Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی عصر یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه کاشان با اشاره به اینکه برای به ثمر رسیدن نظام جمهوری اسلامی ایران خون هزاران شهید گلگون کفن ریخته شده است، اظهار داشت: مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی مدیون خون شهیدان والامقام هستند و باید همواره خود را خادم مردم و نظام بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار برای رهبر فرزانه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران احترام قایل هستند و با ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌ها بارها این مهم را به اثبات رسانده‌اند، افزود: با وجود این مردم فهیم و شریف، مسوولیت در نظام اسلامی بسیار خطیر و سنگین است.

امام جمعه کاشان با گرامیداشت‌ چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره)، پیروزی انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب اسلامی، اسلام ناب محمدی را احیا کردند.

وی با تقدیر از زحمت‌های فرماندار پیشین کاشان گفت: علی‌اکبر مرتضایی شخصیتی با اخلاق بود و یک کارنامه اخلاقی و دینی در این شهرستان از خود برجای گذاشت.

دولت سیزدهم اراده خدمت‌رسانی به مردم را بین مدیران ایجاد کرد

نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل گفت: دولت سیزدهم  با محوریت شخصیت انقلابی و برخاسته از روح انقلاب، اراده خدمت‌رسانی به مردم را بین مدیران و مسوولان کشور ایجاد کرده است.

جواد نایینی با بیان اینکه دولت سیزدهم با مدیریت اقتداری رهبری انقلاب و مردم را در نظام بین‌الملل برجسته کرد، افزود: آیت‌الله سیدابراهیم رییسی، چانه‌زنی برای احقاق حق نظام جمهوری اسلامی و توانمندی ایران را در برخورد و مقابله با تحریم‌ها به رخ جهانیان کشید.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک سند اجرایی و راهبردی در جای جای انقلاب اسلامی سازماندهی کرد، گفت: نهادینه کردن مردم‌سالاری دینی و احترام به مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی از جمله مولفه‌های دولت سیزدهم است.

نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل با اشاره به اینکه، دولت سیزدهم خدامحوری را به جای کدخدامحوری در انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت، خاطرنشان کرد: مردم‌داری، نگاه به داخل به عنوان اقتصاد مقاومتی و افزایش حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی امنیتی را از دیگر مولفه‌های دولت سیزدهم بیان کرد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رییسی اخلاق مداری، تکریم ارباب رجوع و استفاده از وجود جوانان را در ارکان مختلف کشور سازماندهی کرد و قدرت استکبارستیزی را در جهان به نمایش گذاشت، یادآور شد: تمام این مولفه‌های بسیار مهم بر پایه وصیت‌نامه سیاسی الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بوده است.

نایینی تاکید کرد: اگر  هدف «انگیزه الهی و مقصد عالی حکومت اسلامی» و «وحدت کلمه» که رمز و بقای انقلاب اسلامی است و امام راحل در وصیت‌نامه به آن اشاره فرموده‌اند، فراموش شود، انقلاب اسلامی از بین می‌رود.

استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه کاشان

همچنین سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه به هیج جناح و گروهی وابسته نیست، گفت: برای رشد، توسعه و بالندگی کاشان از تمامی ظرفیت‌های شهرستان و استان اصفهان کمک خواهم گرفت.

محمدشریف زارعی با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: از باب خبرنگاران باید با توجه به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر چراغ مسیر مسوولان در حل مسایل و مشکلات باشند و کمبودها و اشتباه‌های احتمالی را برای مدیران و مسوولان ترسیم کنند تا بتوان با کمک مسوولان دستگاه‌های اجرای آنها را برطرف کنیم.

وی از ملامحسن فیض، ملااحمد و ملامهدی نراقی، ملاحبیب‌اله  شریف، ملافتح‌الله، قطب راوندی، محتشم، آخوند کاشی و غیاث‌الدین جمشید به عنوان برخی از  عالمان، دانشمندان خطه کاشان یاد و اضافه کرد: این بزرگان و ده‌ها شخصیت‌ها دیگر به برکت ذی‌وجود حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) به درجه‌های رشد و تعالی دست یافته‌اند.

زارعی با توجه به منطقه‌های سرسبز شهرستان کاشان از جمله قمصر و نیاسر، وجود کویر، آسمان شب و رصدخانه ملی، تاریخ هفت هزار ساله سیلک و اثرهای با ارزش تاریخی، اظهار داشت: این منطقه قطب گردشگری و باید از ظرفیت‌های آن برای اشتغال و رونق اقتصادی مردم بهره‌گیری کرد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های صنعتی این منطقه از بیش از ۱۰ استان کشور بیشتر است، خاطرنشان کرد: مشکل این شهرستان بیکاری افراد تحصیلکرده است که برای برطرف کردن این مشکل باید ازظرفیتهای مرکزهای آموزش عالی از جمله دانشگاه کاشان که مرجعیت علمی و دارای رتبه برتر در کشور و جهان است استفاده کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: اگر صنعت با دانشگاه آشتی کند، مشکل بیکاری افراد تحصیل‌کرده در این منطقه بطور قطع حل خواهد و برای این مهم طرح و برنامه‌های مفصلی با کمک دستگاه‌ها باید اجرا شود.

وی خاطر نشان کرد: برای صرفه‌جویی در هزینه و وقت مردم اداره‌های کل استان اصفهان باید اختیارات را به مدیران کاشان تقویض کنند تا مردم این شهرستان برای انجام امور مراجعت کمتری به مرکز استان داشته باشند.

در این آیین، علی اکبر مرتضایی فرماندار پیشین کاشان گزارشی از اقدام‌های انجام شده در این شهرستان طی ۴۰ ماه گذشته ارایه کرد.

آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه کاشان عصر یکشنبه با حضور سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان و جمعی از مسوولان محلی کاشان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.

زارعی سرپرست فرمانداری ویژه کاشان متولد سال ۱۳۵۸، دارای مدرک دکترای مکانیک و عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین (ع) است؛ وی از سال ۱۳۸۳ برای تحصیل در مقاطع تکمیلی ساکن کاشان شد و سال ۱۳۸۴ در این شهرستان متاهل شد.

وی از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۰ در مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن نطنز و در سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ به عنوان مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان مشغول به فعالیت شد.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان سال ۱۳۹۳ دوره دکتری را با نمره ممتاز به پایان رساند و در سال ۱۳۹۴ به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) و سال ۱۳۹۵ به عنوان مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه و سپس به عنوان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه مشغول به فعالیت شد.

زارعی سال ۱۳۹۹ به دلیل فعالیت‌های پژوهشی مشترک با دانشگاه امام حسین (ع) درخواست انتقالی به این دانشگاه را ارایه کرد که مورد موافقت قرار گرفت.

پیش از این، علی اکبر مرتضایی از شهریور ۱۳۹۷ به عنوان فرماندار ویژه کاشان فعالیت می‌کرد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی امام جمعه کاشان فرمانداران مراسم معارفه کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی امام جمعه کاشان فرمانداران مجلس شورای اسلامی امام جمعه کاشان فرمانداران مراسم معارفه کاشان سرپرست فرمانداری ویژه کاشان انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی اسلامی ایران دولت سیزدهم آیت الله ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه

 معصومه توکلی مدیرکل دفتر مشاور و خدمات روان شناختی سازمان بهزیستی کشور در حاشیه آئین بزرگداشت روز روانشناس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمات سلامت، مشاوره و روانشناسی توسط دستگاه‌های مختلف در ستاد‌های مختلف در حال انجام است، اما موضوع این است که کفایت و جامعیت آنها به جایی نرسیده است که بتوانند به اندازه کافی در دسترس  مردم باشند و از این خدمات استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که در این راستا وجود دارد تعرفه خدمات مشاوره و روانشناختی  است، افزود: همانگونه که در جریان هستید علیرغم اینکه تعرفه این خدمات بالا نیست و طبق مصوبه هیئت وزیران اعلام می‌شود، اما از آنجا که برای نتیجه گیری از موضوع مراجعه به روانشناس نیازمند این  هستیم که چندین جلسه  در برخی مواقع ۱۰ تا ۱۲ جلسه  مراجعه کنیم این رقمی که فرد باید بپردازد بالا است.

مدیرکل دفتر مشاور و خدمات روان شناختی سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد: بیمه خدمات مشاوره و روانشناسی یکی از درخواست‌هایی است که جامعه روانشناسی دارند و تلاش شده کار‌هایی انجام شود که متاسفانه اکنون بسیار محدود و قلیل است.


توکلی عنوان کرد: حتما نیاز است که نظام بیمه دقیق کامل و جامع همانگونه که در نظام بیمه‌ای سلامت جسم است در سلامت روح نیز اتفاق بیفتد.


وی با بیان اینکه اثر بخشی خدمات همواره مورد توجه بوده است، بیان کرد:  خدماتی که قرار است به آحاد مردم ارائه شود باید اثر بخش بوده و نیاز آنها را مرتفع کند در امر مشاوره اینکه فرد  بخواهد بهره کافی ببرد نیازمند  مداومت است.

توکلی عنوان کرد: مانند بیماری جسمی که مراجعه می‌کنید و  برای درمان تا مدتی باید تحت نظر باشید در مداخله خدمات روانشناختی هم  همین گونه است، متاسفانه مردم خیال می‌کنند با یک بار مراجعه به روانشناس به صورت کامل مشکلشان برطرف می‌شود در صورتی که مسئله بهداشت روان بسیار پیچیده‌تر از مسائل جسمی است  و می‌طلبد که به این موضوع دقیق‌تر فکر کنیم.

وی گفت:  باید برای افرادی که نیاز به مداخله روانشناختی دارند  و بضاعت پرداخت این هزینه را ندارند تدابیری اتخاذ شود.

مدیرکل دفتر مشاور و خدمات روان شناختی سازمان بهزیستی کشور، افزود: ما در سازمان بهزیستی خط مشاوره ۱۴۸۰ از ۸ صبح تا ۱۲شب خدمات رایگان مشاور تلفنی به آحاد مردم ارائه می‌دهد این خدمات بدون اینکه فرد بخواهد اسمش را اعلام کند و یا اطلاعاتی از خود ارائه بدهد انجام می‌شود.

توکلی با اشاره به اینکه خدمات دقیق و کامل مشاوره باید حضوری انجام شود، افزود:  بهزیستی برای مشاور حضوری نیز به اقشار نیازمند مشاوره رایگان ارائه می‌دهد.

وی اظهارکرد: سند خدمات جامع سلامت روان و  موضوعات مرتبط با آن در کشور از چندسالی که منقضی شده ابلاغ مجدد این سند که وظایف هر دستگاه در آن نوشته شده میتواند کمک  کند که‌همه دستگاه‌ها بینشان هم افزایی انجام شود و در کنار هم خدمات بهتری ارائه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه