Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@17:41:22 GMT

واکنش نادال به قهرمانی در گرنداسلم استرالیا

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۶۳۱۴

واکنش نادال به قهرمانی در گرنداسلم استرالیا

رافائل نادال به قهرمانی و رکوردشکنی در تنیس اوپن استرالیا واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در دیدار نهایی رقابت‌های تنیس گرنداسلم ملبورن استرالیا که نزدیک به ۵ ساعت و ۲۴ دقیقه ساعت به طول انجامید، رافائل نادال چهره شاخص تنیس جهان از اسپانیا و نفر پنجم رنکینگ، مقابل دنیل مدودف روس و نفر دوم رنکینگ جهان به برتری ۳ بر ۲ رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نادال گفت: در پایان تاریخ درباره پیروزی است، اما روشی که شما در مسابقه برنده می شوید از نظر احساسات شخصی متفاوت است. راهی که امشب به این جام دست یافتم فراموش نشدنی بود. یکی از احساسی ترین مسابقات دوران تنیس من بدون شک این بازی بود. من در تمام طول مسابقه با خودم تکرار می کردم. بارها در اینجا [در ملبورن] بازی هایی را از دست دادم. گاهی اوقات کمی بدشانس بودم. من فقط می خواستم تا آخر به بردن باور کنم. من فقط می خواستم به خودم فرصت بدهم. این کاری است که من انجام دادم. فقط بجنگ، فقط به تلاش برای یافتن راه حل ایمان داشته باش.

 

تنیسور اسپانیایی درباره رقیب خود نیز گفت: من فکر می کنم دنیل قهرمان بزرگی است. او باخت را به خوبی پذیرفت و می توانم تشکر کنم زیرا شب بسیار سختی برای او بود. می‌دانم حضور در آن موقعیت چقدر سخت است.

نادال به اهمیت کسب بیست و یکمین عنوان گرند اسلم خود اذعان اما اصرار داشت که قهرمانی او در ملبورن باعث نمی شود که به طور ناگهانی به حرفه خود نگاه متفاوتی داشته باشد.

 

این تنیسور اسپانیایی گفت: این شگفت انگیز است که در این لحظه از دوران حرفه ای خود به یک گرند اسلم دیگر دست پیدا کنم. البته می دانم که ۲۱ یک عدد ویژه است. می دانم معنی آن چیست، اما از نظر من امروز یک روز فراموش نشدنی است. من احساس خوشبختی می کنم که به یک چیز بسیار خاص دیگر در حرفه تنیس دست پیدا کردم. من واقعاً معتقدم که روحیه بسیار مثبتی دارم. 

 

دو ست نخست این دیدار با نتایج ۶ بر ۲ و ۷ بر ۶ به سود مدودف به پایان رسید تا این تنیسور روس در آستانه شکست نادال و کسب عنوان قهرمانی قرار گیرد. اما نادال با برگشت استثنایی خود در ست های سوم و چهارم به ترتیب با نتایج مشابه ۶ بر ۴ به برتری رسید تا این دیدار حساس و نفس‌گیر به ست پنجم کشیده شود. در ست پایانی نادال ۳۵ ساله با استفاده از مهارت و تجربه خود بار دیگر موفق به شکست حریف ۲۵ ساله و مطرح روس شد و با کسب پیروزی ۷ بر ۵ در ست پایانی، در نهایت به برتری ۳ بر ۲ رسید و برای بیست و یکمین مرتبه جام قهرمانی رقابت‌های گرنداسلم تنیس را بالای سر برد.

تنیس رافائل نادال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس رافائل نادال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند