Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن یکشنبه شب در توئیتی در واکنش به سفر رئیس رژیم صهیونیستی به امارات متحده عربی با بیان اینکه تجاوز به یمن در خدمت این رژیم است، نوشت: با کنار رفتن نقاب‌های دروغین از چهره حکام عرب، آرمان فلسطین به پیروزی می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی الحوثی در توئیتی نوشت: سفر رئیس رژیم صهیونیستی به امارات متحده عربی نشان دهنده خارج شدن امارات از محیط عربی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تجاوزات آنها علیه یمن خدمت به این رژیم است، افزود: با کنار رفتن نقاب‌های دروغین از چهره حکام عرب، آرمان فلسطین به پیروزی می رسد.

عضو جنبش انصارالله در پایان نوشته است: همه افراد و ملت ها باید این سفر را محکوم و پیوسته با هرگونه اقدام برای عادی سازی روابط مخالفت کنند.

اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سفری رسمی وارد ابوظبی شد و با محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی دیدار کرد.

در مراسم استقبال از هرتزوگ در فرودگاه ابوظبی، عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات حضور داشت.

دفتر رئیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که هواپیمای هرتزوگ در مسیر سفر به امارات از آسمان عربستان سعودی عبور کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در حاشیه برپایی میز خدمت گفت: کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه از سوی مسئولان، از اهداف برپایی این میز خدمت است.

خلیل احمد سلامی اظهار کرد: در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مدیران حوزه کارگری در میان گذاشتند.

وی افزود: در همه ایام سال، برنامه دیدار چهره به چهره با مردم و حضور در مرکز سامد از سوی مدیران دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برگزار می‌شود تا کار مردم سریعتر و به سهولت انجام شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید