Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@09:18:28 GMT

آزادی زندانی با پس‌انداز ۲ برادر

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۵۶۳۱

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جام‌جم، رهام و رایان شهابی، دو برادر خردسال اهل بندرعباس استان هرمزگان هستند و جزو قهرمان‌های کوچکی‌اند که با دستان پرسخاوت‌شان نیکی را معنا کردند. آنها چند روز پیش با پرداخت پس‌اندازشان توانستند مرد ۳۳ساله را که از چهارمین روز دی امسال به دلیل نفقه معوقه در زندان میناب زندانی بود را آزاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی شهابی، پدر این دو کودک درباره این تصمیم زیبای آنها به خبرنگار جام‌جم گفت: پسرم رهام ۹ ساله و برادرش رایان شش‌ساله است. یکی کلاس سوم و دیگری پیش‌دبستانی است. خودم سال‌هاست علاوه‌بر شغلم، به‌عنوان امدادگر داوطلب با هلال‌احمر همکاری دارم. چند روز قبل یکی از دوستانم به‌نام مصطفی که در کارهای خیر و آزادی زندانیان فعالیت دارد یک استوری در اینستاگرام گذاشت و جهت آزادی سه زندانی و جمع‌آوری کمک مالی برای آنها از مردم کمک خواست. با دیدن آن استوری تصمیم گرفتم من و خانواده‌ام نیز سهمی در آزادی یک زندانی داشته باشیم. از اتهام مرد زندانی اطلاعی نداشتم. چون بچه‌هایم دوست داشتند به همه کمک کنند، تصمیم گرفتم موضوع را به آنها بگویم که آن نیز در این کار خیر سهیم باشند.

وی افزود: آن شب با پسرانم که حرف زدم از موضوع استقبال کردند. دومیلیون و ۸۰۰هزار تومان که هدیه تولدشان و عیدی‌هایشان در این دو سال بود را به من دادند که ۲۰۰هزار تومان هم خودم گذاشتم و با سه‌میلیون تومان، زندانی جوانی را آزاد کردیم. یادم می‌آید وقتی رهام چهار ساله بود، پیرمرد فقیری را در خیابان دید، از خودرو پیاده شد و بطری شیری که در دست داشت را به او داد که بنوشد. به دو پسرم افتخار می‌کنم که کمک به دیگران را سرلوحه زندگی‌شان قرار دادند.

این در حالی بود که رهام ۹ساله دراین‌باره به جام‌جم گفت: وقتی بابا به من و برادرم رایان گفت که می‌توانیم با پس‌اندازمان یک زندانی را آزاد کنیم، خوشحال شدیم. با برادرم به اتاق‌مان رفتیم و هرچه پول در این دو سال پس‌انداز کرده بودیم را آوردیم و به بابا دادیم.

رایان شش‌ساله هم با همان زبان کودکانه‌اش به خبرنگار جام‌جم گفت: من هم مثل برادرم خوشحالم که مرد زندانی آزاد شد.

منبع: جام جم این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد پس انداز بندر عباس آزادی زندانی شکستن قلک بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط جزییات خسارات زمین لرزه دیشب بندرعباس تشریح جزییات سقوط یک پاراگلایدرسوار در بندرعباس ثروت شما در چه سنی به یک میلیون دلار می رسد؟ بودجه بندی برای کاهش هزینه های خرید مواد غذایی ۵ ترفند برای پایین نگه داشتن هزینه‌های خانوار ۲۷تکنیک رهایی از ولخرجی و رسیدن به پس‌انداز ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۱۱/۱۱) چگونه در عرض دو دقیقه به خواب برویم؟ خواص معجزه آسای گوجه فرنگی تست کرونا با تلفن همراه آیا مشترکان خدمات اپل به یک میلیارد نفر می رسد؟ ۷نشانه زبان بدن برای خواندن فکر دیگران مشهورترین برج باغ‌ های عمودی جهان + عکس مشخصات کامل Redmi ۲۲۰۱۱۱۶SC فاش شد از خوردن این صبحانه محبوب خودداری کنید قرص Paxlovid در مقابل سویه اومیکرون موثر است اومیکرون صدای زنگ پیک ششم را به صدا در آورد چگونه می توان امنیت غذایی را تامین کرد؟ پیشگیری از سرطان بعد از ابتلا به هپاتیت هکرهای معروف روس دستگیر شدند دانش‌آموزان دارای علائم کرونا به مدرسه نروند جذب ۱۰۰ هزار دانشجوی خارجی تا ۵ سال آینده چگونه فایل های واتساپ را iCloud حذف کنیم؟ رژیم هایی غذایی که لاغری و سلامتی را تضمین می کنند مشکلاتی که گوشت مرغ برای بدن دارد هکرهای ایرانی چند سایت نزدیک به منافقین را هک کردند آسیب‌ های ریوی پنهان عارضه کووید طولانی مدت دالان باریک توسعه‌ اقتصادی ایران قیمت تخم مرغ (جدول) اومیکرون رکورد دلتا را می‌شکند؟ اصرار آقایان برای اجباری کردن اینماد چیست؟ ادعای ترامپ در مورد توافق با ایران گروگان گیری یک حیوان در حال انقراض! رکورد بالاترین آمار ابتلا به کرونا در ترکیه شکسته شد جزییات محدودیت‌ های کرونایی جدید در مازندران قیمت آبمیوه گیری (‌ارزان ترین ها / جدول) حجم مبنا، روز سه شنبه حذف می شود ادامه بارش های زمستانی از فردا در چند استان ۹ میلیون نفر از طریق اینستاگرام کسب درآمد می کنند خودروی رنگید به بازار می آید محدودیت برق صنایع از فردا رفع می شود قیمت تلویزیون (پرطرفدارترین / جدول) قیمت هر کیلو مرغ در بازارهای جهانی چند؟ رونمایی از لوکس‌ ترین خودروی مرسدس بنز ۲۰۲۲ + فیلم تعطیلی یک هفته‌ای مدارس ۴ شهرستان استان مرکزی چند خودرو در انبار خودروسازان وجود دارد؟ پیش فروش خودروسازان سخت تر می شود؟ کدام برند بزرگترین خودروساز جهان شد؟ قیمت خرید سربازی از دیه انسان بیشتر است! فلاحت‌ پیشه: آمریکا اشتیاق بیشتری برای توافق دارد تور هوایی تبریز ویژه نوروز ۱۴۰۱ (جدول) صبر ایوب داشته باشید! / فعلا خبری از افزایش سرعت اینترنت نیست برنامه ملی توسعه صنعت ماشین‌ سازی تدوین شود مهاجم منچستریونایتد نامزدش را کتک زد دستگیر شد + عکس قیمت ماشین لباسشویی (پاکشوما / جدول) ماجرای تفاهمنامه ترانزیتی ایران و روسیه چیست؟ / چین و ترکیه ایران را دور زدند DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پس انداز بندر عباس آزادی زندانی پس انداز جام جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس

امیرمسعود عابدین: سری Shanhai سال گذشته توسط Jetour با مدل L۹ معرفی شد و یک سری خودروهای انرژی جدید برای جتور، برند زیرمجموعه چری است. L۷ جدید دارای یک نمای جلوی کاملاً بسته با چراغ‌های روشنایی در روز و نوار نازک بوده که در امتداد کاپوت قرار گرفته است. چراغ‌های اصلی در کنار ورودی‌های هوای مشکی رنگ، در قسمت پایینی سپر قرار دارند.

در نمای عقب چراغ‌های متصلی وجود دارد که ظاهر آن بسیار نزدیک به فیدلیتی پرستیژ است.

به گزارش خبرآنلاین، نوشته C-DM در نمای پشتی، مخفف سیستم ترکیبی پلاگین Kunpeng Chery است. این پیشرانه از یک موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربو برای تولید ۱۵۴ اسب بخار قدرت به همراه یک موتور الکتریکی استفاده می‌کند. در حال حاضر مشخصات موتور الکتریکی و ظرفیت بسته باتری Gotion مشخص نیست.

فضای داخلی L۷ نمایش داده شده در نمایشگاه، ترکیب رنگ سفید و آبی داشت. یک صفحه‌نمایش دوگانه بزرگ همراه با یک نمایشگر کنترل سیستم تهویه‌مطبوع در کابین خودرو وجود دارد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899813

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس