دستور بازپرس پرونده، متهمان برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفتند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ماموران قلابی اخبار حوادث استان البرز دستگیری متهمان شناسایی مقام قضایی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد همسر نگار جواهریان و رامبد جوان نگار جواهریان قیمت دلار مریم مومن مریم مومن عکس مریم مومن بازیگر پلیس آگاهی استان البرز اداره پلیس آگاهی ماموران قلابی عنوان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران افزود: ما به صورت مستمر با شرکت های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکاری برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

کد خبر 6094056

دیگر خبرها

  • تجهیز خودرو‌ها به ردیاب برای جلوگیری از سرقت خودرو
  • سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟