Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - حسنعلی میرعبدی  گفت: برگزاری صبحگاه مشترک ویژه مدارس متوسطه دوم، برپایی نمایشگاه وصیت نامه و دست نوشته شهدا، اجرای نهضت تبیین در مدارس با هدف شناخت دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا از مهمترین برنامه‌های اجرایی در ایام الله دهه فجر در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین حضور سازمان یافته حلقه‌های شجره طیبه بسیج فرهنگیان و تشکل های دانش آموزی شامل هلال احمر، بسیج دانش آموزی، سازمان دانش آموزی و اتحادیه انجمن اسلامی، همایش‌های شعر انقلاب، انقلاب به روایت دانش آموزان، جوانان و آسیب‌های اجتماعی، جشن یاوران انقلاب، گفتمان انقلاب و بچه های حاج قاسم نیز در طول دهه مبارک فجر ویژه دانش آموزان و فرهنگیان در استان اجرا خواهد شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این ایام رقابت های ورزشی ویژه دانش آموزان با عنوان شهید شاخص کشوری شهید سرلشکر قاسم میرحسینی در تمامی مدارس استان نیز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بصیرت افزایی و آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی است، گفت: امید آفرینی در بین نوجوانان و جوانان، بصیرت افزایی، دشمن شناسی، وحدت و همبستگی و محور قرار گرفتن وحدت، خودباوری و اعتماد به نفس و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و در نهایت طراوت و شادابی از مهمترین ویژگی برنامه‌های کمیته فرهنگیان و دانش آموزان دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش دهه فجر1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ مصادف با روز جهانی روانشناس و مشاور، آئین بزرگداشتی به مناسبت این روز جهانی با حضور اساتید گروه روانشناسی و دانشجویان، مسئولان دانشگاه و مهمانانی برجسته در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد، برنامه‌های متنوعی اجرا و موجب ایجاد شور و شعف در بین حاضرین شد.

این مراسم هر ساله به پاس گرامی‌داشت زحمات و تلاش‌های اساتید و دانشجویان گروه روانشناسی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

علی ابراهیم‌نژاد شیروانی، دبیر انجمن علمی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تشریح برنامه‌های اجرا شده توسط این انجمن، افزود: برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی در جهت افزایش توان علمی دانشجویان با همکاری اساتید گروه، اجرا شده است.

وی ادامه داد: آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس در واحد بابل با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد و این موضوع سبب می‌شود تا برنامه‌های این چنینی را بیشتر در دستور کار داشته باشیم.

خبرنگار: خلیل قنبری

انتهای پیام/

کد خبر: 1228835 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب+ عکس
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد