Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – شنیدیم یکی از اعضای کادر فنی گل گهر نیز در جمع خصوصی گفته ۷ امتیاز کسر شده بر می گردد ولی حیف که الان بدرد ما نمی خورد چرا که ما در کورس قرار داشتیم که ۷ امتیاز کسر شد تا روحیه اعضای تیم برای ادامه لیگ پایین بیایید و نتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

ناگفته نماند؛ پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در رای اولیه باشگاه گل گهر سیرجان را در سه دیدار مقابل تیم‌های استقلال، سپاهان و پیکان با نتیجه سه بر صفر بازنده اعلام کرده و با استناد به مدارک ارائه شده به کمیته انضباطی باشگاه سیرجانی را در پرونده فوق محکوم دانسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه گل گهر سیرجان پس از صدور این رای با ارائه مدارکی تازه به کمیته استیناف خواستار رسیدگی مجدد به این پرونده شده و البته عنوان کرده‌اند در صورت لزوم ، مراتب را به دادگاه عالی فوتبال در فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) نیز اعلام خواهند کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل گهر خبر ویژه گل گهر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی احضار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی بعد از بازی با آلومینیوم به شدت از وضعیت سلامت لیگ و عدم نظارت از سوی فدراسیون انتقاد کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی