Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@22:42:15 GMT

محدودیت های کرونایی به مازندران بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۶۱۰۷

محدودیت های کرونایی به مازندران بازگشت

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران از بازگشت محدودیت های کرونایی به استان خبر داد و گفت: آموزش در مناطق زرد غیرحضوری خواهد بود. ناطقان: علی شیرازی  با اشاره به بازگشت محدودیت‌های کرونایی در استان با توجه به تغییر رنگ بندی کرونایی اظهار داشت: طبق تصمیمات ستاد ملی کرونا و اختیارات ستاد استانی کرونا مقرر شد تمامی مراکز آموزشی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها در مناطق زرد و نارنجی کرونایی به مدت یک هفته تعطیل هستند و آموزش‌ها غیرحضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی افزود: همچنین مشاغل اجتماعی محور نظیر تالارها، باشگاه‌ها، سینماها، رستوران‌ها و غیره تا دو هفته دارای محدودیت هستند و خدمات رستوران‌ها و تالارها به صورت خدمات بیرون بر مجاز است.

وی بابیان اینکه شهرستان‌های میاندرود، سوادکوه شمالی، سیمرغ، بابلسر، نوشهر، چالوس و تنکابن در وضعیت آبی هستند، افزود: دو شهرستان نارنجی و ۱۳ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی گنابادگفت: سازمان دامپزشکی در قالب اصل ۴۴ قانون اساسی بیشترین واگذاری خدمات به بخش خصوصی را داشته است.

دکتر محمدرضا متقی افزود:۲ درمانگاه دامپزشکی، ۵ مرکز اشتغال به امور درمان دامپزشکی، ۶ داروخانه دامپزشکی، ۳ مرکز واکسیناسیون دامپزشکی و ۱ مجتمع درمانی دامپزشکی در گناباد وجوددارد.

او گفت: به منظور بهبود عملکرد و ایجاد شرایط حداکثری رضایتمندی مراجعین، نظارت و بازرسی مستمر مراکز دامپزشکی شهرستان در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • ۱۰ کشور با بهترین غذا‌ها در جهان
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران