Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه روز یکشنبه گفت که مسکو از آمریکا می‌خواهد به‌جای وعده، تضمین‌های امنیتی الزام‌آور بدهد.

لاوروف پس از اینکه روسیه اعلام کرد پاسخ‌های ناتو به پیشنهادهای این کشور به اندازه کافی نبوده، توضیح داد: «روسیه از ناتو می‌خواهد تا روشن کند که آیا قصد دارد تعهدات امنیتی کلیدی خود را اجرا کند یا خیر».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، وی در مصاحبه‌ای تلویزیونی اظهار داشت: «ما امروز از طریق وزارت امور خارجه درخواستی رسمی به همکاران خود در ائتلاف [ناتو] و سازمان امنیت و همکاری اروپا ارسال می‌کنیم و از آنها می‌خواهیم توضیح دهند که چگونه می‌خواهند تعهد (خود) مبنی بر تقویت امنیت خود را به ضرر امنیت دیگران اجرا نکنند».

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه روز جمعه گفت که آمریکا و ناتو به خواسته‌های امنیتی اصلی مسکو در مسئله اوکراین پاسخ نداده‌اند، اما آماده است به گفتگو ادامه دهد.

بر اساس این گزارش، وزیر خارجه روسیه در ادامه گفت: «اگر آنها قصد انجام این کار را ندارند، پس باید دلیل آن را توضیح دهند. این یک سوال کلیدی در تعیین پیشنهادات آینده ما خواهد بود که به رئیس جمهور روسیه پوتین گزارش خواهیم داد».

لاوروف تاکید کرد، روسیه از غرب وعده نمی‌خواهد، بلکه خواستار ضمانت‌های امنیتی الزام‌آور قانونی است که  با توجه کامل و برابر به منافع مشروع روسیه، امنیت را در کل قاره اروپا تضمین می‌کند.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: نه فقط وعده نه فقط وعده نه فقط وعده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا افلاطونی ظهر شنبه در نشست شورای قضائی و شورای حفظ حقوق بیت المال در بوشهر گفت: باید از عهده مدیریت‌ها به خوبی بربیاییم برنامه‌های توسعه‌ای، تولید و اشتغال در عرصه زمین اتفاق می‌افتد.

رئیس سازمان امور اراضی کشور افزود: زیرساخت تولید و اشتغال به عنوان پیشران و توسعه کشور تثبیت مالکیت است. عرصه زمین، حد نگار و تثبیت مالکیت یعنی حد و حدود آن مشخص باشد.

وی گفت: رکن اول در تثبیت مالکیت، رفع تداخلات است که یک بار برای همیشه مالکیت دولت را از مردم جدا می‌کنیم.

رئیس سازمان امور اراضی کشور ادامه داد: بعضی کارها را یک بار برای همیشه انجام می‌دهیم که یک خدمت ماندگار می‌شود.

افلاطونی ضمن اشاره به اهمیت رفع تداخلات افزود: رفع تداخلات نماد همدلی بین سه قوه برای ارائه یک خدمت ماندگار به مردم است.

وی ادامه داد: یکی از اثرات بازر رفع تداخلات تضمین امنیت سرمایه گذاری و امنیت غذایی و در نتیجه کاهش پرونده‌های حقوقی می‌باشد.

وی در مورد رکن دوم تثبیت مالکیت به بحث آمایش سرزمین اشاره کرد و اظهار داشت: آمایش سرزمین یعنی مدیریت زمین که تعریف بالقوه و بالفعل دارد به عنوان مثال در شهرک‌های صنعتی یک بار زیرساخت تعریف می‌شود و هزینه آب و برق و گاز یک بار پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان امور اراضی کشور بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید همکاری‌های لازم در خصوص ایجاد شهرک‌های مولد داشته باشد.

وی بیان کرد: سرمایه گذاری باید منطبق با آمایش سرزمین باشد و این فرصت بسیار مناسبی برای استان بوشهر است که از این ظرفیت استفاده کند و شهرهای مولد که هر واحد سکونت گاه در روستا یک واحد مولد هم باشد.

وی گفت: هدف ما در سازمان امور اراضی این نیست که اموال عمومی را تبدیل به اموال شخصی افراد کنیم این طرح را به شرکت شهرک‌های کشاورزی که ۱۰۰ درصد دولتی است واگذار می‌کنیم.

کد خبر 6089897

دیگر خبرها

  • تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است
  • اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ؛ فرصتی برای تبیین اهداف ایران بعد از «وعده صادق»
  • ساختار امنیتی اوراسیا: از ایده تا عمل
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی