Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@00:39:58 GMT

کشف ۷.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۵۵۲۱

‍‍‍‍‍‍

به گزارشاقتصاد آنلاین به نقل از نیروی انتظامی قم، سردار سید محمود میرفیضی در گفت‌وگویی اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری این فرماندهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، یک دستگاه کامیونت حامل انواع انواع کالای قاچاق را در محور قم-گرمسار متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از داخل کامیون موصوف پنج دستگاه ربات نظافتچی، ۴۷۰ جفت کفش، پنج هزار و ۱۶۷ ثوب پوشاک، ۶۰ عدد کلاه کاسکت مسابقه‌ای، ۲ هزار و ۵۲ بسته ۲۴ تایی مداد رنگی، ۳۰۰ عدد اسباب بازی و ۴۰ عدد عینک شنای قاچاق و فاقد هرگونه مجوز کشف و توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناجای قم بیان داشت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالای مکشوفه بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

او با اشاره به دستگیری ۲ متهم تصریح کرد: اموال کشف شده و خودرو توقیفی به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع ذیصلاح تحویل داده شد.

سردار میرفیضی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای غیرمجاز توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ اطلاع داده تا پلیس در اسرع وقت رسیدگی و قاطعانه و قانونی برخورد کند.

فرمانده انتظامی استان همچنین کشف حدود سه تُن کابل و سیم برق مسروقه را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم، کابل و ترانس‌های شرکت برق در سطح شهر و در نتیجه ایجاد خسارت و تحمیل هزینه‌های سنگین به شرکت توزیع نیروی برق استان و قطعی جریان برق در برخی نقاط و نارضایتی شهروندان، موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان با اقدام‌های گسترده اطلاعاتی و میدانی، پی‌بردند که یکی از کارخانه‌های تولید سیم و کابل با سارقان و مالخران در ارتباط است و کابل‌های مسروقه را خریداری می‌کند که با هماهنگی قضایی و حراست شرکت برق استان در قالب اجرای طرح سراسری مبارزه با سارقان سیم و کابل در یک عملیات منسجم، کارخانه موصوف مورد بازرسی قرار گرفت و ضمن دستگیری یک تَن به عنوان مالخر، اموال مسروقه شامل ۲ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم انواع سیم و کابل شبکه هوایی، ترانس برق، شینه‌های مسی، دریچه پُست مخابراتی و سیم تلفن متعلق به شرکت برق استان، کشف شد.

 فرمانده انتظامی استان ادامه داد: کارشناسان فنی شرکت برق استان، ارزش کالاهای مکشوفه را حدود پنج میلیارد ریال اعلام کرد.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد قم مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی کالای قاچاق ناجا کشف کالای قاچاق بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط ۴سامانه برای مبارزه با قاچاق کالا راه‌اندازی می‌شود تحریم⁩ فرماندهان ناجا نشانگر کارآمدی بالای این نیرو است میزان کشف قاچاق کالا در سال گذشته ۶۶درصد رشد داشته است جزئیاتی از سقوط هواپیمای ناجا ۱۸۰نفر از لیدرهای ناآرامی‌های اخیر کشور دستگیر شدند بعد از اعلام سهمیه‌بندی سوخت آرامش و امنیت در استان‌ها حاکم است ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها قرص Paxlovid در مقابل سویه اومیکرون موثر است اومیکرون صدای زنگ پیک ششم را به صدا در آورد چگونه می توان امنیت غذایی را تامین کرد؟ پیشگیری از سرطان بعد از ابتلا به هپاتیت هکرهای معروف روس دستگیر شدند دانش‌آموزان دارای علائم کرونا به مدرسه نروند جذب ۱۰۰ هزار دانشجوی خارجی تا ۵ سال آینده چگونه فایل های واتساپ را iCloud حذف کنیم؟ رژیم هایی غذایی که لاغری و سلامتی را تضمین می کنند مشکلاتی که گوشت مرغ برای بدن دارد هکرهای ایرانی چند سایت نزدیک به منافقین را هک کردند آسیب‌ های ریوی پنهان عارضه کووید طولانی مدت دالان باریک توسعه‌ اقتصادی ایران قیمت تخم مرغ (جدول) اومیکرون رکورد دلتا را می‌شکند؟ اصرار آقایان برای اجباری کردن اینماد چیست؟ ادعای ترامپ در مورد توافق با ایران گروگان گیری یک حیوان در حال انقراض! رکورد بالاترین آمار ابتلا به کرونا در ترکیه شکسته شد جزییات محدودیت‌ های کرونایی جدید در مازندران قیمت آبمیوه گیری (‌ارزان ترین ها / جدول) حجم مبنا، روز سه شنبه حذف می شود ادامه بارش های زمستانی از فردا در چند استان ۹ میلیون نفر از طریق اینستاگرام کسب درآمد می کنند خودروی رنگید به بازار می آید محدودیت برق صنایع از فردا رفع می شود قیمت تلویزیون (پرطرفدارترین / جدول) قیمت هر کیلو مرغ در بازارهای جهانی چند؟ رونمایی از لوکس‌ ترین خودروی مرسدس بنز ۲۰۲۲ + فیلم تعطیلی یک هفته‌ای مدارس ۴ شهرستان استان مرکزی چند خودرو در انبار خودروسازان وجود دارد؟ پیش فروش خودروسازان سخت تر می شود؟ کدام برند بزرگترین خودروساز جهان شد؟ قیمت خرید سربازی از دیه انسان بیشتر است! فلاحت‌ پیشه: آمریکا اشتیاق بیشتری برای توافق دارد تور هوایی تبریز ویژه نوروز ۱۴۰۱ (جدول) صبر ایوب داشته باشید! / فعلا خبری از افزایش سرعت اینترنت نیست برنامه ملی توسعه صنعت ماشین‌ سازی تدوین شود مهاجم منچستریونایتد نامزدش را کتک زد دستگیر شد + عکس قیمت ماشین لباسشویی (پاکشوما / جدول) ماجرای تفاهمنامه ترانزیتی ایران و روسیه چیست؟ / چین و ترکیه ایران را دور زدند هشدار درباره بازگشایی خطرساز مدارس چه زمانی برای مصرف شیر مناسب است؟ رد پیشنهاد افزایش هزینه‌ های پست و معاینه فنی خودرو به این نوع از سلامتی همه نیاز دارند علامت اصلی پلاکت خون پایین چیست؟ راهکار جدید دور زدن تحریم دلیل و درمان بوی بد دهان هنگام صبح چیست؟ شپش در کدام مکان ها بیشتر است؟ همسان سازی حقوق بازنشستگان باید اجرایی شود DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قم مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی کالای قاچاق ناجا کشف کالای قاچاق کالای قاچاق قاچاق کالا برق استان شرکت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محدثی نژاد گفت: پرونده حمل ۲۸ هزار و ۷۰۰ لیتر نفت گاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش ۸ میلیارد و ۵۸۱ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته محدثی نژاد، شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش وسیله نقلیه بیش از ارزش کالای قاچاق است، حکم به پرداخت هشت میلیارد و ۵۸۱ میلیون ریال معادل ارزش سوخت صادر و متهم را جمعاً به پرداخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: مأموران نیروی انتظامی در محور قاین - بیرجند از یک دستگاه تریلی، محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6091862

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان