Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی یکشنبه شب در نشستی با مدیر آموزش و پرورش شهرستان افزود: مردم نقش محوری در پیروزی انقلاب داشتند، باید همچنان برای حفظ و تقویت آن در صحنه حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی باید نسبت به هدایت و برنامه‌ریزی اصلی برنامه ها اقدام کند ادامه داد: واگذاری امور مختلف جشن‌ها به مردم هدف اصلی مسئولان ستادها و کمیته های فرعی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهارکرد: رویکرد اصلی در جشن‌های دهه فجر باید ارایه خدمات مختلف به مردم و تبیین برکت های نظام باشد.

محی‌الدینی با بیان اینکه هدف استکبارجهانی استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ ای نادیده انگاشتن برکت نظام و ایجاد شک و شبهه در بین مردم و جوانان است، هوشیاری در مقابل آنها را خواستار شد.

وی یادآور شد: باید مردم به خصوص دانش‌آموزان را با اجرای برنامه‌های مناسب با اهداف، آرمان انقلاب‌اسلامی و شهیدان آشنا کرد.

امام‌جمعه مهریز به جلب همکاری دانش‌آموزان و اعضای تشکل‌ها  در برگزاری جشن‌ها در منطقه اشاره کرد و پیگیری آن را خواستار شد.

همچنین مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: هدف اصلی از برگزاری جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب، آشنا کردن دانش‌آموزان با اهداف ، برنامه ها و دستاوردهای انقلاب است.

سید کاظم حسینی در این نشست افزود: در اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی ، هنری و بصیرتی از دانش‌آموزان و فرهنگیان واحدهای آموزشی استفاده می‌شود.

امسال در دهه فجر پیروزی انقلاب ۲۰۰ برنامه در بخش‌های مختلف در روستاها و شهر مهریز برای اجرا پیش بینی شد.

مهریز ۱۲ هزار دانش‌آموز و ۱۰۷ مدرسه دارد.

         

برچسب‌ها مهریز مدارس یزد دهه فجر دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز مدارس یزد مهریز مدارس یزد دهه فجر دانش آموزان دانش آموزان برنامه ها دهه فجر جشن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

سرپرست آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجوز برگزاری امتحان نهایی متوسطه در سه آموزشگاه استان اخذ شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی رحیم، امروز _یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: چهار درصد جمعیت دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد یعنی سه هزار و ۷۱۱ دانش‌آموز را، دانش‌آموزان عشایری تشکیل می‌دهند.

وی افزود: مناطق عشایری گچساران، زیلایی، پشت کوه جلیل و عشایر استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری و اصفهان زیر پوشش مدارس عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۵۳۰ نفر نیروی آموزشی و اداری کار آموزش سه هزار و ۷۱۱ دانش‌آموز عشایری را در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برعهده دارند.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته امتحانات نهایی پایه متوسطه سال‌جاری برای نخستین‌بار در مدارس عشایری دخترانه سرآبتاوه، شهید اندرخورپوله و سیدالشهدای چهارتخته برگزار می‌شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: پیش از این امتحانات پایان سال تحصیلی مقطع متوسطه در مدارس امام «محمد باقر موشمی، امام هادی برد پهن، نخبگان گنجه‌ای و امام علی پهون» برگزار می‌شد.

وی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم کهگیلویه و بویراحمد در صورت اخذ نشدن این مجوز باید کیلومترها راه سخت گذر را با خودرو یا موتور سیکلت برای شرکت در این آزمون پیمایش می‌کردند.

رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲۰ دانش‌آموز در این چهار حوزه امتحانی مذکور افزون بر خطرات جاده‌ای هزینه‌های زیادی را برای طی کردن در مسیرهای سخت گذر می‌پرداختند.

وی تصریح کرد: آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم برای دانش‌آموزان استان در هفت حوزه برگزار می‌شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان مقطع ابتدایی عشایر به‌صورت ثابت، نیمه‌ثابت و سیار زیر پوشش آموزش‌های تحصیلی این اداره کل قرار گرفته‌اند.

کد خبر 750721

دیگر خبرها

  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • معلمان روش تفکر و مبانی عقیدتی را به دانش‌آموزان بیاموزند
  • نقش مهم معلمان در ساختن آینده جامعه
  • معلمان هویت دینی و ملی را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • دانش‌آموزان ‌‌باید بدانند فلسفه مرگ بر آمریکا و اسرائیل چیست
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • معلمان به نقش خود در هویت سازی دانش آموزان توجه کنند