Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@10:44:49 GMT

حال ناخوش ملکه آهنین ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۶۲۸۷

حال ناخوش ملکه آهنین ایران

به گزارش ایرنا، نام «گیتی موسوی» با رکوردهای سنگین و جابجایی‌های خارق‌العاده گره خورده است. قهرمانی که توانسته تا کنون رکورد جهانی کشیدن تریلر، تحمل ۲۷۵ کیلوگرم وزن را در مدت یک دقیقه و ۱۷ ثانیه و ۷۵ صدم ثانیه روی پا و رکورد کشیدن تریلی ۱۷ تنی را به نام خود ثبت کند. آخرین رکورد او  در شب یلدای سال ۱۴۰۰ بود که موفق شد رکورد غلط لاستیک ۱۶۰ کیلوگرمی را به نام خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در چند روز گذشته تصویری از ملکه آهنین ایران در تخت بیمارستان منتشر شد که برخی از رسانه‌ها از مسمومیت وی به خاطر گاز گرفتگی خبر دادند. موسوی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با رد بستری شدن به خاطر مسمومیت گفت: گاز گرفتگی من درست نیست بلکه دخترم دچار گازگرفتگی شده بود. ما در یک خانه کوچک اجاره‌ای زندگی می‌کنیم و آبگرمکن خانه قدیمی است و این موجب شده بود تا دخترم دچار گازگرفتگی شود. البته گازگرفتگی بر روی عود کردن بیماری من تاثیر داشت. چندین بار برای تعویض خانه اقدام کردم اما بالا بودن اجاره‌ها موجب شد نتوانم یک مورد مناسب را برای زندگی پیدا کنم. همین امر موجب شد تا دچار آسم عصبی شوم.

قوی‌ترین زن ایران با بیان اینکه در چند روز گذشته سه بار دچار خفگی ناشی از این بیماری شدم گفت: مادرم با تمام مشکلاتی که خودش دارد به دنبال درمان من است و هر جا می‌رفتم بیمارستان‌ها به سختی پذیرش می‌کردند. شرایط کرونایی است و تخت بیمارستان به راحتی پیدا نمی‌شد. هزینه‌ها نیز بالا است و این موجب شده تا درمان این بیماری با تاخیر مواجه شود. من و مادرم در این چند روز رنج‌های زیادی تحمل کردیم اما نمی‌دانم چرا یکی از مسوولان استانی حتی یک تلفن به من هم نزد؛ مگر من برای سربلندی ایران اسلامی تلاش نمی‌کنم. این رکوردها در جهان به نام چه کشوری ثبت شده است؟ به عشق ایران سخت‌ترین رکوردها را ثبت کردم چرا باید مورد بی‌مهری قرار گیرم.

او با بیان اینکه برخی از مسوولان استانی برای حل مشکلاتش تنها وعده می‌دهند عنوان کرد: شورای شهر قبلی برای کمک به من ۳۰ میلیون تومان اختصاص داد اما با روی کار آمدن نفرات جدید شورا این مبلغ به پنج میلیون تومان کاهش پیدا کرد که در شرایط کنونی مشکلی را حل نمی‌کند. من این سوال را از شورای شهر کنونی دارم که با پنج میلیون قرار است چه مشکلی حل شود. این مبلغ حتی برای هزینه جابجایی اثاثیه من کافی نیست.  من برای ایران تلاش کردم چرا از استاندار و سایر مسوولان خبری نیست.

موسوی این را هم افزود:‌ فیلم رکوردشکنی من بارها در رسانه‌های دنیا پخش شد، اما در ایران چه کاری برای من انجام شد؟ ناتوانی در اجاره یک خانه مناسب برای زندگی خودم و دخترم موجب شده تا بیماری آسم من دوباره عود کند و هر روز دچار خفگی می‌شوم. اسپانسرها در این چند روز به من کمک کردند و مبلغی گرد آوردم تا خانه را عوض کنم اما شرایط به این راحتی نیست اجاره‌ها سر به فلک کشیده و باید به دنبال اجاره یک آپارتمان کوچک باشم.

ملکه آهنین ایران ادامه داد: رکوردشکنی‌های من برای ایران عزیز و شهدا  است. من عاشق رهبری هستم و زمان انتخابات و در بدو ورود آیت‌الله رییسی به تبریز، رکورد غلط لاستیک ۱۶۰ کیلوگرمی را در یک دقیقه جابجا کردم. کسی از مسوولان محلی حتی یک زنگ به من نزد، اما انتظار دارم که مسوولان کشوری به مشکلاتم رسیدگی کنند. فیلم بیماری من در فضای مجازی منتشر شده امیدوارم وزارت ورزش دولت سیزدهم ملاحظه کنند و دستوری برای رسیدگی به اداره کل ورزش استان آذربایجان شرقی بدهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شورای شهر اختصاصی ایرنا سید ابراهیم رییسی شورای شهر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام وزارت ورزش و جوانان موجب شد چند روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، زنگ سپاس با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسوولان استانی از جمله معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا، جانشین فرماندهی قر ارگاه شمالغرب ارتش، مسوولان بسیج دانش اموزی، بسیج فرهنگیان و جمعی از معلمان در مدرسه شهید حبیب زاده ارومیه به صورت نمادین و همزمان با سایر مدارس استان نواخته شد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این مراسم افزود: آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم از روز سه‌شنبه در همه مدارس استان با نواخته شدن زنگ سپاس به صورت نمادین در مدرسه شهید حبیب زاده ارومیه با حضور مسوولان آغاز شد.

علی مطهری اظهار کرد: ۴۵ نفر از فرهنگیان استان در این ایام به دیدار رهبر معظم انقلاب اعزام می شوند که ۲۰ نفر از آنان معلمان نمونه و برگزیده هستند.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه تعدادی از معلمان با استاندار آذربایجان غربی دیدار می کنند که شامل ۱۱ گروه از طیف های مختلف است و هجدهم اردیبهشت آیین تجلیل از معلمان نمونه برگزار می شود، همچنین آیین ویژه‌ای برای بازنشستگان سال قبل پیش بینی شده که همراه با برنامه های شاد و مفرح برگزار می شود.

در ادامه این آیین مسوولان استانی با حضور در کلاسهای درس و اهدای لوح سپاس و شاخه گل از ایثارگری‌ها و خدمات معلمان تجلیل کردند.

کد خبر 6092831

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • خانه مادر شهیدی که دیوارهایش مزین به عکس شهدا است
  • قتل تکان‌دهنده ملکه زیبایی اکوادور در ملأعام
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسوولان ایران
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد
  • کودکان هم در اصفهان فهمیدند شهر در خطر فرونشست است/ مسوولان هنوز نفهمیدند یا نمی‌توانند جلوی برداشت‌های بی‌رویه آب را بگیرند (فیلم)
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند