Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- سرهنگ  جمالی گفت: این جوان هنگام عبور از عرض جاده به علت برخورد سواری جان خود را از دست داد و  راننده سواری پس از بروز این سانحه رانندگی از محل متواری شد، اما پس از گذشت ساعاتی خود را به پلیس معرفی کرد.

او گفت: رانندگان پس از خروج از میدان امام حسن مجتبی (ع) به سمت جاده ملایر به سرعت خودرو خود می‌افزایند بنابراین برای پیشگیری از بروز تصادفات نصب دوربین در این مسیر پرترافیک ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در ۹ ماهه نخست امسال ۲۷ نفر در سوانح رانندگی درون شهری همدان جان خود را از دست دادند که ۶۰ تا ۷۰ درصد متوفیان عابر پیاده بودند.

۶۹ درصد متوفیان سوانح درون شهری استان همدان را عابران پیاده تشکیل می دهند همچنین ۶۳ درصد سوانح فوتی، جرحی و خسارتی درون شهری این استان به علت بی توجهی به جلو هنگام رانندگی رخ می دهد.

سرهنگ جمالی گفت: البته عابران نیز باید از محل‌های امن استفاده کرده و پیش از ورود به سطح جاده نیز سرعت خودرو‌های عبوری و توان پیمودن عرض جاده را بسنجند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در گالیکش یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از واژگونی پژو ۴۰۵ در گالیکش خبر داد و اظهار کرد: برای نجات افراد چهار نفر از امداد گران گلستان در قالب دو تیم به محل حادثه اعزام شدند.

وی تعداد حادثه دیدگان را سه نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد دو نفر مصدوم و یک نفر فوت شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: آقای ۲۱ ساله توسط تیم ست نجات جمعیت رهاسازی و توسط تیم آمبولانس جمعیت به بیمارستان فاطمه الزهرا شهر مینودشت انتقال داده شد و مصدوم ۲۶ ساله توسط تیم ست نجات جمعیت رها سازی و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی خاطرنشان کرد: فرد فوت شده تحویل عوامل انتظامی شد.

کد خبر 6100710

دیگر خبرها

  • سوانح ریلی به ۳.۵ سانحه در هفته کاهش یافت
  • موتورسواران و عابران ۸۰ درصد قربانیان حوادث رانندگی شهری بوشهر
  • حادثه رانندگی در گالیکش یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت
  • پارکابی‌ها در تهران قدیم چه می کردند؟
  • تجهیز بزرگراه های شیراز به سامانه ثبت تخلف رانندگی
  • همدان| کودک ۶ ساله نهاوندی در رودخانه گاماسیاب غرق شد
  • آغاز به کار نخستین مدرسه ترافیک کشور در کرمانشاه با ابتکار پلیس
  • آغاز به کار نخستین مدرسه طرح ترافیک کشور در کرمانشاه
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد