Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان استاندار سمنان بر ضرورت ایجاد زیرساخت های اداری در چهار شهرستان جدیدالتاسیس مهدیشهر، آرادان، میامی و سرخه در این استان تاکید کرد.

 سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشستی با موثرین و معتمدین شهر مهدیشهر اظهار کرد: مسائل مرتبط با بهداشت، درمان، آموزش پزشکی و مباحث جاده ای در حوزه شهر مهدیشهر بررسی و بر اساس مقدورات پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کارگروهی به منظور بررسی مشکلات، موانع و کمبودهای مطرح شده مرتبط با شهر مهدیشهر تشکیل خواهد شد تصریح کرد: با توجه به شرایط اعتباری کشور، استان و همچنین شاخص های توزیع اعتبارات و مقدورات، مباحث مطرح شده را اولویت بندی نموده و در راستای رفع این موارد گام برمی داریم.

استاندار سمنان ادامه داد: در بحث توزیع اعتبارات، پیگیری ها در دستور کار قرار دارد تا دو مبحث پراکندگی و محرومیت زدایی نیز در این مهم دیده شود.

هاشمی افزود: پیگیری امورات مرتبط با بیمارستان مهدیشهر و میامی، دو مورد مهم و دارای اولویت ما در بحث بهداشت و درمان است که تلاش خواهد شد تا دغدغه های حداقلی مردم در این خصوص برطرف شود.

وی اضافه کرد: نگاه ما در تیم ‌مدیریتی جدید استان این است تا بر اساس قانون، راهکارها و چاره اندیشی مطلوب برای رفع گره ها و دغدغه های مردم اندیشیده شود.

هاشمی اظهار کرد: شهرستان های جدید التاسیس میامی، سرخه، آرادان و مهدیشهر به منظور تکمیل و فرآهم نمودن زیرساخت های اداری و خدماتی، نیازمند توجه جدی تر هستند و ما نیز در این خصوص اقدامات لازم را در دستور کار قرار دادیم.

وی بر لزوم مردمی کردن جشن های دهه فجر تاکید و تصریح کرد: هرکجا که اقدامات به مردم واگذار شد، به موفقیت های مطلوبی دست یافتیم که در بحث گرامیداشت پیروزی انقلاب نیز نقش مردم بسیار پر رنگ خواهد بود.

استاندار سمنان با بیان اینکه بحث مسکن، صنعت، تولید و اقتصاد از اولویت های ما در استان است گفت: با اقدامات صورت گرفته امروز شاهد راه اندازی مجدد ۲۷ واحد تولیدی هستیم .

هاشمی به سفرهای متعدد خود به شهرستان های استان پرداخت و خاطرنشان کرد: بالغ بر ۶۰ درصد مصوبات سفرها به شهرستان های استان تا امروز اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا دشمن سلامت مردم است افزود: با توجه به تغییر رنگ بندی های کرونایی در سطح کشور و استان، ضرورت دارد تا همگان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و همچنین تزریق دُز سوم واکسن اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، در دولت های نهم و دهم تعداد شهرستان های استان سمنان از چهار شهرستان به هشت شهرستان افزایش یافت. اعلام رسمی ارتقا برخی از این بخش ها به شهرستان در دولت های بعدی محقق شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندار سمنان استاندار سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان

نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم حفاظت از زیرساخت‌ها و نیروی انسانی سازمان فنی و حرفه‌ای در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، شامگاه دوشنبه _دهم اردیبهشت_ در دیدار با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سنندج اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای سرمایه‌ای است که به صورت گسترده در حال فعالیت بوده و کارکنان دلسوز و مجربی دارد.

وی بر لزوم حفاظت از زیرساخت‌های این سازمان در استان تاکید کرد و افزود: نگهداری از آن توجه ویژه‌ای را می‌طلبد.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: بیشتر افراد ماهر در این حرفه در حال بازنشستگی هستند بنابراین ضروری است برای استخدام افراد جدید تدبیری شود چرا که نیروی انسانی کافی در استان وجود دارد.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به زیرساخت‌های مناسب در دانشگاه فنی و حرفه استان خواستار حمایت مسئولان و رسیدگی به وضعیت نیروی انسانی آن شد.

وی با اشاره به اینکه در کردستان مشکلات زیادی در خصوص بیکاری وجود دارد، تصریح کرد: تمرکز دشمن همواره بر استان‌های مانند کردستان و سیستان و بلوچستان است و می‌طلبد که توجه ویژه‌ای به این استان‌ها شود تا شاهد به ثمر نشستن زحمات دولت نیز باشیم.

کد خبر 749190

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد