Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری گالیکش، علی جوان اظهار کرد: به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد انقلاب اسلامی، ۴۳ برنامه شاخص فرهنگی و اجتماعی مردم محور در سطح شهرستان گالیکش برگزار می‌شود.

فرماندار گالیکش افزود: در دهه فجر امسال در مجموع ۴۰۸ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۰۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد تومان در گالیکش افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی ادامه داد: بر این اساس تعداد ۸۲ پروژه در حوزه عمرانی و ۳۲۶ پروژه نیز در بخش اقتصادی خواهد بود و ۵۲۵ نفر اشتغال‌زایی نیز در شهرستان در پی خواهد داشت.

فرماندار گالیکش خاطرنشان کرد: افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های متنوعی همچون گلخانه، مقاوم سازی مسکن روستایی، بزرگراه و راه روستایی، اقامتگاه بوم‌گردی، تولیدی خوراک دام، سردخانه و غیره از مهمترین پروژه‌های شهرستان گالیکش در دهه مبارک فجر ۱۴۰۰ است.

کد خبر 5413027

منبع: مهر

کلیدواژه: گالیکش دهه فجر علی جوان مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا دهه فجر بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه شیوع کرونا خراسان رضوی برف و کولاک مشهد واکسن کرونا قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست

 حسن دهمرده  در جلسه شورای اداری زهک با اشاره به اقدامات مطلوب دولت در سالی که گذشت؛ اظهار کرد: نمره سال گذشته ادارات این شهرستان در تحقق سیاست‌های کلی نظام و اهداف دولت سیزدهم نمره مطلوبی است و باید تلاش کنیم در سال جاری با برنامه‌ریزی درست شاخص‌های توسعه این شهرستان در بخش‌های مختلف ارتقا یابد.

وی افزود: ما چاره‌ای جز جبران عقب ماندگی‌ها و سرعت بخشیدن به فرایند پیشرفت زهک نداریم، بنابراین مدیرانی که در سال گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشتند باید تلاش بیشتری داشته باشند.
فرماندار زهک با اشاره به شعار سال و اولویت‌های دولت سیزدهم، بیان کرد: از عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی نارضایتی‌های نسبی وجود دارد که باید مدیران نسبت به رفع آن اقدام کرده و از ایجاد ناامیدی در جامعه پیشگیری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری