Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- احمد محمدی‌زاده گفت: منابع مسئولیت‌های اجتماعی پارس جنوبی شامل پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها و... به ۴ شهرستان عسلویه، کنگان، جم و دیر اختصاص دارد. اعتباراتی که در مورد مسئولیت‌های اجتماعی تعیین می‌شود و منابعی که در این زمینه کسب می‌کنیم باید به این ۴ شهرستان اختصاص یابد.

او در مراسم افتتاح سیزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در عسلویه گفت: برای تسریع در اجرایی شدن مصوبه اشتغال ۵۰ درصد نیرو‌های بومی در پارس جنوبی، به تازگی با معاون منابع انسانی وزارت نفت و رئیس شرکت نفت توافق کردیم که این امر محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر گفت: روند ارتقاء مدیریت نیرو‌های بومی در صنعت نفت باید سرعت گیرد و شاهد حضور نیرو‌های بومی بیشتری در موقعیت‌های مدیریتی پارس جنوبی باشیم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار بوشهر مسئولیت اجتماعی پارس جنوبی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر انقلاب

موسوی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: از جمله مهم‌ترین برنامه‌های روز معلم می‌توان به برنامه دیدار معلمان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد که ۴۰ معلم از استان در این برنامه حضور داشتند و به محض برگشتن، از سخنان، مطالبات و خواسته‌های رهبری چکیده‌ای به جامعه معلمی استان منتقل خواهند کرد.

او افزود: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به دیدار با نماینده ولی فقیه، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با بازنشستگان و برگزاری مراسم سپاس معلم اشاره کرد.

موسوی نژاد بیان کرد: امروز برنامه سپاس معلم در تمام شهرستان‌های استان در مدارس محوری و با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان و برخی از اولیای آنها برگزار می‌شود و ۱۶ اردیبهشت نیز برنامه محوری با حضور مقامات عالی دولت در استان برگزار و از ۱۱۳ معلم نمونه استانی تقدیر و تشکر می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی به بحث کمبود فضا و معلم اشاره کرد و ادامه داد: در مورد فضای آموزشی نیز چند روز پیش جلسه‌ای با خیرین مدرسه ساز داشتیم که پارسال مبلغ ۳۲۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس‌های درس تقبل کرده و بیش از ۶ درصد این تقبل وصول و تعداد قابل توجهی کلاس به بهره‌برداری رسید و همچنین پیش بینی می‌شود مهر امسال نیز با همت خیرین بیش از ۱۰۰ کلاس به مجموعه ما در شهرستان بیرجند اضافه شود.

او عنوان کرد: همچنین از اداره کل شهرسازی تقاضا داریم تا برابر ساخت و ساز‌ها در فضا‌های در استان، بحث ساخت مدارس به وسیله انبوه سازان را تسریع بخشند؛ همچنین مجتمع بزرگی در بلوار پیامبر اعظم بیرجند با مشارکت بانک پاسارگاد و اداره اوقاف در حال ساخت است و بحث سازه دبیرستان کوثر به اتمام رسیده و کار‌های عمده آن در بخش مقدماتی در حال انجام است.

موسوی نژاد تصریح کرد: برای کمبود نیرو نیز ساز و کاری در کشور ترتیب داده شده که طی دو سال آینده به وضعیتی خواهیم رسید که حتی در استان می‌توانیم با ماموریت نیرویی یا همان دادن نیرو‌ها به سایر دستگاه‌ها موافقت کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید با توجه به مشارکت خوبی که چه در زمینه حق التدریسی و چه استفاده از ظرفیت بازنشستگان داشتیم، هزار و ۴۸۰ ورودی جدید آموزشی خواهیم داشت و چالش‌هایمان در زمینه کمبود نیرو نسبت به سال تحصیلی قبل بسیار کمتر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر انقلاب
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد