Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@00:52:51 GMT

مأمور قلابی در نطنز به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۴۸۹۵

مأمور قلابی در نطنز به دام افتاد

 مهدی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان نطنز ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: با تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان فردی که خود را مأمور یکی از دستگاه‌ها معرفی کرده و از شهروندان اخاذی می‌کرد، با شگرد اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش رکنا، وی افزود: مبالغ کلاهبرداری شده توسط متهم به صاحبانش بازگردانده و نامبرده پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی تصریح کرد: این مامور قلابی در شهرهای مختلف کشور تحت پوشش مأمور دستگاه دولتی با تهدید و ارعاب دست به اخاذی زده و خوشبختانه با هوشیاری مأموران آگاهی نطنز به آخر خط رسید و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز خاطرنشان کرد: امنیت یکی از حقوق اساسی هر شهروند و ملت است لیکن در وهله اول هر فرد باید حافظ اموال خود باشد و گام بعد نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در این امر دخیل می‌باشند.

وی گفت:هیچ دستگاهی به‌تنهایی نمی‌تواند در تأمین امنیت مطلق جامعه نقش داشته باشد، لذا مردم بایستی خود در تأمین امنیتشان تلاش کنند و با به‌کارگیری عوامل بازدارنده در حفظ اموال خود کوشا باشند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کلاهبرداری مامور قلابی اخبار حوادث کلاهبرداری کلاهبرداری میلیونی مامور قلابی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد همسر نگار جواهریان و رامبد جوان نگار جواهریان قیمت دلار مریم مومن مریم مومن عکس مریم مومن بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد

صفدری  با اشاره به ضرورت کاهش سرانه مصرف کاغذ در دستگاه‌ قضایی گفت: برای تحقق این هدف، طرح تشکیل پرونده قضایی به صورت الکترونیکی و حذف فیزیکی آن در دستور کار قرار گرفت و تاکنون نیمی از پرونده‌ها در دادگستری گرمسار الکترونیکی شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح الکترونیکی شدن پرونده‌های قضایی تأثیر مطلوبی در کاهش روند اطاله دادرسی دارد، افزود: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی به ۷۵ روز کاهش یافته است.

رییس دادگستری گرمسار از دیگر دستاوردهای این دستگاه را به صفر رساندن شمار پرونده‌های کثیر الشاکی و کثیر الدعوی عنوان کرد و گفت: نخستین دادگاه برخط در این شهرستان طی یک ماه آینده برگزار می‌شود که تحول بزرگی در ارائه خدمات قضایی ایجاد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد