Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@19:09:28 GMT

رشد ۲۵ درصدی درآمد صنعت پی‌ سی گیمینگ در سال ۲۰۲۱

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۵۶۶۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، این گزارش از رشد ۲۵ درصدی میزان هزینه‌های کاربران در حوزه پی‌سی گیمینگ به نسبت سال ۲۰۲۰ خبر می‌دهد که همه‌گیری کووید-۱۹ نیز در ثبت این میزان درآمد، تاثیر قابل ملاحظه‌ای داشته است.

بر اساس آمار ارائه‌شده از سوی NDP Group‌، محصولاتی همچون رایانه‌های رومیزی، نوت‌بوک‌ها و میکروفون‌های ویژه پی‌سی بیشترین رشد درآمد سالانه را داشتند و به ترتیب افزایشی ۳۸‌، ۲۹ و ۲۵ درصدی را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین در این گزارش آمده که درآمد حاصل از محتوای دیجیتال ویژه رایانه‌های شخصی که شامل محتوای فضای کلاد و محتوای واقعیت مجازی غیرکنسولی می‌شود، با رشدی ۵ درصدی به ۹/ ۷ میلیارد دلار رسید.

مدت زمان اختصاص‌یافته به بازی‌های رایانه‌ای نیز با رشد همراه بوده به نحوی که کاربران به‌طور متوسط ۷/ ۷ ساعت را در طول هفته به اجرای بازی‌های پی‌سی اختصاص دادند. در حالی که این مدت زمان برای سال ۲۰۲۰ برابر با ۷/ ۶ ساعت عنوان شده بود. 

با این حال، این مرکز تحقیقاتی مدعی شد که در سال ۲۰۲۲، شاهد افت درآمد ۴ درصدی در حوزه فروش قطعات سخت‌افزاری و لوازم جانبی پی‌سی گیمینگ خواهیم بود. اگرچه این روزها افزایش مبتلایان به سویه جدید اُمیکرون، بسیاری از کشورها را نگران کرده، اما برآوردهای NDP Group‌ حاکی از آن است که در سال جاری میلادی، افت درآمدی پی‌سی گیمینگ را شاهد خواهیم بود و برداشته شدن محدودیت‌های سفت‌وسخت کرونایی نیز می‌تواند در تشدید این امر تاثیرگذار باشد.

منبع: دنیای اقتصاد این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد هزینه گیمر گیمینگ صنعت پی سی گیمینگ محصولات سخت افزاری بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط هزینه کرایه خانه در اقدسیه تهران بهترین لپ تاپ های گیمینگ دنیا در سال۲۰۲۱ / با ۲۰میلیون تومان هم می شود لپ تاپ گیمینگ خرید! لیستی از بهترین گوشی های گیمینگ جهان در سال۲۰۲۱ از ۵میلیون به بالا چه هزینه‌هایی دچار کمترین و بیشترین مقدار تورم شده‌اند؟ معرفی تازه‌ ترین محصولات گیمینگ شرکت بهین تکنولوژی گیمرهای نسل هزاره(Millennial) و دگرگونی عظیم صنعت گیمینگ ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها رشد ۲۵ درصدی درآمد صنعت پی‌ سی گیمینگ در سال ۲۰۲۱ صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۱۱/۱۱) چگونه در عرض دو دقیقه به خواب برویم؟ خواص معجزه آسای گوجه فرنگی تست کرونا با تلفن همراه آیا مشترکان خدمات اپل به یک میلیارد نفر می رسد؟ ۷نشانه زبان بدن برای خواندن فکر دیگران مشهورترین برج باغ‌ های عمودی جهان + عکس مشخصات کامل Redmi ۲۲۰۱۱۱۶SC فاش شد از خوردن این صبحانه محبوب خودداری کنید قرص Paxlovid در مقابل سویه اومیکرون موثر است اومیکرون صدای زنگ پیک ششم را به صدا در آورد چگونه می توان امنیت غذایی را تامین کرد؟ پیشگیری از سرطان بعد از ابتلا به هپاتیت هکرهای معروف روس دستگیر شدند دانش‌آموزان دارای علائم کرونا به مدرسه نروند جذب ۱۰۰ هزار دانشجوی خارجی تا ۵ سال آینده چگونه فایل های واتساپ را iCloud حذف کنیم؟ رژیم هایی غذایی که لاغری و سلامتی را تضمین می کنند مشکلاتی که گوشت مرغ برای بدن دارد هکرهای ایرانی چند سایت نزدیک به منافقین را هک کردند آسیب‌ های ریوی پنهان عارضه کووید طولانی مدت دالان باریک توسعه‌ اقتصادی ایران قیمت تخم مرغ (جدول) اومیکرون رکورد دلتا را می‌شکند؟ اصرار آقایان برای اجباری کردن اینماد چیست؟ ادعای ترامپ در مورد توافق با ایران گروگان گیری یک حیوان در حال انقراض! رکورد بالاترین آمار ابتلا به کرونا در ترکیه شکسته شد جزییات محدودیت‌ های کرونایی جدید در مازندران قیمت آبمیوه گیری (‌ارزان ترین ها / جدول) حجم مبنا، روز سه شنبه حذف می شود ادامه بارش های زمستانی از فردا در چند استان ۹ میلیون نفر از طریق اینستاگرام کسب درآمد می کنند خودروی رنگید به بازار می آید محدودیت برق صنایع از فردا رفع می شود قیمت تلویزیون (پرطرفدارترین / جدول) قیمت هر کیلو مرغ در بازارهای جهانی چند؟ رونمایی از لوکس‌ ترین خودروی مرسدس بنز ۲۰۲۲ + فیلم تعطیلی یک هفته‌ای مدارس ۴ شهرستان استان مرکزی چند خودرو در انبار خودروسازان وجود دارد؟ پیش فروش خودروسازان سخت تر می شود؟ کدام برند بزرگترین خودروساز جهان شد؟ قیمت خرید سربازی از دیه انسان بیشتر است! فلاحت‌ پیشه: آمریکا اشتیاق بیشتری برای توافق دارد تور هوایی تبریز ویژه نوروز ۱۴۰۱ (جدول) صبر ایوب داشته باشید! / فعلا خبری از افزایش سرعت اینترنت نیست برنامه ملی توسعه صنعت ماشین‌ سازی تدوین شود مهاجم منچستریونایتد نامزدش را کتک زد دستگیر شد + عکس قیمت ماشین لباسشویی (پاکشوما / جدول) DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هزینه گیمر گیمینگ محصولات سخت افزاری پی سی گیمینگ ۲۵ درصدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب

آمار نشر در فروردین ماه حاکی از افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب در فروردین ماه نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته دارد، در حال شمارگان کتاب نیز ۵۷ درصد افزایش داشته است.

به گزارش تسنیم، براساس آمار‌های موجود در خانه کتاب و ادبیات ایران، در نخستین ماه از سال جدید، نشر ایران شاهد انتشار ۵ هزار و ۲۱ عنوان کتاب تازه بوده است، که نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته شاهد افزایش ۲۴ درصدی بوده‌ایم.

از این میان ۳ هزار و ۶۶۲ عنوان تالیفی و هزار و ۳۵۹ عنوان ترجمه بوده است. ناشران تهرانی ۳ هزار و ۶۳۳ عنوان کتاب منتشر کرده و ناشران شهرستانی هزار و ۳۳۸ عنوان.

در میان کتاب‌های منتشر شده فروردین ماه، ۳ هزار و ۱۰ عنوان چاپ اول و ۲ هزار و ۱۱ عنوان تجدید چاپ بوده است، شمارگان کل کتاب‌های منتشر شده شش میلیون و سیصد و سی هزار و دویست و شصت و چهار نسخه بوده است، اگرچه تعداد عناوین نسبت به بازه زمانی مشابه ۲۴ درصد افزایش داشته است،، اما شمارگان کل کتاب‌ها با ۵۰ درصد افزایش روبرو بوده است.

میانگین شمارگان هر عنوان نیز هزار و ۲۶۰ نسخه بوده است که نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته افزایش داشته است که نسبت به بازه زمانی مشابه ۵۷ درصد افزایش داشته است.

ارزش ریالی کتاب‌های منتشر شده در فروردین ماه، ۱۱ میلیارد و شصت و دو میلیون و پانصد و هفتاد و یک هزار و نود ریال بوده و میانگین قیمت کتاب نیز به ۱۷۰ هزار تومان رسیده است. این در حالی است که در فروردین ماه سال گذشته میانگین قیمت کتاب ۸۱ هزار تومان بوده است، یعنی افزایش ۱۱۰ درصدی را در قیمت‌ها در آستانه نمایشگاه کتاب تجربه می‌کنیم. میانگین قیمت کتاب نیز از صفحه‌ای ۵۰۰ تومان به صفحه‌ای هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است.

افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب در آستانه نمایشگاه کتاب در حالی اتفاق افتاده است که قیمت کاغذ نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته افزایشی نداشته و تعرفه‌های چاپ نیز اخیراً و برای ماه‌های پیش رو با افزایش همراه بوده است.

در میان رده‌های دیویی نشر کودک و نوجوان با ۹۲۱ عنوان کتاب در صدر قرار دارد و پس از آن ادبیات با ۹۰۹ عنوان و کمک درسی با ۷۳۱ عنوان در رده‌های بعدی قرار دارند، کمترین عناوین منتشره نیز با ۶۰ عنوان به حوزه کلیات اختصاص دارد.

در حوزه کودک و نوجوان از ۹۲۱ عنوان کتاب منتشره ۵۶۸ عنوان تالیفی و ۳۵۳ عنوان ترجمه بوده است، اگر چه فاصله ترجمه و تالیف در این حوزه چندان نگران کننده نیست،، اما وقتی آمار کتاب‌های چاپ اول این حوزه را در قیاس با تجدید چاپی‌ها بررسی کنیم، خواهیم دید که روند حرکت ناشران به سمت کتاب‌های تجدید چاپ و کاهش تالیفات تازه در این حوزه ادامه دار بوده و وضعیت نگران‌کننده‌ای را ایجاد کرده است.

شمار کتاب‌های چاپ اول این حوزه ۴۳۵ عنوان و شمار تجدید چاپی‌ها ۴۸۶ عنوان بوده است. میانگین شمارگان کتاب در حوزه کودک و نوجوان نیز هزار و ۴۵۸ نسخه بوده است. اما قیمت کتاب‌های کودک و نوجوان نیز با افزایش روبرو بوده است، از ۵۲ هزار تومان در فروردین سال گذشته به ۷۶ هزار تومان رسیده است. به عبارت دیگر ۴۴ درصد گران‌تر شده است.

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی ایران در ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان شدن صنعت نفت و گاز بود
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • قیمت طلا و سکه امروز 11 اردیبهشت 1403
  • توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • رشد اقتصادی ایران در ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان شدن صنعت نفت و گاز به دست آمد/ استفاده حداکثری از توان دانش بنیان‌ها جواب داد
  • تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل