Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پاداش چهار برد متوالی تیم‌ملی در بازی‌های خارج از خانه پیش‌ از بازی با امارات به حساب شاگردان اسکوچیچ واریز شد.

آن‌ها که در اردوی قبلی تیم‌ملی در شهر صیدا با انتشار استوری نسبت‌ به عدم پرداخت پاداش پیروزی‌های متوالی معترض شده بودند، بعد از بازی با عراق پاداش چهار پیروزی متوالی در خارج از خانه را از فدراسیون فوتبال دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود مبلغ ۲۹ میلیارد تومان از سوی دولت به حساب بازیکنان و کادر فنی تیم‌ملی واریز شده‌است. مبلغی که به حساب بازیکنان ثابت تیم ملی واریز شده‌ ۷۰۰ میلیون تومان است‌، یعنی هر برد تیم ملی نزدیک به ۱۷۵ ملیون تومان برای ملی‌پوشان پاداش بهمراه داشته است.

این در حالی است که از ۲۹ میلیارد تومان اختصاص‌یافته از سوی دولت برای بازیکنان و کادر فنی تیم ملی حتی یک ریال برای اعضای تدارکات، تیم پزشکی و تیم پشتیبانی واریز نشده‌ و همین موضوع ناراحتی آن‌ها را به‌همراه داشته‌است‌.

فدراسیون فوتبال پیش‌از این پاداش بازی نخست در برابر سوریه که در استادیوم آزادی برگزار شد و با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی پایان یافت را پرداخت کرد. به تساوی در برابر کره جنوبی در استادیوم آزادی پاداشی اختصاص پیدا نکرد و قرار است به‌زودی پاداش پیروزی در برابر عراق هم به ملی‌پوشان پرداخت شود. در فوتبال به همه اعضای تیم پاداش تعلق می‌گیرد.

البته پاداشی که بازیکن ثابت دریافت می‌کند و پاداشی که عضو تدارکات دریافت می‌کند فرق دارد اما در کمتر تیمی این‌چنین است که تنها بازیکنان و کادر فنی تیم پاداش بگیرند و اعضای تدارکات، تیم پزشکی و پشتیبانی از این پاداش بی‌بهره باشند.

گفتنی است در صورت پیروزی تیم‌ملی در سه بازی باقی‌مانده معادل همین پاداش یعنی ۷۰۰ میلیون تومان برای هر بازیکن در آینده نزدیک به حساب ملی‌پوشان واریز خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی بازیکنان تیم ملی تیم ملی تیم ملی ایران جام جهانی 2022 فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد