Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، داود شایقی روز دوشنبه در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری اردبیل اظهار کرد: ۱۲۲ عنوان طرح مطالعاتی و پژوهشی به دبیرخانه سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال شده بود  که در نهایت از این تعداد  ۳۵ عنوان  تایید و ۲۵ طرح به مرحله عملیاتی رسید.

وی بیان کرد: طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی مصوب براساس نیازها و اولویت‌های توسعه‌ای استان تدوین و برای اجرا در اختیار دستگاه‌ها و نهادها قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: همه ساله در پذیرش درخواست‌ها و عناوین طرح‌های پژوهشی سعی می‌شود در قالب جلسات تخصصی و کارشناسی موضوعات پژوهشی مورد نیاز استان از سوی دستگاه های اجرایی که اعتبارات سالانه پژوهشی در استان دارند، انتخاب و برای عملیاتی شدن این طرح ها منابع مورد نیاز نیز تامین شود.

وی از همکاری خوب دستگاه های اجرایی در تهیه و تدوین این طرح های پژوهشی و مطالعاتی قدردانی کرد وگفت: بخش بزرگی از طرح های پژوهشی و تحقیقاتی در سال های گذشته به نتیجه رسیده و تعدادی نیز در حال اجراست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل افزود: این طرح ها با داشتن ویژگی های خاص و منحصربفرد باید گره گشای مشکلات استان در حوزه های مختلف در عمل و اجرا باشند تا ما بتوانیم خروجی مطلوبی را از این فعالیت ها شاهد باشیم.

شایقی ادامه داد: در سایه این طرح ها فعالیت های ثمربخشی در استان در حوزه های مختلف شروع شده و یا در مرحله اجراست که با تاکید مسئولان استان دامنه این اقدامات موثر و راهگشا بیشتر ملموس خواهد بود.

برچسب‌ها پژوهش برنامه توسعه اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پژوهش برنامه توسعه اردبیل پژوهش برنامه توسعه اردبیل طرح های پژوهشی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در نشست ستاد پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان که با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سازمان بسیج کشور در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد گروه‌های جهادی تحت ساماندهی قرار بگیرند و برای حل مشکلات در اتصال با دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند در حوزه ساخت راه‌های روستایی متصل با مجموعه راهداری باشند، افزود: ارتباط گروه‌های جهادی که کارکرد تخصصی دارند با دستگاه‌ها باید سامان پیدا کند.

وی تاکید کرد: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند. بر این اساس آمادگی داریم ۵۸۰۰ هزار گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند.

دیگر خبرها

  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد