Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - در پی افت فشار و قطعی آب در برخی مناطق شهر شهرکرد در هفته گذشته و به وجود آمدن مشکلاتی برای شهروندان، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از روند عملیات اجرایی نیرو‌های شرکت آبفا برای حل این مشکل بازدیدی به‌عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی حیدری سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مطالعات لازم در راستای احداث دو خط پدافندی جهت انتقال آب پایدار برای شهرکرد انجام و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد، پیش‌بینی می‌شود مشکل قطعی و افت فشار آب تا ۱۰ روز آینده حل شود.

بیشتر بخوانید

حفر سه حلقه چاه جدید در شهرکرد

در پی بحران به وجود آمده برای تامین آب شرب مردم شهرکرد، استاندار تاکید ویژه برای حل مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن داشتند.

در اولین گام ۱۹ تانکر آبرسان برای تامین آب مخازن از سطح چهارمحال و بختیاری و استان‌های معین فراخوان داده شد، همچنین شش حلقه چاه به شبکه توزیع آب شرب شهرکرد اضافه شده است.

برای تکمیل فرآیند پمپاژ آب به مخازن آب شرب شهرکرد حدود چهار کیلومتر لوله‌کشی برای انتقال آب انجام و مطالعات لازم برای احداث دو خط پدافندی برای انتقال آب پایدار برای شهرکرد انجام شد و عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز خواهد شد.

مردم شهرکرد برای گذر از بحران فعلی در مصرف آب شرب صرفه‌جویی کنند تا ۱۰ روز آینده مشکل کمبود و قطعی آب شرب به طور اساسی حل شود، البته مشکل تاحدودی با تلاش‌های صورت گرفته حل شده است.

چشمه کوهرنگ مهم‌ترین منبع تامین آب شرب شهرکرد است

احمدرضا محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به استقرار سامانه سرد در شهرستان کوهرنگ گفت: برودت هوا و عدم ذوب یخ موجب کاهش شدید دبی آب چشمه کوهرنگ شد، مهم‌ترین منبع تامین آب شرب شهرکرد این چشمه است.

از یک ماه قبل نشست‌های پایش تنش آبی چهارمحال و بختیاری به منظور تمهیدات لازم و تدابیر پیشگیرانه برگزار و اقدامات لازم مشتمل بر تهیه طرح تامین آب در مواقع بحران انجام شد.

بلافاصله در پی کاهش شدید جریان چشمه آب کوهرنگ شناسائی چاه‌های تامین آب باکیفیت در دستور کار قرار گرفت، همچنین طی ۲۴ ساعت چهار کیلومتر خط انتقال آب اجرا و شش حلقه چاه نیز به منابع تامین آب شرب شهرکرد اضافه شد.

در روز‌های اخیر در محله منظریه شاهد قطعی آب بودیم، در تلاش بودیم با افت فشار آب مصرف را مدیریت کنیم تا با قطعی آب مواجه نشویم، اما افزایش مصرف منجر به قطعی شد، بنابراین تا زمانیکه ارتفاع مخازن تامین آب شرب افزایش پیدا نکند، شاهد افت فشار آب و قطعی در ساختمان‌های مرتفع خواهیم بود تا ۱۰روز آینده مشکل کمبود آب حل خواهد شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب آب شرب چهارمحال و بختیاری آب شرب شهرکرد تامین آب شرب افت فشار آب انتقال آب روز آینده قطعی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اوسمار ویرا پس از شکست تیمش مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: این بازی از نظر احساسی و فیزیکی برای ما سخت و سنگین شد. در این مسابقه ما نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. آلومینیوم اما توانست با یک ریتم ثابت بازی کند. ما باید سعی کنیم اشتباهات را برطرف کنیم، چون لیگ را روبه‌رو داریم که بازی‌های آنجا سخت است.

مشکل ما امروز در بخش دفاعی بود، نه بخش تهاجمی

وی در پاسخ به سؤالی درباره دلایل تعویض بازیکنانی مانند ترابی، سروش رفیعی و عبدالکریم حسن گفت: بعضی وقت‌ها باید تعویض‌هایی انجام دهیم که بازیکنان حس رقابت بیشتری داشته باشند. شما دیدید آلومینیوم با بازیکنانی که داشت خوب بازی کرد. ما با تعویض‌ها توانستیم در وقت اضافه دو گل بزنیم و دوباره جلو بیفتیم؛ امروز مشکل ما در بخش هجومی نبود، در بخش دفاعی بود. در بازی حذفی شما نمی‌توانید یک گل در دقیقه ۹۰ و یک گل در دقیقه ۱۰۰ بخورید.

فرق ما با بازی قبلی این بود که می‌دانستیم چه کاری باید انجام دهیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در بازی لیگ هم که یک بر صفر اینجا شکست خوردیم گفتم که بازی با آلومینیوم اینجا سخت است. در این بازی نسبت به بازی لیگ متفاوت بودیم. فرق ما با بازی قبلی این بود که می‌دانستیم چه کاری باید انجام دهیم. حتی وقتی گل اول را خوردیم در نیمه دوم شانس دو به یک داشتیم و اگر گل را می‌زدیم شاید بازی تمام شده بود. ما باید بیشتر تلاش کنیم، چون سال دیگر هم ما اینجا بازی داریم و باید مشکل را برطرف کنیم.

خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!
«هواداران پرسپولیس باخت با چهار گل را به یاد ندارند.»، اوسمار در واکنش به طرح این موضوع توضیح داد: چهار گل خوردن نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند. بعد از چند بازی که گل نخوردیم به نظرم دریافت چهار گل خوب نیست.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899958

دیگر خبرها

  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!