Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، دومین پیش همایش ملی انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده با موضوع «انقلاب اسلامی و کالایی‌سازی آموزش» فردا دوشنبه ۱۱ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

در این پیش همایش حجت‌الاسلام علی لطیفی، عضو هیئت علمی گروه علوم تربیتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه سخنرانی می‌کند و گفت‌وگویی با موضوع «طرحی برای بازطراحی الگوی حکمرانی در آموزش و پرورش» بین علی خلیلی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع)، محسن خاکی، پژوهشگر حوزه آموزش و پرورش و علی امینیان، عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) انجام خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این پیش همایش به همت پژوهشکده شهید صدر و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در محل پژوهشگاه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند فردا ۱۱ بهمن‌ماه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷:۳۰ به صورت مجازی از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/sadr/irhfc در این برنامه شرکت کنند.
  انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: همایش انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت به همت پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست مسعود اسماعیلی، محمدرضا سنگری، مهدی جمشیدی، ابوالفضل اقبالی، محسن ردادی، مهدی جهان و محمدمهدی جهان پرور به ایراد سخنرانی می‌پردازند و دبیر علمی نشست بر عهده سیدحسین فخرزارع است.

زمان برگزاری یکشنبه ۹ اردیبشهت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در محل تهران، سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6090082 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری مجدد کنکور در منطقه سیل زده