Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بهرامی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد طرح، پنج طرح عمرانی با اعتبار ۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که عملیات اجرایی آنها از سال گذشته در پنج شهرک و ناحیه صنعتی استان آغاز شده است همزمان با دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

وی این طرحهای عمرانی قابل بهره برداری را شامل احداث و تکمیل مرحله دوم شبکه روشنایی شهرک صنعتی چناران با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، اجرای مرحله چهارم پروژه شبکه روشنایی معابر شهرک صنعتی توس با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، اجرای پروژه شبکه روشنایی معابر شهرک صنعتی کاویان فریمان با اعتبار هشت میلیارد ریال، مرحله توسعه شبکه توزیع آب ناحیه صنعتی کمال الملک با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال، روسازی، جدول گذاری و آسفالت قسمتی از معابر در جوین با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی به واحدهای صنعتی قابل بهره برداری در شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی همزمان با دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: ۲۸ طرح صنعتی با اعتبار ریالی و ارزی ۲۱ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۲ هزار و ۴۸۸ نفر در شهرکها و نواحی صنعتی بردسکن، تربت جام، تربت حیدریه، چناران، خواف، سبزوار، گناباد، مشهد، نیشابور، زبرخان، فریمان و بینالود آماده بهره برداری در دهه فجر امسال است.

بهرامی زاده افزود: زمینه تولید واحدهای صنعتی آماده بهره برداری صنایع معدنی، مواد شیمیایی، لوازم الکترونیکی و مکانیکی، قطعات فولادی، تجهیزات صنعتی، تجهیزات پزشکی و جراحی، مواد دارویی، قطعات خودرو، قطعات بتنی و انواع چسب است.

وی اضافه کرد: همزمان با دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۶ طرح عمرانی در شهرکها و نواحی صنعتی استان با اعتبار ۱۵۴ میلیارد ریال آغاز می شود که عبارتند از ایجاد خط انتقال آب شهرک صنعتی مشهد شماره پنج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، عملیات جدول گذاری و آسفالت قسمتی از معابر شهرک صنعتی جغتای با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، عملیات جدول گذاری و آسفالت و احداث آبروهای ورودی در شهرک صنعتی ششتمد با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال و در شهرک صنعتی خوشاب با اعتبار ۳۳ میلیارد ریال، اجرای کانال آبهای سطحی و جدول گذاری و آسفالت معابر در شهرک صنعتی کاخک با اعتبار ۳۴ میلیارد ریال و عملیات توسعه شهرک صنعتی کاشمر با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال.

او ادامه داد: هم اینک ۲ هزار و ۲۰۰ طرح صنعتی با ۱۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و پیش بینی اشتغال‌زایی برای ۴۲ هزار نفر در شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی در حال اجراست.

برچسب‌ها مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران فریمان سبزوار نیشابور گناباد خواف بینالود چناران دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران فریمان سبزوار نیشابور گناباد خواف بینالود چناران دهه فجر شهرکها و نواحی صنعتی جدول گذاری و آسفالت صنعتی خراسان رضوی دهه فجر امسال میلیارد ریال بهره برداری شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده مدیر کل صمت استان به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت : ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحدهای تولیدی افزود : این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود : سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده