Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – کریستین اریکسن بازیکن سابق تیم‌های اینتر و آژاکس در آستانه پیوستن به تیم برنتفورد قرار دارد.

اسکای اسپورت در گزارشی نوشت کریستین اریکسن پس از موفقیت در تمامی تست‌های باشگاه برنتفورد انگلیس در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

این ستاره دانمارکی چند روز پس از حمله قلبی که در یورو ۲۰۲۰ برای او اتفاق افتاد، تحت عمل جراحی قرار گرفت تا دستگاه ضربان‌ساز در قلبش کار گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس قوانین کمیته ملی المپیک ایتالیا، اریکسن به دلیل داشتن این دستگاه ضربان ساز در بدنش دیگر نمی توانست در لیگ فوتبال ایتالیا (سری آ) بازی کند و به همین دلیل قراردادش با نراتزوری فسخ شد.

اما در لیگهای دیگر از جمله در لیگ برتر انگلیس، چنین قانونی وجود ندارد و بنابراین این هافبک ۲۹ ساله به زودی می‌تواند قرارداد ۶ ماهه خود با برنتفورد را امضا کند و به صورت آزاد به این تیم بپیوندد. لیگ برتر انگلیس از نظر بسیاری از کارشناسان سخت‌ترین و رقابتی‌ترین لیگ در فوتبال جهان به حساب می‌آید و حضور بازیکنی با سابقه بیماری قلبی در این لیگ نکته عجیبی است.

بر اساس اعلام اسکای اسپورت، اریکسن قراردادی شش ماهه و تا پایان فصل را به زودی با زنبورها به امضا خواهد رساند. اریکسن سابقه بازیهای درخشان با تاتنهام در لیگ برتر انگلیس را دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریستین اریکسن اینتر آژاکس برنتفورد تاتنهام آژاکس اینتر برنتفورد تاتنهام تیم ملی دانمارک کریستین اریکسن لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

دیگر خبرها

  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟