Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@21:14:37 GMT

تاثیر تاندونک بر دیسک گردن

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۶۹۴۷

تاثیر تاندونک بر دیسک گردن

گردنبند تاندونک در بهبود قطعی و تسکین دردهای عضلات و تاندون‌های گردن تاثیر شگرفی دارد. این دستگاه با کاهش التهاب و افزایش خون‌رسانی به بخش‌های مختلف، در بهبود برخی از انواع دیسک گردن نیز تاثیر دارد. در این گزارش به بررسی چگونگی تاثیر تاندونک بر درمان دیسک گردن می‌پردازیم. لازمه این امر آن است که ابتدا این دستگاه و تکنولوژی و تکنیک‌های به کار رفته در آن را معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد گردنبند تاندونک بیشتر بدانیم

گردنبند تاندونک را می‌توان غنیمت این روزها نامید، زیرا علاوه بر اینکه در مدت کوتاهی و تنها با چند جلسه استفاده، درد شما را کاهش می‌دهد، بلکه در زمان استفاده حس لذت‌بخش ماساژ گرفتن را تجربه خواهید کرد.

گردنبند تاندونک هیچ نمونه مشابهی در بازار ندارد و از این حیث بی‌نظیر محسوب می‌شود. تاثیر گردنبند تاندونک در موارد زیر، استفاده‌کنندگان آن را شگفت‌زده کرده است:

تقویت عضلات بهبود گردش خون کاهش تورم

 

آشنایی با تکنولوژی UIC  گردنبند تاندونک

گردنبند تاندونک از تکنولوژی UIC بهره می‌برد. شاید تاکنون نام این تکنولوژی جدید که استفاده از آن در اروپا و آمریکای شمالی روز به روز در حال گسترش است، به گوش شما نخورده باشد. UIC مخفف دو تکنولوژی Ultrasound، Infrared با تکنیک Clock Pulse است. در ادامه همین گزارش در مورد دو تکنولوژی اولتراسوند و مادون قرمز یا انفرارد و تکنیک کلاک پالس یا پالس ساعتی بیشتر خواهیم گفت.

 

تاثیر امواج اولتراسوند بر تسکین درد گردن

امواج اولتراسوند قادرند اثر حرارتی عمیقی بر عضلات بگذارند و معمولا بیمار اصلا این گرما را احساس نمی‌کند. گاهی برای اشخاصی که آسیب‌دیدگی تازه به همراه التهاب شدید دارند از امواج اولتراسوند پالس‌دار به جای پالس پیوسته استفاده می‌شود. فواید و کاربردهای اولتراسوند را به طور موردی در ادامه می‌خوانید:

از بین بردن اسپاسم عضلانی پیشگیری از آتروفی عضلات و متوقف کردن روند تحلیل عضلات به علت استفاده نادرست از آن‌ها بهبود گردش و جریان خون تحریک هدفمند عضلات حفظ و بهبود دامنه حرکتی کنترل و کاهش درد (دردهای مزمن، پس از حادثه و بعد از جراحی) پیشگیری از ترومبوز وریدی عمقی بعد از عمل کمک به ترمیم زخم

 

بهبود درد گردن با امواج مادون قرمز (انفرارد)

اشعه مادون قرمز چیست، در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌ها و خواص درمانی امواج مادون قرمز را می‌خوانید:

امواج الکترومغناطیس با طول موج ۷۵۰ تا ۴۰۰۰۰۰ نانومتر به دو دسته مرئی و نامرئی تقسیم می‌‌شود اشعه مرئی وقتی جریان برق از داخل فیلامان کربن و تنگستن عبور می‌کند، توسط مولدهایی تولید می‌‌شود عمق نفوذ آن تا درم (پوست) است و باعث گردش خون می‌شود اشعه نامرئی از طریق گرم شدن یک المنت یا سیم پیچ و انتشار آن توسط سطح فلزی تولید می‌شود عمق نفوذ اشعه مرئی ۲میلی‌متر بوده و بیشترین اثر تسکین و کاهش درد را دارد دستگاه مادون قرمز یکی از دستگاه‌های موثر در درمان فیزیوتراپی است که اثر گرمای خشک دارد

 

تکنیک کلاک پالس در گردنبند تاندونک

تکنیک کلاک پالس یا پالس ساعتی، در الکتروتراپی برای درمان‌ عارضه‌های مزمن از جمله درد زایمان، دردهای پس از جراحی یا شکستگی‌ها در بخش‌های مختلف بدن از جمله کمر، گردن، دست، زانو، مچ دست و سایر نواحی بدن استفاده می‌شود.

 

اثر گردنبند تاندونک در درمان دیسک گردن

اغلب بیماران مبتلا به فتق دیسک گردن می‌توانند بدون جراحی درمان شوند. منظورمان از اکثر بیماران، حدود 90درصد بیماران فتق دیسک گردنی است که نیازی به جراحی ندارند. در بسیاری از موارد، قطعه دیسک در طول زمان (هفته‌ها تا ماه‌ها) کوچک و فشرده می‌شود و فشار بر اعصاب نیز به همین ترتیب کاهش می‌یابد.

گردنبند تاندونک در فرآیند مهار درد، انقلابی جدید بر پا کرده است. این دستگاه التهاب ناشی از بیماری‌های گردن را از بین می‌برد و درد را کاهش می‌دهد. گردنبند تاندونک همچنین با افزایش ATP سلولی، فرآیند ترمیم بافتی را تسریع می‌کند.

بهبود آسیب ایجاد شده در بافت‌های گردن بستگی به میزان وجود جریان خون در این بافت‌ها دارد. بافت‌های گردن برای بازسازی و احیا نیاز به ویتامین، مواد معدنی و اکسیژن مورد نیاز دارند که لازم است تا به وسیله خون در گردش به این بافت‌ها منتقل شود.

عنصر اکسیژن مهم‌ترین ماده برای ترمیم بافت‌های بدن است. ایجاد تورم و التهاب در ناحیه آسیب دیده باعث کاهش جریان خون و به دنبال آن کاهش اکسیژن و مواد مغذی در این ناحیه می‌شود. نرسیدن اکسیژن به بافت موجب تجمع اسید لاکتیک شده و این امر سبب ایجاد درد خواهد شد.

افزایش جریان خون و اکسیژن‌رسانی و در نتیجه کاهش درد، تورم و التهاب حاصل استفاده از گردنبند تاندونک است. استفاده از این دستگاه در واقع موجب بهبود و تقویت بافت‌های اطراف دیسک تخریب شده می‌شود. استفاده از گردنبند تاندونک در کنار فیزیوتراپی به بهبود عملکرد درمان دیسک گردن کمک شایانی می‌کند. به یاد داشته باشید که فیزیوتراپی اولین درمان فتق دیسک گردن است و جراحی آخرین گزینه خواهد بود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مادون قرمز دیسک گردن جریان خون بافت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، قیمت گوشت بوقلمون از سوی این سازمان به شرح زیر است:
هر کیلوگرم بازو ۸۹ هزار تومان

هرکیلوگرم بال (بدون نوک بال) ۶۵ هزار تومان

هربسته پای بوقلمون پاک شده بدون ناخن ۸۰۰ گرم ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان

هربسته جگر تازه پاک شده ۴۰۰ گرمی ۵۶ هزار تومان

هر کیلوگرم گوشت چرخکرده ۱۸۹ هزار تومان

هر بسته دل پاک شده ۴۰۰ گرمی ۵۶ هزار تومان

هر کیلوگرم ران با پوست و استخوان (با استخوان کمر) ۱۴۸ هزار تومان

هر کیلوگرم ساق با پوست ۱۲۵ هزار توماهربسته سنگدان پاک شده ۴۰۰ گرمی ۵۹ هزار تومان

هرکیلوگرم سینه بدون گردن با بال پوست و استخوان ۱۴۳ هزار تومان

هرکیلوگرم سینه با بال، گردن، پوست و استخوان ۱۳۰ هزار تومان

هرکیلوگرم فیله ۲۱۰ هزار تومان

هرکیلوگرم گردن بدون پوست ۹۲ هزار تومان

هرکیلوگرم لاشه کامل یا شقه (برش عمودی لاشه) لاشه بالای ۱۵ کیلوگرم ۱۰۶ هزار تومان

هرکیلوگرم مغز ران بی پوست و استخوان ۲۱۰ هزار تومان

هرکیلوگرم نیم شقه ران، ران با ساق، ران، کعب ران، استخوان پشت و دمبالچه (فله) ۱۰۹ هزار تومان

هرکیلوگرم نیم شقه سینه، سینه با بال، با گردن، با پوست و استخوان (فله) ۱۰۶ هزار و ۴۰۰ تومان

کد خبر 6089694 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • حمله دزدان به یک سلبریتی دیگر در اتوبان چمران؛ پیگیری نمی‌کنم! +تصویر
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • ماجرای گردنبند کهنه شمسایی در جام ملت‌های آسیا +عکس
  • عادت‌هایی که خواب راحت را از شما می‌گیرند
  • عکس‌| ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها
  • (ویدئو) حضور شترمرغ گردن قرمز پس از ۱۰۰ سال در عربستان
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • عکس/چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن!
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار