Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:24:20 GMT

۶۸ سورتی پرواز در فرودگاه ساری انجام می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۶۴۹۵

۶۸ سورتی پرواز در فرودگاه ساری انجام می شود

سعداله وطنخواه در گفتگو با خبرنگار مهر شمار پروازهای فرودگاه ساری را طی هفته ۶۸ سورتی بیان کرد و افزود: هر هفته به مقصد تبریز، اهواز، مشهد، بندرعباس، کیش، شیراز، عسلویه و غیره در این فرودگاه پرواز انجام می‌شود.

وی با اظهار اینکه پرواز عتبات نیز هر هفته به مقصد نجف در فرودگاه ساری برقرار است، افزود: دو سورتی پرواز رفت و برگشت روز سه شنبه به مقصد نجف از طریق هواپیمایی بومی وارش در این فرودگاه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این فرودگاه بین المللی شرکت‌های هواپیمایی وارش، کیش ایر، ایران ایر، آسمان، آتا خدمات پروازی ارائه می‌دهند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه شمار پروازهای فرودگاه ساری دو برابر می‌شود، افزود: آمادگی افزایش پروازها به عتبات عالیات و سوریه را داریم و باید در این زمینه برنامه ریزی شود.

سه فرودگاه در مازندران فعالیت می‌کند.

کد خبر 5413028

منبع: مهر

کلیدواژه: فرودگاه ساری پروازهای عبوری مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا دهه فجر بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه شیوع کرونا خراسان رضوی برف و کولاک مشهد واکسن کرونا قزوین فرودگاه ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس